Ferilitetssenteret sentret sendte mine papirer 23 des
og fikk time 2 mars, så ikke lang ventetid der nå
Og du får starte rett på også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferilitetssenteret sentret sendte mine papirer 23 des
Tusen takk! [emoji4][emoji173] Koselig å høre.Velkommen
Håper jo at du ikke behøver mer enn det siste fryseegget, men om du må til Porsgrunn er du kommet et bra sted i alle fall
Så bra! [emoji4] Godt å høre at det er kort ventetid.Ferilitetssenteret sentret sendte mine papirer 23 des
Supert! [emoji4]Og du får starte rett på også
Hun har kommet nå, en uke på overtid. Så EL var nok ganske forsinket denne gangen. At vi skal klare det på egenhånd er lite trolig, men vi har jo prøvd litt for det da Har tr dukket opp hos deg da? Kan jo fortsatt bli ganske nære i forsøk viEr det sjans for at EL var forsinket og at hun kanskje ikke kommer? Uansett kjipt at forsøket blir forskjøvet, men håper det kommer noe godt ut av det til slutt. Om hun blir mer forsinket og jeg får starte rett på blir vi jo rimelig nære vi da
Hun har kommet nå, en uke på overtid. Så EL var nok ganske forsinket denne gangen. At vi skal klare det på egenhånd er lite trolig, men vi har jo prøvd litt for det da Har tr dukket opp hos deg da? Kan jo fortsatt bli ganske nære i forsøk vi
Så moro! Vi fikk også førstemann på fertilitetssenteret og er nå i Porsgrunn Hvor gammel er førstemann?Da ser det ut til at jeg også havner til Porsgrunn
Vi skal ha søskenforsøk. Har ett egg igjen på frys på Fertilitetssenteret i Oslo og skal sette inn det i januar. Dersom det ikke blir noe av så har jeg snakket med Porsgrunn og får komme dit Papirer er sendt og venter på innkalling til samtale
Vi fikk første på Riksen, hun er 3 år nå [emoji4] Har prøvd på Fertilitetssenteret en stund men uten resultat dessverre. Hvor gammel er deres?Så moro! Vi fikk også førstemann på fertilitetssenteret og er nå i Porsgrunn Hvor gammel er førstemann?
Åja. Kjedelig Hun blir 2 år i mars Har også holdt på en stund med søskenforsøk nå!Vi fikk første på Riksen, hun er 3 år nå [emoji4] Har prøvd på Fertilitetssenteret en stund men uten resultat dessverre. Hvor gammel er deres?
Da er det ikke mange dagene mellom oss. Jeg håper og tror på oppstart 18 eller 19 Detta blir spennende!Da er det bare å telle ned til oppstart hos deg. Var det langt regime du skulle ha? Hun har ikke kommet enda nei, men kjenner at noe er på gang så er vel ikke så lenge til hun banker på.. Mail til Porsgrunn imorgen. Håper på oppstart rundt 20-21 januar med spray her
Da er det ikke mange dagene mellom oss. Jeg håper og tror på oppstart 18 eller 19 Detta blir spennende!
Masse lykke til!Ja, tanta kom jo igår så antar det da mulig blir 20/1 om vi får rett på