❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Siste prøve av meg til Tirsdag ( livmorshulen ) og da er det ble å vente på time til oppstart.
Tok det lang tid før dere fikk time til oppstart etter at alle prøvene er tatt.

Ser det er mange som ruger nå, lykke til alle sammen

Er det mange her som har prøvd lenge (typ 3-4-5år) uten å ha fått noe diagnose? Alle prøver av meg og mannen var fine, han hadde noe variert kvalitet og mengde på alle sædprøvene han leverte.

Lurer liksom på hvorfor vi ikke fikk det til på egen hånd. Noen trenger såvidt å se på hverandre så er de gravide... unner alle som ønsker barn, men syns det er så merkelig at når alt er tilsynelatende bra så skjer ingenting.

ENDELIG! Er mensen her :) Da er det bare å vente på telefon fra Porsgrunn med planen videre, men antar at det da blir nesespray fra og med 22 eller 23 desember :D Ventet lenge på dette siden henvisningen ble sendt 1.juni. Men nå skal alt være på plass!

Er jo en stund siden jeg var hos de på forsamtale(august), men hvor lenge var det man skulle bruke nesespray før man begynte med sprøyter? Husker jeg skulle inn på UL sjekk på sprøytedag 8 i hvertfall. Hvilke erfaringer har dere ifht hvilken dag dere har tatt ut egg på(ifht antall dager på sprøyter)?

Da ligger vi ganske likt ann tror jeg! Tror jeg skal starte med nesespray 23. Desember selv. Første ivf forsøk for oss:)

Er det mange her som har prøvd lenge (typ 3-4-5år) uten å ha fått noe diagnose? Alle prøver av meg og mannen var fine, han hadde noe variert kvalitet og mengde på alle sædprøvene han leverte.

Lurer liksom på hvorfor vi ikke fikk det til på egen hånd. Noen trenger såvidt å se på hverandre så er de gravide... unner alle som ønsker barn, men syns det er så merkelig at når alt er tilsynelatende bra så skjer ingenting.

Der må jeg vel rekke opp en hånd...
Vi når fire år med prøving i julen og det feiler oss ingenting, offisielt i hvert fall...

Det er frustrerende å ikke vite hva vi kan gjøre for å forbedre sjansene våre og føler nok at klinikken har gått bredt ut i sitt behandlingsopplegg.

Hvor mange innsett hadde dere før det ble barn? Og hadde du problemer med å miste i tillegg?

Der må jeg vel rekke opp en hånd...
Vi når fire år med prøving i julen og det feiler oss ingenting, offisielt i hvert fall...

Det er frustrerende å ikke vite hva vi kan gjøre for å forbedre sjansene våre og føler nok at klinikken har gått bredt ut i sitt behandlingsopplegg.

Hvor mange innsett hadde dere før det ble barn? Og hadde du problemer med å miste i tillegg?
Det var ingen egg ved første uttak, andre uttak ble utsatt pga juleferie og foliklene hadde ikke vokst nok. Da var jeg litt lei av all prøving ( hadde 3 insimineringer tidligere og totalt med behandling i Porsgrunn tok det nesten 6 år før jeg ble gravid). Jeg ville være litt "normal" igjen. Så 6mnd senere med litt høyere doser fikk vi ut 22 egg på 3. uttak. Og jeg ble gravid da på første innsett.

Så jeg har aldri mistet den ene gangen jeg har blitt gravid. Det er bare vanskelig for meg å bli gravid tydeligvis. Mannen min har jo 2 barn fra før. Det er frustrerende og ikke hvite hvorfor man ikke får det til. Hvertfall når alt tilsynelatende er i orden..

Samme her også. Vi har prøvd i tre år og holdt på med ivf i ett av de. Ingen forklaring, og mannens prøver er gode..

Jeg ruger nå på en 4-delt geleklump med str på 1/10 millimeter :) og alle de befruktede fra i går levde fortsatt. 1 embryo blir fryst ned og 3 stk blir dyrket videre til blastocyster :D

Herlig. Gratulerer med bra resultat :D

Kontroll imorgen :)

Kom masse slim idag (har egentlig vært hele helgen), men da jeg gikk på do i dag tidlig var hele trusa våt av strekkbart slim! Dette er vel et godt tegn?

Kontroll imorgen :)

Kom masse slim idag (har egentlig vært hele helgen), men da jeg gikk på do i dag tidlig var hele trusa våt av strekkbart slim! Dette er vel et godt tegn?

Ja! Veldig godt tegn :D
Nå tror jeg endelig du får en bedre kontrolltime :)

Ja! Veldig godt tegn :D
Nå tror jeg endelig du får en bedre kontrolltime :)

Håper det :) Har hatt slim uten EL før, men nå var det enorme mengder sammen med ømhet i magen. Om ingenting har skjedd tror jeg at jeg bare legger meg ned for å gråte.. Heldigvis sykmeldt, så i verste fall får jeg kjøpe med litt smågodt og legge meg under pleddet med en julefilm.

Håper det :) Har hatt slim uten EL før, men nå var det enorme mengder sammen med ømhet i magen. Om ingenting har skjedd tror jeg at jeg bare legger meg ned for å gråte.. Heldigvis sykmeldt, så i verste fall får jeg kjøpe med litt smågodt og legge meg under pleddet med en julefilm.

Julefilm høres koselig ut, men håper du kan se den med et smil om munnen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp