❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
En riktig God Jul alle sammen [emoji173]

God jul :)

Rimelig blenda test idag, 9 dager etter ovitrelle :)

ImageUploadedByBV Forum1482521636.742873.jpg

God jul, fine Porsgrunnjenter❤

Rimelig blenda (nederst) idag også ;) Bedre lykke imorgen.. 8 dpo bare :P Men tenker jeg får teste daglig nå som jeg har testet 6 og 7 dpo.

ImageUploadedByBV Forum1482590218.018015.jpg

Negativ idag også, rugedag 7 og 10 dpo :(

ImageUploadedByBV Forum1482741205.970060.jpg

Fortsatt tidlig :)

Ja, men mistet helt troen.. Var jo skikkelig "gravid-gravid" etter uttaket med oppblåst mage, jevne tak i magen, liten blære og hele pakka.. Og det forsvant når testen ble svak etter ovitrelle gikk ut. Så venter jo egentlig bare på å bli dårlig igjen :P

Ja, men mistet helt troen.. Var jo skikkelig "gravid-gravid" etter uttaket med oppblåst mage, jevne tak i magen, liten blære og hele pakka.. Og det forsvant når testen ble svak etter ovitrelle gikk ut. Så venter jo egentlig bare på å bli dårlig igjen :P

Jeg har først begynt å få svaksvak strek 11 dpo.
Det er lurt å forberede seg på det verste og håpe på det beste :) jeg har fortsatt troa for deg <3

Jeg har først begynt å få svaksvak strek 11 dpo.
Det er lurt å forberede seg på det verste og håpe på det beste :) jeg har fortsatt troa for deg <3

Ja, må det.. Testen ble slik tørket da, men antar det enten er skygge eller smittet av den andre testen. Ser litt grå ut.

ImageUploadedByBV Forum1482756491.123219.jpg

Ja, må det.. Testen ble slik tørket da, men antar det enten er skygge eller smittet av den andre testen. Ser litt grå ut.

Vis vedlegget 213163
Krysser fingrene! :dummy::dummy1:

9 dager til oppstart med spray her... Skal bruke Synarela - noen som har erfaringer?
Ganske utålmodig nå... :oops::p

Last edited by a moderator:

9 dager til oppstart med spray her... Skal bruke Synarela - noen som har erfaringer?

Min erfaring med Synarela er ganske god. Ingen særlige plager å melde om annet enn ekkel ettersmak. Lurt med noen pastiller eller tyggis etter spraying ;)
Men mange har jo litt spraytåke og diverse plager.. Håper du er heldig som meg :)

Er på spraydag 5 selv, heldigvis ikke merket noe til bivirkninger enda [emoji4]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp