Jeg skal ha samtale 12/1-2017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tok bare bilde med mobiltelefon og sendte på Mail til de.Foto som man må sende til Porsgrunn, hvordan bilde sendte dere? Passbilde?
Vi tok bare bilde med mobiltelefon og sendte på Mail til de.
Okei! Takk, da gjør vi det samme! Tok dere bilde sammen, eller hver for dere? Beklager rare spørsmål
På bildet vårt var vi sammen. Det gikk fint.
Vi tok hver for oss, men det spiller nok ingen rolle! Alt er sikkert OK!Okei! Takk, da gjør vi det samme! Tok dere bilde sammen, eller hver for dere? Beklager rare spørsmål
Har i dag fått beskjed om at det blir ISCI og ikke IVF, det blir spennende sprøytedag 8 her nå, men må gå på sprøyter iallefall tilogmed søndag. Ny kontroll mandag #kryssekryssekrysse
Det er nok lurt å drøye da ja, om du ikke tester den ut. Noen tester jo hver dag fra veldig tidlig til den blir helt blank, for da vet de at om testen øker igjen så er de virkelig gravide
Ja det er det jeg burde gjort
Det er nok lurt å drøye da ja, om du ikke tester den ut. Noen tester jo hver dag fra veldig tidlig til den blir helt blank, for da vet de at om testen øker igjen så er de virkelig gravide
Ville du telt samme dag som eggløsningssprøyte for dag en eller dagen etter?
Satt inn fryst egg den 24.11 nå venter jeg på å ta testen
Jeg har hørt de gjør det innimellom.. De setter inn både dag 2, 3 og 5. Men er nok oftest dag 2. Jeg kunne godt tenkt meg å få satt inn blastocyst nå!Hender det Porsgrunn utvikler til blasto? Eller er innsett alltid 2 dager etter uttak?