Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke flere på frysEr fordi du ikke har mer på frys? Eller ønsker de å prøve fersk?
Lei hele menopur/synarela opplegget jeg, og misunnelig på dere fine med uttak eller innsett imorgen
Teller ned til onsdag og håper det beste![]()
I Porsgrunn får man som oftest starte så fort det passer med syklusen. Jeg startet med spray dagen etter samtalen faktisk![]()
Oi. Så bra. Det gikk jammen fort. De er raske der borte.
Hei alle!
Sannsynlig å starte med spray i den påbegynte syklusen? Mensen kommer nok 15/12 og jeg har første konsultasjon 21/12. ;-) Dag 20 av denne syklusen blir da 3/1.
Jeg RUGER![]()
Lykke <3
Jeg RUGER![]()
Lykke <3
Det blir en kur Letrozol på meg denne ventemåneden. Begynner på pillene allerede i morgen
I Porsgrunn ville de stille med en folikkelkontroll på CD10 neste uke og skulle i tillegg vurdere om vi kanskje kunne få inseminasjon i tillegg
Jeg syns bare det er så fint at noe skjer og at det ikke bare er kjip død venting![]()
Det blir en kur Letrozol på meg denne ventemåneden. Begynner på pillene allerede i morgen
I Porsgrunn ville de stille med en folikkelkontroll på CD10 neste uke og skulle i tillegg vurdere om vi kanskje kunne få inseminasjon i tillegg
Jeg syns bare det er så fint at noe skjer og at det ikke bare er kjip død venting![]()
Krysser fingrene for deg nå <31 dag til ny kontroll. Håper virkelig noe har skjedd denne gangen for jeg er sliten og lei av å være sykmeldtBlir nok sykmeldt til og med innsett, håper på ork til jobb under rugingen. Kjipt å være borte når man har mange små som trenger deg..
Ingenting hadde skjedd..