❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, vil si jeg begynner å bli kjent med det nå. Jeg har reagert på Synarela med mye migrene og hodepine. Ble også veldig sliten. Men det er jo verdt det:)

Samme her.. endte i sykemelding 3 uker, burde hatt lengre (dvs tidligere)

Takk for svarene :)
Jeg har gått gjennom en kjempekarusell med masse sykdom, både hos min datter som har kronisk astma og meg selv (influensa og bihulebetennelse), siden november. Har vært sykemeldt i to uker og ende opp med antibiotika som endelig hjelper. Men er så utslitt og utbrent at fastlegen vil sykemelde meg gradert i en periode. Jeg er redd for at jeg reagerer såpass på hormonene at jeg kanskje ikke blir i stand til å jobbe i det hele tatt... :-/ Hva gjør man da?

Last edited by a moderator:
Takk for svarene :)
Jeg har gått gjennom en kjempekarusell med masse sykdom, både hos min datter som har kronisk astma og meg selv (influensa og bihulebetennelse), siden november. Har vært sykemeldt i to uker og ende opp med antibiotika som endelig hjelper. Men er så utslitt og utbrent at fastlegen vil sykemelde meg gradert i en periode. Jeg er redd for at jeg reagerer såpass på hormonene at jeg kanskje ikke blir i stand til å jobbe i det hele tatt... :-/ Hva gjør man da?

Jeg har fått beskjed av fastlegen om å si ifra hvis det ble for mye med jobb under behandlingen.

Hvor lang tid tok det fra spraystart og til du merket bivirkningene?

Startet på spray søndag og sleit allerede på møtet på jobben som var onsdagen etter. Eskalerte derifra, men grunnet eksamen 3 uker senere "gav" jeg meg ikke før 29.12 etter 23 dager på sprayen.

Huffda, 8 dager til spraystart... Er fortsatt syk og håper veldig på at antibiotika funker snart. :hungover::smiley-ashamed004 Kan ikke tenke meg hvordan jeg skal gå på spray med influensa og bihulebetennelse... :sorry::depressed::crybaby2

Huffda, 8 dager til spraystart... Er fortsatt syk og håper veldig på at antibiotika funker snart. :hungover::smiley-ashamed004 Kan ikke tenke meg hvordan jeg skal gå på spray med influensa og bihulebetennelse... :sorry::depressed::crybaby2

Uffda :(
Håper du er bedre innen den tid!
God befring!

Takk takk! :Heartred Skjønner det riktig at det ikke er noe gøy å ha noen eksterne plager når man går på hormoner?

Aldri hatt det selv så vet ikke, men kan aldri tenke meg at det bidrar positivt nei...

Krysser fingrene! :dummy::dummy1:

9 dager til oppstart med spray her... Skal bruke Synarela - noen som har erfaringer?
Ganske utålmodig nå... :oops::p

Bortsett fra noen små hetetokter og at jeg til tider har vært litt oppblåst har jeg vært i kjempe form! Trent og levd som normalt hver dag :-D

Dilemma - vente eller gå rett på nytt fersk?

Jeg er jo student + jobber minst 50 prosent. Ble veldig dårlig under stimuleringen, så antar jeg blir sykmeldt store deler av den perioden. 10/2, 3/3 og 29/5 har jeg skriftlig eksamen, 15/5 (?) skal jeg levere inn bachelor.

Fornuften sier at forsøk bør vente til alt roer seg ned, men sjelen klarer ikke. Blir jo da ikke før august.. 8 lange måneder uten mulighet for graviditet.

Hva tenker dere?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp