Ja takk, prøver å være litt aktiv her, kunne ønske jeg brukte forumet mer da vi holdt på. Hadde vært allright å snakke med noen som går gjennom det sammeGratulerer!
Ønsker du å være med i oversikten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk, prøver å være litt aktiv her, kunne ønske jeg brukte forumet mer da vi holdt på. Hadde vært allright å snakke med noen som går gjennom det sammeGratulerer!
Ønsker du å være med i oversikten?
Så spennende! Fikk du velge selv om du skulle sette inn 2?Fått satt inn 2 egg i dag. ett 6-delt og et 7-delt! Trodde ikke det skulle bli noe denne gangen, men har i hvert fall kommet så langt..
Så spennende! Fikk du velge selv om du skulle sette inn 2?Fått satt inn 2 egg i dag. ett 6-delt og et 7-delt! Trodde ikke det skulle bli noe denne gangen, men har i hvert fall kommet så langt..
Kan du oppdatere meg - konsultasjon desember 2016?Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista. Jeg trykker liker på statusen din når det er utført
Venter på innkalling
- Millis89
- MammaForAndreGang, forsamtale jan-17
- MallaMo, forsamtale 4.1
- Janke
Venter på oppstart
- Jannis85: venter på første ivf ?
- Ipoki: oppstart icsi i januar
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 2017
Stimulerer
- Petrini: 1. ICSI ?
- Poppi: 3. forsøk i november/desember
- VictoriaH: 2. IVF i desember, kontroll 2.12
- WCE: 2. ferskforsøk
- Masie: 4. ivf ?
- Andunge, Menopur, kontroll 30.11
Ruger
- Avocado testdato 04.12
- Frk.G testdato 9.12
- Bettina
Gravid
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.7.17
- Tonemor87 termin 15.17.17
- Ønsker så inderlig en...
Mensen/Negativt forsøk
- Mator
Ikke oppdatert:
- Frøkenmarihøne
Jeg har testdato 10/12..Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista. Jeg trykker liker på statusen din når det er utført
Venter på innkalling
- Millis89
- Janke
Venter på oppstart
Stimulerer
Ruger
- Avocado testdato 04.12
- Frk.G testdato 9.12
- Bettina
Gravid
- Prøverøret
Mensen/Negativt forsøk
- Mator
Ikke oppdatert:
- Frøkenmarihøne
På en måte, de spurte om vi ville sette inn 2, så da takket vi ja.. Men så var dette de eneste 2 vi hadde, så kan hende de ikke ville fryse bare det ene..Så spennende! Fikk du velge selv om du skulle sette inn 2?
På en måte, de spurte om vi ville sette inn 2, så da takket vi ja.. Men så var dette de eneste 2 vi hadde, så kan hende de ikke ville fryse bare det ene..
Så alder og det er det er første forsøk utelukker flere egg? Er selv 31...Håper de spør oss om dette også.. men tviler da det mulig blir første gjennomførte uttak og innsett Pluss alderen min så klart.
Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov
Venter på innkalling
- Millis89
- Janke
Venter på oppstart
Stimulerer
Ruger
- Avocado testdato 04.12
- Frk.G testdato 9.12
- Bettina
Gravid
- Prøverøret
Mensen/Negativt forsøk
- Mator
Ikke oppdatert:
- Frøkenmarihøne
:O jeg skrev et eviglangt innlegg om meg selv! Det er borte!
Så alder og det er det er første forsøk utelukker flere egg? Er selv 31...
Takk og lovLigger noen innlegg oppover her
Kan noen legge til meg?
3 mnd dobbel dose letrozol og 3 AIH, planlagt sykepleiersamtale for IVF i desember om vi ikke får positiv test nå<3
Noen av dere som har erfaring med å teste 11 dager etter eggløsningssprøyte ovitrelle? Ser at det står at man kan få falskt utslag på g-test 10 dager etter men kan jeg da teste 11 dager etter og stole på testen om den er positiv Er utrolig utålmodig
Nå er du på lista
De alle fleste vil få et resultat de kan stole på 11 dager etter Ovitrelle, men det er noen få som den sitter lengre i, så fordelen er å teste flere dager på rad om den blir positiv, for å se om den blir sterkere eller svakere
Hmm ja det høres lurt ut! Men det er 9 dager siden jeg tok ovitrellen i dag, så da kan jeg vel like gjerne vente til søndag med å starte med testingen