❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, innen mars helt sikkert :) Men det var i hvert fall ikke noe å satse på i vårt tilfelle da vi har oppstart med spray allerede om en uke :shy: Derfor ble det (super)lang protokoll med spray i 4 uker fra dag 20 i syklusen ;)
Starta på spray på dag 20, og skal på UL kontroll 4 uker etter det. Men da har jeg jo også tatt sprøyter i en uke :)
Oi... ja det vil jeg kalle lang .
Håper vi slipper der

Starta på spray på dag 20, og skal på UL kontroll 4 uker etter det. Men da har jeg jo også tatt sprøyter i en uke :)
Ja... :-) Hos oss blir det litt lenger, men den ekstra uken er absolutt verdt det! :rolleyes: Sprøytestart er 1. februar... :ky, så UL 8. februar.

Jeg er student, og jobber ca like mye som deg. Hos oss klaffet det ikke på fersk, men vi fikk på frys. Fikk dato for å sette inn i august. Vurderte å utsette en mnd, siden en termin ville komme mitt i eksamenstiden. Men vi valgte å prøve, så nå sitter jeg med termin midt i. Det har vært slitsomt på skolen til tider, og om jeg får tatt eksamen vet jeg ikke. Men vi tenker at om eksamen(er) må tas noen måneder senere, så er det absolutt verdt det i det lange løp.

Lykke til uansett hva dere velger (om det ikke går nå) :)

Problemet mitt er heller at jeg ikke har noen på frys og må da gjennom medisiner midt i bachelorskriving og eksamen (fungerte ikke sist runde nå i desember).. Hadde jeg blitt gravid og hatt termin i eksamensperioden hadde jeg ikke brydd meg om.

Hvorfor skal du ha den ekstra uken?
Lange sykluser her... :-/ Så sykepleieren sa at vi starter med en gang, men da blir det 4 uker på spray. Greit for meg! :-) Litt synd da at det ikke er medisiner for kort protokoll for da hadde vi fått det... Men! :-)

Lange sykluser her... :-/ Så sykepleieren sa at vi starter med en gang, men da blir det 4 uker på spray. Greit for meg! :-) Litt synd da at det ikke er medisiner for kort protokoll for da hadde vi fått det... Men! :-)
Så synd.. fikk tips av akupunktøren min som hjelper med med både en vond skulder, og nå dette, om å prøve kosttilskuddet Dong quai for å stabilisere hormonene :) naturlig kinesisk kosttilskudd, kvinnenes ginseng som han da. Kanskje det kan hjelpe deg også? Må jo være kjipt for kroppen og gå på så mye hormoner..

Hvor fort etter et forsøk kan man starte opp igjen? Dag 21 i samme mens, eller må jeg ha enda en mens i mellomtiden (eller - skape én med provera i januar) før jeg kan gå i gang igjen? Antar det blir spray denne gangen også.

Hvor fort etter et forsøk kan man starte opp igjen? Dag 21 i samme mens, eller må jeg ha enda en mens i mellomtiden (eller - skape én med provera i januar) før jeg kan gå i gang igjen? Antar det blir spray denne gangen også.

De vil nok at du skal ha en pausemåned slik at oppstart blir på mens i februar :/

De vil nok at du skal ha en pausemåned slik at oppstart blir på mens i februar :/

Da blir vel oppstart i midten av februar (antar jeg må ta provera med mindre letrozol gir EL). TR rundt 28-29/1 og spray rundt 17/2 ;)

Tror det er individuelt! Jeg gikk rett på, dag 21 etter bortfallsblødningen. Usikker på om det var noe lurt. Hadde 20 egg ut, 1 inn og 2 på frys som de ikke en gang vil bruke i et fryseforsøk nå. Lurer på om grunnen til så stort bortfall kan ha vært pga medisiner så kort tid innpå hverandre. Vet noen av eggene i første runden ikke tålte medisinene nemlig, så mulig det også var grunnen nå. Ikke sikkert det skjer deg evt da :) Men sånn i ettertid skulle jeg ønske vi hadde hatt en pause, for du rekker ikke hente deg noe særlig inn :/

Tror det er individuelt! Jeg gikk rett på, dag 21 etter bortfallsblødningen. Usikker på om det var noe lurt. Hadde 20 egg ut, 1 inn og 2 på frys som de ikke en gang vil bruke i et fryseforsøk nå. Lurer på om grunnen til så stort bortfall kan ha vært pga medisiner så kort tid innpå hverandre. Vet noen av eggene i første runden ikke tålte medisinene nemlig, så mulig det også var grunnen nå. Ikke sikkert det skjer deg evt da :) Men sånn i ettertid skulle jeg ønske vi hadde hatt en pause, for du rekker ikke hente deg noe særlig inn :/

Hm.. Får høre med Porsgrunn på mandag hva de sier. Nå datt jo 12 av 13 egg bort denne gangen, og da hadde jeg jo vel egentlig ikke pausemåned nei.

