❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Samme her!! Og jeg kommer ikke til å tørre å ha sex på mange uker, når vi hadde sex ved sist graviditet så blødde jeg.. Får bare tenke at det bare er midlertidig [emoji14] stakkar mannen [emoji14] [emoji14]
Er nok mange ivf menn som synes veldig synd på seg selv [emoji4] lutinus er vagitoriene man tar etter innsett?

Samme her!! Og jeg kommer ikke til å tørre å ha sex på mange uker, når vi hadde sex ved sist graviditet så blødde jeg.. Får bare tenke at det bare er midlertidig [emoji14] stakkar mannen [emoji14] [emoji14]

Tuller med han at jeg kommer til å kjøpe dåse på boks :P

Men ja. Vet helt ærlig ikke om jeg tørr ha sex første 12 ukene om vi blir gravide, og har også planer om å ta lutinus til rundt uke 12 om jeg får det gjennom hos legene (har nok resept til ut uke 9) :)

Er nok mange ivf menn som synes veldig synd på seg selv [emoji4] lutinus er vagitoriene man tar etter innsett?

Det får de bare tåle tenker jeg :P Tenk på alt vi må gjennom i forhold. Ja, Lutinus er de stikkpillene man tar etter innsett.

Vi hadde faktisk litt sex i går, første gang på 3 uker. Det gikk ganske greit, ble litt klissete pga Lutinusen :-I

Det får de bare tåle tenker jeg :p Tenk på alt vi må gjennom i forhold. Ja, Lutinus er de stikkpillene man tar etter innsett.

Vi hadde faktisk litt sex i går, første gang på 3 uker. Det gikk ganske greit, ble litt klissete pga Lutinusen :-I

Skal du bruke lutinus lenge? :)

Jeg skulle bruke dem fram til testdag 22/12. Tror jeg skulle slutte etter det (uansett resultat) Må sjekke, for sikkerhets skyld når det nærmer seg.

Imponert at du har planer om å holde deg til testdato jeg altså :P Spesielt når du vil få klart svar noen dager før :oops:

Jeg skulle bruke dem fram til testdag 22/12. Tror jeg skulle slutte etter det (uansett resultat) Må sjekke, for sikkerhets skyld når det nærmer seg.
Er det normalt å bruke det lenger enn testdag? Når alt er normalt hos meg

Er det normalt å bruke det lenger enn testdag? Når alt er normalt hos meg

Jeg brukte Lutinus til jeg var tom, brukte siste eska på å trappe ned... men de sa jeg kunne slutte ved positiv test...

Tuller med han at jeg kommer til å kjøpe dåse på boks :p

Men ja. Vet helt ærlig ikke om jeg tørr ha sex første 12 ukene om vi blir gravide, og har også planer om å ta lutinus til rundt uke 12 om jeg får det gjennom hos legene (har nok resept til ut uke 9) :)

Her var det mannen som ikke turte! Og nå syns han det er skummelt pga magen og sprellinga inni der ;) Ble litt mellom ca uke 12 og ca uke 18 :cool:

Tuller med han at jeg kommer til å kjøpe dåse på boks [emoji14]

Jeg vet ikke hvordan Porsgrunn gjør det med lutinus, det får jeg vel vite i morgen.. Men jeg kommer vel til å insistere på å gå på det til uke 12 [emoji14]

Jepp, ikke noe sexbringende akkurat [emoji14] tror mannen min synes litt synd på seg selv om dagen ja, tror det er en mnd siden sist [emoji14]

Jeg er knust.. 1 av 4 egg har delt seg, det vil si 1 av 13 er blitt noe av :(

Klarer ikke tenke helt sånn nå..
Skjønner hva du mener, periodevis veldig negative tankebaner her også oppi alt dette.... Men håper det er gullegget!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp