Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke flere på frys Hadde tre. Det første ble jeg gravid med, men endte i kjemisk. Så måtte de tine to stk på andre fryseforsøk. Det ene måtte kastes og det andre fikk noen fryseskader, men ble likevel satt inn. Endte negativt.Er fordi du ikke har mer på frys? Eller ønsker de å prøve fersk?
Lei hele menopur/synarela opplegget jeg, og misunnelig på dere fine med uttak eller innsett imorgen
Teller ned til onsdag og håper det beste
I Porsgrunn får man som oftest starte så fort det passer med syklusen. Jeg startet med spray dagen etter samtalen faktisk
Oi. Så bra. Det gikk jammen fort. De er raske der borte.
Hei alle!
Sannsynlig å starte med spray i den påbegynte syklusen? Mensen kommer nok 15/12 og jeg har første konsultasjon 21/12. ;-) Dag 20 av denne syklusen blir da 3/1.
Jeg RUGER Lykke <3
Jeg RUGER Lykke <3
Det blir en kur Letrozol på meg denne ventemåneden. Begynner på pillene allerede i morgen
I Porsgrunn ville de stille med en folikkelkontroll på CD10 neste uke og skulle i tillegg vurdere om vi kanskje kunne få inseminasjon i tillegg
Jeg syns bare det er så fint at noe skjer og at det ikke bare er kjip død venting
Det blir en kur Letrozol på meg denne ventemåneden. Begynner på pillene allerede i morgen
I Porsgrunn ville de stille med en folikkelkontroll på CD10 neste uke og skulle i tillegg vurdere om vi kanskje kunne få inseminasjon i tillegg
Jeg syns bare det er så fint at noe skjer og at det ikke bare er kjip død venting
Krysser fingrene for deg nå <31 dag til ny kontroll. Håper virkelig noe har skjedd denne gangen for jeg er sliten og lei av å være sykmeldt Blir nok sykmeldt til og med innsett, håper på ork til jobb under rugingen. Kjipt å være borte når man har mange små som trenger deg..
Ingenting hadde skjedd..