Hm.. Får høre med Porsgrunn på mandag hva de sier. Nå datt jo 12 av 13 egg bort denne gangen, og da hadde jeg jo vel egentlig ikke pausemåned nei.
Hør med dem :) De er i hvert fall åpne for det siden jeg fikk det!

Hør med dem :) De er i hvert fall åpne for det siden jeg fikk det!

Spørs jo om det er så lurt med 3 stimuleringer rett på hverandre.. Jaja, får høre.

Når er du i gang igjen?

Spørs jo om det er så lurt med 3 stimuleringer rett på hverandre.. Jaja, får høre.

Når er du i gang igjen?
Ja, det spørs jo da!

Kommer an på når heksa dukker opp. Skulle vært her for en uke siden, blenda test et par dager tilbake. Håper hun kommer innen nyttår, starter på spray på dag 21 da. Så forsøket er allerede forskjøvet med en uke :(

Så synd.. fikk tips av akupunktøren min som hjelper med med både en vond skulder, og nå dette, om å prøve kosttilskuddet Dong quai for å stabilisere hormonene :) naturlig kinesisk kosttilskudd, kvinnenes ginseng som han da. Kanskje det kan hjelpe deg også? Må jo være kjipt for kroppen og gå på så mye hormoner..
Takk, det er helt sikkert verdet å prøve! Vi har begge gått på masse vitaminer og sånt for å forbedre fertilitet, men det funker kanskje ikke hos alle... Og mine hormoner - fram til nå klarte ingenting å regulere dem, men hvem vet - kanskje dine preparater hadde funka... ;-) Foreløpig er tankene mine 100% på oppstart med spray som er om 6 dager! :excited001:smiley-bounce016 Teller ned og alt! :gen014 Det er også jobb igjen på mandag, men jeg er så utslitt etter mange uker med sykdom hjemme, at jeg bare håper hormonene ikke gjør det mye verre... :sorry:

Ja, det spørs jo da!

Kommer an på når heksa dukker opp. Skulle vært her for en uke siden, blenda test et par dager tilbake. Håper hun kommer innen nyttår, starter på spray på dag 21 da. Så forsøket er allerede forskjøvet med en uke :(

Er det sjans for at EL var forsinket og at hun kanskje ikke kommer? :) Uansett kjipt at forsøket blir forskjøvet, men håper det kommer noe godt ut av det til slutt. Om hun blir mer forsinket og jeg får starte rett på blir vi jo rimelig nære vi da ;)

Da ser det ut til at jeg også havner til Porsgrunn :-)
Vi skal ha søskenforsøk. Har ett egg igjen på frys på Fertilitetssenteret i Oslo og skal sette inn det i januar. Dersom det ikke blir noe av så har jeg snakket med Porsgrunn og får komme dit :-) Papirer er sendt og venter på innkalling til samtale :-)

Da ser det ut til at jeg også havner til Porsgrunn :)
Vi skal ha søskenforsøk. Har ett egg igjen på frys på Fertilitetssenteret i Oslo og skal sette inn det i januar. Dersom det ikke blir noe av så har jeg snakket med Porsgrunn og får komme dit :) Papirer er sendt og venter på innkalling til samtale :)

Velkommen :)
Håper jo at du ikke behøver mer enn det siste fryseegget, men om du må til Porsgrunn er du kommet et bra sted i alle fall :)

Da ser det ut til at jeg også havner til Porsgrunn :-)
Vi skal ha søskenforsøk. Har ett egg igjen på frys på Fertilitetssenteret i Oslo og skal sette inn det i januar. Dersom det ikke blir noe av så har jeg snakket med Porsgrunn og får komme dit :-) Papirer er sendt og venter på innkalling til samtale :-)
Ferilitetssenteret sentret sendte mine papirer 23 des
og fikk time 2 mars, så ikke lang ventetid der nå

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp