Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner det som 1 dpo når man tar ovitrelle? Er jo fortsatt 36t før befruktning
Regner det som 1 dpo når man tar ovitrelle? Er jo fortsatt 36t før befruktning
Rimelig blenda (nederst) idag også Bedre lykke imorgen.. 8 dpo bare Men tenker jeg får teste daglig nå som jeg har testet 6 og 7 dpo.
Vis vedlegget 212946
Fortsatt tidlig
Ja, men mistet helt troen.. Var jo skikkelig "gravid-gravid" etter uttaket med oppblåst mage, jevne tak i magen, liten blære og hele pakka.. Og det forsvant når testen ble svak etter ovitrelle gikk ut. Så venter jo egentlig bare på å bli dårlig igjen
Jeg har først begynt å få svaksvak strek 11 dpo.
Det er lurt å forberede seg på det verste og håpe på det beste jeg har fortsatt troa for deg <3
Krysser fingrene!Ja, må det.. Testen ble slik tørket da, men antar det enten er skygge eller smittet av den andre testen. Ser litt grå ut.
Vis vedlegget 213163
Krysser fingrene!Ja, må det.. Testen ble slik tørket da, men antar det enten er skygge eller smittet av den andre testen. Ser litt grå ut.
Vis vedlegget 213163
Ja, vil si jeg begynner å bli kjent med det nå. Jeg har reagert på Synarela med mye migrene og hodepine. Ble også veldig sliten. Men det er jo verdt detKrysser fingrene!
9 dager til oppstart med spray her... Skal bruke Synarela - noen som har erfaringer?
Ganske utålmodig nå...
Krysser fingrene!
9 dager til oppstart med spray her... Skal bruke Synarela - noen som har erfaringer?
Ganske utålmodig nå...
Er på spraydag 5 selv, heldigvis ikke merket noe til bivirkninger enda [emoji4]Krysser fingrene!
Ganske utålmodig nå...