Krysser fingrene for deg!Testet på nytt i dag og den var negativ.. så da var det bare ovitrellen som slo ut får håpe HCG stiger igjen da, er bare 11 dpo i dag så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!Testet på nytt i dag og den var negativ.. så da var det bare ovitrellen som slo ut får håpe HCG stiger igjen da, er bare 11 dpo i dag så
Da blir det uttak på fredag for meg, det blir en nervepirrende helg tror jeg noen andre som skal inn på fredag?
Da blir det uttak på fredag for meg, det blir en nervepirrende helg tror jeg noen andre som skal inn på fredag?
Jeg skal på kontroll på onsdag, skal vel holde hardt om det blir uttak på fredag, men kanskje?
Spennende!Da blir det uttak på fredag for meg, det blir en nervepirrende helg tror jeg noen andre som skal inn på fredag?
Spennende!
Jeg skal på ul klokka 11
Hvilken sprøytedag er du på da? Hvis du er på dag 10 så er det mulig du får uttak fredag, men tror egentlig kanskje de har lagt opp til mandag foe deg siden kontroll er onsdag
På onsdagen er jeg på sprøytedag 8, så blir det vel uttak neste uke da?
Blir gøy å lure på alle som går i gangene daKanskje jeg ser deg da, uttak kvart på ti
Tusen takk! Vi krysser fingrene og håper på det beste. Skulle vært i Porsgrunn 4 januar, 2 mnd fra sendt søknad til time!Tror ikke det er noe problem med det. De er veldig behjelpelige. Når skulle du ha time? Trist å høre at det er kreft i familien... Lykke til med behandlingen!
Masse lykke til! Har du fått flyttet på timen?Tusen takk! Vi krysser fingrene og håper på det beste. Skulle vært i Porsgrunn 4 januar, 2 mnd fra sendt søknad til time!
Tusen takk. Nei vi har ikke flyttet den enda, pappa har time på sykehuset til uka hvor de skal fortelle om veien videre. Så vi ser ann hva de seier der, hvor ille det er... Han har vært igjennom mengder med prøver, 2 ct undersøkelser og beinmarg prøve så de skulle være klare med prognose nå.Masse lykke til! Har du fått flyttet på timen?
Ønsker masse god bedring! Håper det får gode nyheter i julegave.Tusen takk. Nei vi har ikke flyttet den enda, pappa har time på sykehuset til uka hvor de skal fortelle om veien videre. Så vi ser ann hva de seier der, hvor ille det er... Han har vært igjennom mengder med prøver, 2 ct undersøkelser og beinmarg prøve så de skulle være klare med prognose nå.
Masse god bedring!Tusen takk. Nei vi har ikke flyttet den enda, pappa har time på sykehuset til uka hvor de skal fortelle om veien videre. Så vi ser ann hva de seier der, hvor ille det er... Han har vært igjennom mengder med prøver, 2 ct undersøkelser og beinmarg prøve så de skulle være klare med prognose nå.
Ønsker masse god bedring! Håper det får gode nyheter i julegave.
Tusen takk jenter! Vi håper på det beste! Satser på at 2017 gir frisk pappa og spire i magen!Masse god bedring!
Tusen takk jenter! Vi håper på det beste! Satser på at 2017 gir frisk pappa og spire i magen!