Fin du Hvordan går det som ruger?
Jeg ruger ikke for tiden, er akkurat ferdig med TR, så venter på neste mulighet
Har kontroll av folikkel dagen etter deg og håper de vil ta seg tid til inseminasjon før jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin du Hvordan går det som ruger?
Jeg ruger ikke for tiden, er akkurat ferdig med TR, så venter på neste mulighet
Har kontroll av folikkel dagen etter deg og håper de vil ta seg tid til inseminasjon før jul
Kontroll imorgen
Kom masse slim idag (har egentlig vært hele helgen), men da jeg gikk på do i dag tidlig var hele trusa våt av strekkbart slim! Dette er vel et godt tegn?
Kontroll imorgen
Kom masse slim idag (har egentlig vært hele helgen), men da jeg gikk på do i dag tidlig var hele trusa våt av strekkbart slim! Dette er vel et godt tegn?
Åh, unnskyld Jeg tenkte helt feil jeg.. Jeg som har fulgt med i dagboken din og alt.. Får skylde på hormonhjernen, den er ikke helt på plass for tiden. Men du brukte letrozol denne måneden var det ikke sånn? Heier på AIH! Spennende at dere fikk prøve det mellom syklusene da, men det kommer vel an på hva slags medisiner man bruker syklusen før?
MASSE egg idag :O
Uttak fredag kl 9
Lykke til i dag vi sees kanskje i gangen, har ul time klokka 10...
Kommer til å lure på hvem du er jeg nå haha Men veldig koselig at vi er så mange fine jenter her inne som tilhører Porsgrunn.
Nå er tablettene tatt, mannen gjør sitt og jeg er spent/kvalm/nervøs/alt.
Man skal leve nysgjerrig livet blir mer spennende da
Sist så jeg jo Poppi
Tvitvi! Lykke til, med uttak og snurren
Masse lykke til med uttak VictoriaH!!! [emoji173] Ikke lenge igjen nå
Masse lykke til!Uttak fredag kl 9
Snurren? :O
De pillene gjør sitt med hodet hvordan er formen?