❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Å, herregud! I MORGEN! :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012 Er sååå spent... :happy093

Jeg er knust.. 1 av 4 egg har delt seg, det vil si 1 av 13 er blitt noe av :(
Huffda, skjønner skuffelse, men heldigvis så er det det ene! :Heartred Vet at det ikke er lett å tenke sånn, men bedre ett enn ingenting! :hug013

Hvor mange dpo røk første test hos dere? 6 dager siden ovitrelle idag og ruget i 24 timer, så alt for tidlig ennå.. Men klør veldig i fingrene :P

Hvor mange dpo røk første test hos dere? 6 dager siden ovitrelle idag og ruget i 24 timer, så alt for tidlig ennå.. Men klør veldig i fingrene :p

12 DPO har gjerne vært den magiske grensen for meg, men har da startet tidligere også :p

Hvor mange dpo røk første test hos dere? 6 dager siden ovitrelle idag og ruget i 24 timer, så alt for tidlig ennå.. Men klør veldig i fingrene :p

Starta på dagen for innsett jeg :p Testa før innsett for å se den positive testen, og så testa jeg ca annenhver dag etter det. Testa supersvak skygge (i rett lys og vinkel) 11dpo og klart positivt 13dpo ;)

Starta på dagen for innsett jeg :p Testa før innsett for å se den positive testen, og så testa jeg ca annenhver dag etter det. Testa supersvak skygge (i rett lys og vinkel) 11dpo og klart positivt 13dpo ;)

Tok en på torsdag etter ovitrelle ;) Men skal holde meg til fredag/lørdag (4-5 dager etter innsett) :)

Lykke til i morgen!! Oppdater oss etterpå da :)
Jeg måtte fordøye alt først, men nå er jeg her :)
Det var helt fantastisk å oppleve at man er så godt ivaretatt... :Heartred Vi vet nå at vi er i gode hender. :flower
Timen vår var hos Erling :) Jeg begynner med spray 4. januar, så skal jeg gå på den i 4 uker. Så sprøyter fra 1. februar, så UL 8. februar, og da får vi se. Uttak og innsett i uke 7 i hvert fall! :happy093Er så spent! :happy090 Gleder meg til oppstarten! :)

#testetøs 3dp3dt, 8 dager etter ovitrelle. Hadde håpet ovitrelle var ute..

ImageUploadedByBV Forum1482432335.855941.jpg

Sendte inn søknad for 2 uker siden ish og i dag ringte de men jeg rakk ikke ta mobilen .
Når jeg ringte opp igjen 10 sekunder senere var det selfølgelig stengt.
Er så utrolig spent på hva dem vil si [emoji3][emoji3]
Noen andre som har fått telefon etter å ha sendt søknad ?

Sendte inn søknad for 2 uker siden ish og i dag ringte de men jeg rakk ikke ta mobilen .
Når jeg ringte opp igjen 10 sekunder senere var det selfølgelig stengt.
Er så utrolig spent på hva dem vil si [emoji3][emoji3]
Noen andre som har fått telefon etter å ha sendt søknad ?
Har du satt deg på ringeliste? Kan det være det?

Jenter!
Hvis jeg ikke skriver det nå, så glemmer jeg...

God jul til dere! :angel5:greet008:bigsmurf:rendeer:santa Ønsker dere :dummy::dummy1: og håper alle drømmer går i oppfyllelse! :Heartbigred

God jul alle fine damer! Om ikke ønsket om en liten skatt gikk i oppfyllelse denne julen, håper jeg at det blir oppfylt innen den neste :santa

God jul jenter :bigsmurf:santa
Håper dere snart lykkes alle sammen :Heartred

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp