Ja, vil si jeg begynner å bli kjent med det nå. Jeg har reagert på Synarela med mye migrene og hodepine. Ble også veldig sliten. Men det er jo verdt det
Samme her.. endte i sykemelding 3 uker, burde hatt lengre (dvs tidligere)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vil si jeg begynner å bli kjent med det nå. Jeg har reagert på Synarela med mye migrene og hodepine. Ble også veldig sliten. Men det er jo verdt det
Samme her.. endte i sykemelding 3 uker, burde hatt lengre (dvs tidligere)
Takk for svarene
Jeg har gått gjennom en kjempekarusell med masse sykdom, både hos min datter som har kronisk astma og meg selv (influensa og bihulebetennelse), siden november. Har vært sykemeldt i to uker og ende opp med antibiotika som endelig hjelper. Men er så utslitt og utbrent at fastlegen vil sykemelde meg gradert i en periode. Jeg er redd for at jeg reagerer såpass på hormonene at jeg kanskje ikke blir i stand til å jobbe i det hele tatt... :-/ Hva gjør man da?
Takk, det har jeg også blitt fortalt.Jeg har fått beskjed av fastlegen om å si ifra hvis det ble for mye med jobb under behandlingen.
Hvor lang tid tok det fra spraystart og til du merket bivirkningene?
Så gøy! Det har vi også. [emoji33]Endelig har vi fått time / oppstart. 2 mars [emoji3][emoji3]
Så gøy! Det har vi også. [emoji33]
Så moro [emoji3][emoji3]
Ja vi har time 2 mars! Så blir samme dag. [emoji1]Samme dagen? Så moro i så fall
Så utrolig gøy, er skikkelig spent [emoji3]Ja vi har time 2 mars! Så blir samme dag. [emoji1]
Huffda, 8 dager til spraystart... Er fortsatt syk og håper veldig på at antibiotika funker snart. Kan ikke tenke meg hvordan jeg skal gå på spray med influensa og bihulebetennelse...
Takk takk! Skjønner det riktig at det ikke er noe gøy å ha noen eksterne plager når man går på hormoner?Uffda
Håper du er bedre innen den tid!
God befring!
Takk takk! Skjønner det riktig at det ikke er noe gøy å ha noen eksterne plager når man går på hormoner?
Krysser fingrene!
9 dager til oppstart med spray her... Skal bruke Synarela - noen som har erfaringer?
Ganske utålmodig nå...
Det er jeg også! Lurer veldig på hvordan den forsamtale er, og om de godkjenner oss. Så blir det spennende å se hvor store muligheter vi har.Så utrolig gøy, er skikkelig spent [emoji3]