❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
ENDELIG! Er mensen her :) Da er det bare å vente på telefon fra Porsgrunn med planen videre, men antar at det da blir nesespray fra og med 22 eller 23 desember :D Ventet lenge på dette siden henvisningen ble sendt 1.juni. Men nå skal alt være på plass!

Er jo en stund siden jeg var hos de på forsamtale(august), men hvor lenge var det man skulle bruke nesespray før man begynte med sprøyter? Husker jeg skulle inn på UL sjekk på sprøytedag 8 i hvertfall. Hvilke erfaringer har dere ifht hvilken dag dere har tatt ut egg på(ifht antall dager på sprøyter)?

ENDELIG! Er mensen her :) Da er det bare å vente på telefon fra Porsgrunn med planen videre, men antar at det da blir nesespray fra og med 22 eller 23 desember :D Ventet lenge på dette siden henvisningen ble sendt 1.juni. Men nå skal alt være på plass!

Er jo en stund siden jeg var hos de på forsamtale(august), men hvor lenge var det man skulle bruke nesespray før man begynte med sprøyter? Husker jeg skulle inn på UL sjekk på sprøytedag 8 i hvertfall. Hvilke erfaringer har dere ifht hvilken dag dere har tatt ut egg på(ifht antall dager på sprøyter)?

Så godt at dere endelig får kommet igang! Jeg har tatt ut egg dag 13-14 etter sprøytestart. 2-3 uker på spray før sprøytestart :)

Så godt at dere endelig får kommet igang! Jeg har tatt ut egg dag 13-14 etter sprøytestart. 2-3 uker på spray før sprøytestart :)

Hva avgjør hvor lenge man bruker spray før man starter med sprøyter?

4 dager til ny kontroll da.. Lei, og litt misunnelig på dere som har uttak og innsett til uken jeg :( Livredd ingenting har skjedd til onsdag

Så spennende! Endelig er dere i gang! Tar det lang tid fra forsamtalen til en får starte?

Så spennende! Endelig er dere i gang! Tar det lang tid fra forsamtalen til en får starte?

I Porsgrunn får man som oftest starte så fort det passer med syklusen. Jeg startet med spray dagen etter samtalen faktisk :)

Man starter ofte på dag 20 med nesesprayen, på meg ble det en uke etter samtalen. Men husk at ikke alle apotek har disse medisinene, de kan bestille med det kan ta noen dager. Legen fortalte med at de alltid har dem på apoteket i Porsgrunn sentrum, kanskje lurt å kjøpe det der hvis du får rask oppstart? Dette tenkte ikke jeg på... hadde flaks da de hadde 1stk spray igjen i nabobyen det hvor jeg bor :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp