Ingen egg..
Høyere dose, ny kontroll onsdag
Kjære vene <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen egg..
Kjære vene <3
Godt jeg bare er 22..
Ingen egg..
ENDELIG! Er mensen her Da er det bare å vente på telefon fra Porsgrunn med planen videre, men antar at det da blir nesespray fra og med 22 eller 23 desember Ventet lenge på dette siden henvisningen ble sendt 1.juni. Men nå skal alt være på plass!
Er jo en stund siden jeg var hos de på forsamtale(august), men hvor lenge var det man skulle bruke nesespray før man begynte med sprøyter? Husker jeg skulle inn på UL sjekk på sprøytedag 8 i hvertfall. Hvilke erfaringer har dere ifht hvilken dag dere har tatt ut egg på(ifht antall dager på sprøyter)?
Så godt at dere endelig får kommet igang! Jeg har tatt ut egg dag 13-14 etter sprøytestart. 2-3 uker på spray før sprøytestart
Hva avgjør hvor lenge man bruker spray før man starter med sprøyter?
4 dager til ny kontroll da.. Lei, og litt misunnelig på dere som har uttak og innsett til uken jeg Livredd ingenting har skjedd til onsdag
ENDELIG! Er mensen her Da er det bare å vente på telefon fra Porsgrunn med planen videre, men antar at det da blir nesespray fra og med 22 eller 23 desember Ventet lenge på dette siden henvisningen ble sendt 1.juni. Men nå skal alt være på plass!
Er jo en stund siden jeg var hos de på forsamtale(august), men hvor lenge var det man skulle bruke nesespray før man begynte med sprøyter? Husker jeg skulle inn på UL sjekk på sprøytedag 8 i hvertfall. Hvilke erfaringer har dere ifht hvilken dag dere har tatt ut egg på(ifht antall dager på sprøyter)?
Noen som har vært gjennom søskenforsøk/fryseforsøk?
Så spennende! Endelig er dere i gang! Tar det lang tid fra forsamtalen til en får starte?
Noen som har vært gjennom søskenforsøk/fryseforsøk?
Ja, har det Fortsatt ikke gravid da. Må til med nytt ferskforsøk.Noen som har vært gjennom søskenforsøk/fryseforsøk?
Så spennende! Endelig er dere i gang! Tar det lang tid fra forsamtalen til en får starte?
Ja, har det Fortsatt ikke gravid da. Må til med nytt ferskforsøk.