❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Lei hele menopur/synarela opplegget jeg, og misunnelig på dere fine med uttak eller innsett imorgen :(

Teller ned til onsdag og håper det beste :arghh:

Er fordi du ikke har mer på frys? Eller ønsker de å prøve fersk?
Har ikke flere på frys:) Hadde tre. Det første ble jeg gravid med, men endte i kjemisk. Så måtte de tine to stk på andre fryseforsøk. Det ene måtte kastes og det andre fikk noen fryseskader, men ble likevel satt inn. Endte negativt.

Hvordan gikk det med dere med uttak og Poppi med innsett idag? :)

Hei alle!

Sannsynlig å starte med spray i den påbegynte syklusen? Mensen kommer nok 15/12 og jeg har første konsultasjon 21/12. ;-) Dag 20 av denne syklusen blir da 3/1.

Hei alle!

Sannsynlig å starte med spray i den påbegynte syklusen? Mensen kommer nok 15/12 og jeg har første konsultasjon 21/12. ;-) Dag 20 av denne syklusen blir da 3/1.

Ja, absolutt! Jeg startet med spary en uke etter første konsultasjon, da det var min dag 20 i syklusen :-)

Da er papirene med de hellige datoene på vei i posten! Spennende spennende!

Det blir en kur Letrozol på meg denne ventemåneden. Begynner på pillene allerede i morgen :)
I Porsgrunn ville de stille med en folikkelkontroll på CD10 neste uke og skulle i tillegg vurdere om vi kanskje kunne få inseminasjon i tillegg :D
Jeg syns bare det er så fint at noe skjer og at det ikke bare er kjip død venting ;)

Det blir en kur Letrozol på meg denne ventemåneden. Begynner på pillene allerede i morgen :)
I Porsgrunn ville de stille med en folikkelkontroll på CD10 neste uke og skulle i tillegg vurdere om vi kanskje kunne få inseminasjon i tillegg :D
Jeg syns bare det er så fint at noe skjer og at det ikke bare er kjip død venting ;)

Så herlig at det skjer litt i ventetiden :) kanskje du slipper ivf igjen :D

Så bra!! Da skjer det noe i venteperioden også :) Håper du slipper IVF <3

1 dag til ny kontroll. Håper virkelig noe har skjedd denne gangen for jeg er sliten og lei av å være sykmeldt :( Blir nok sykmeldt til og med innsett, håper på ork til jobb under rugingen. Kjipt å være borte når man har mange små som trenger deg..

1 dag til ny kontroll. Håper virkelig noe har skjedd denne gangen for jeg er sliten og lei av å være sykmeldt :( Blir nok sykmeldt til og med innsett, håper på ork til jobb under rugingen. Kjipt å være borte når man har mange små som trenger deg..
Krysser fingrene for deg nå <3

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp