❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Superspent nå, kjenner jeg! :-)

De er veldig flinke, alle 3 overlegene og sykepleierne :) Bare positivt å si. Begge gutta kan være litt distré, men de er flinke i faget sitt. Sykepleierne er som engler nesten. Kjempeflotte damer som gjør det litt enklere å måtte vende tilbake gang på gang.

Tok det langt tid fra dere sendte inn søknaden til dere fikk dato for oppstart ? Venter i spenning [emoji28]

Tok det langt tid fra dere sendte inn søknaden til dere fikk dato for oppstart ? Venter i spenning [emoji28]

Nei, ikke lang tid. 2-3 uker kanskje før brevet kom :) Hvor lenge har du ventet nå?

Kun 4 av disse 13 eggene hadde delt seg/blitt befruktet. 5 er helt utelukket da de var for umodne, de resterende 4 skulle de se an.

Da ligger vi ganske likt ann tror jeg! Tror jeg skal starte med nesespray 23. Desember selv. Første ivf forsøk for oss:)
Da ligger vi ganske likt [emoji2] Skal starte med nesespray 22. Desember! Det nærmer seg veldig nå!

Jenter, jeg begynte å lure på noe... :oops:
Skal man være i "aktivitet" :sex noen dager før første konsultasjon, og så ingen aktivitet 2 dager før - med tanke på at mannen skal levere sitt? I brevet står bare - ikke noe 2 dager før...

Har forresten time hos Mette Friberg. Vet fra dere at alle der er superdyktige, og det er helt sikkert slik men henne og :angel5

Last edited by a moderator:
Jenter, jeg begynte å lure på noe... :oops:
Skal man være i "aktivitet" :sex noen dager før første konsultasjon, og så ingen aktivitet 2 dager før - med tanke på at mannen skal levere sitt? I brevet står bare - ikke noe 2 dager før...

Har forresten time hos Mette Friberg. Vet fra dere at alle der er superdyktige, og det er helt sikkert slik men henne og :angel5

Mette er kjempe hyggelig :) Hun som hentet ut egg hos meg på fredagen

Herregud.. jeg har ikke hatt sex på snart 3 uker. Og blir nok ingenting de kommende 2 ukene (eller mer hvis vi er gravide) :P Mannen syns synd på seg selv for tiden ja :rolleyes:

Herregud.. jeg har ikke hatt sex på snart 3 uker. Og blir nok ingenting de kommende 2 ukene (eller mer hvis vi er gravide) :p Mannen syns synd på seg selv for tiden ja :rolleyes:

Kjenner til det der :p
Blir ikke noe bedre med Lutinus ;)

Da ligger vi ganske likt [emoji2] Skal starte med nesespray 22. Desember! Det nærmer seg veldig nå!

Vi ble utsatt og får oppstart på nesespray den 20. januar istedet:( Di hadde rett og slett for mange med ivf behandling i uke 3 sånn at di ikke hadde kapasitet til flere, så da blir det insett i februar istedet :/ Men men, får smøre oss med tålmodighet :)

Kjenner til det der :p
Blir ikke noe bedre med Lutinus ;)

Begynte på det fredag, lei allerede :P Husker fra sist at det ble lite sex de 2 ukene ja. Nå er jeg i tillegg ræva form for øyeblikket..

Herregud.. jeg har ikke hatt sex på snart 3 uker. Og blir nok ingenting de kommende 2 ukene (eller mer hvis vi er gravide) [emoji14] Mannen syns synd på seg selv for tiden ja :rolleyes:
Samme her!! Og jeg kommer ikke til å tørre å ha sex på mange uker, når vi hadde sex ved sist graviditet så blødde jeg.. Får bare tenke at det bare er midlertidig [emoji14] stakkar mannen [emoji14] [emoji14]

Vi ble utsatt og får oppstart på nesespray den 20. januar istedet:( Di hadde rett og slett for mange med ivf behandling i uke 3 sånn at di ikke hadde kapasitet til flere, så da blir det insett i februar istedet :/ Men men, får smøre oss med tålmodighet :)
Ånei! Så kjedelig...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp