Huff, 5 dager igjen...
Det blir nok bra skal du se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, 5 dager igjen...
Superspent nå, kjenner jeg!Det blir nok bra skal du se
Superspent nå, kjenner jeg!
Tok det langt tid fra dere sendte inn søknaden til dere fikk dato for oppstart ? Venter i spenning [emoji28]
Nei, ikke lang tid. 2-3 uker kanskje før brevet kom Hvor lenge har du ventet nå?
Kun 4 av disse 13 eggene hadde delt seg/blitt befruktet. 5 er helt utelukket da de var for umodne, de resterende 4 skulle de se an.
Ferskforsøk nr 2 gikk heller ikke
Da ligger vi ganske likt [emoji2] Skal starte med nesespray 22. Desember! Det nærmer seg veldig nå!Da ligger vi ganske likt ann tror jeg! Tror jeg skal starte med nesespray 23. Desember selv. Første ivf forsøk for oss
Jenter, jeg begynte å lure på noe...
Skal man være i "aktivitet" noen dager før første konsultasjon, og så ingen aktivitet 2 dager før - med tanke på at mannen skal levere sitt? I brevet står bare - ikke noe 2 dager før...
Har forresten time hos Mette Friberg. Vet fra dere at alle der er superdyktige, og det er helt sikkert slik men henne og
Herregud.. jeg har ikke hatt sex på snart 3 uker. Og blir nok ingenting de kommende 2 ukene (eller mer hvis vi er gravide) Mannen syns synd på seg selv for tiden ja
Da ligger vi ganske likt [emoji2] Skal starte med nesespray 22. Desember! Det nærmer seg veldig nå!
Kjenner til det der
Blir ikke noe bedre med Lutinus
Samme her!! Og jeg kommer ikke til å tørre å ha sex på mange uker, når vi hadde sex ved sist graviditet så blødde jeg.. Får bare tenke at det bare er midlertidig [emoji14] stakkar mannen [emoji14] [emoji14]Herregud.. jeg har ikke hatt sex på snart 3 uker. Og blir nok ingenting de kommende 2 ukene (eller mer hvis vi er gravide) [emoji14] Mannen syns synd på seg selv for tiden ja
Ånei! Så kjedelig...Vi ble utsatt og får oppstart på nesespray den 20. januar istedet Di hadde rett og slett for mange med ivf behandling i uke 3 sånn at di ikke hadde kapasitet til flere, så da blir det insett i februar istedet :/ Men men, får smøre oss med tålmodighet