❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ikke annet enn at hu tippet at det ble rundt 17 mai så nevnte hu ingenting

Om det er stengt på helligdagene blir jo mai rene minefeltet for oss IVF'ere.
Tror jeg spør om jeg blir å ha forsøk da :happy:
 
Om det er stengt på helligdagene blir jo mai rene minefeltet for oss IVF'ere.
Tror jeg spør om jeg blir å ha forsøk da :happy:
Det eneste de sa til meg var at jeg måtte vente en syklus pga påsken, men Mai nevnte hun ingenting om. Mai er det jo ikke mange røde dager på rad så regner med og håper at det går bra. Er vel verre med pinsen i begynnelsen av Juni.
 
Om det er stengt på helligdagene blir jo mai rene minefeltet for oss IVF'ere.
Tror jeg spør om jeg blir å ha forsøk da :happy:

I Porsgrunn så spiller det ingen rolle med de røde dagene [emoji16] fikk beskjed om det i fjor [emoji849] de setter bare ikke opp noe annet enn uttak/innsett tror jeg [emoji5]
 
Jeg er ny her og
Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista.


Venter på innkalling/samtale/kontroll :happy:
- Millis89
- Silda82
- Vibeke35


Venter på oppstart/innsett :rolleyes:
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 17
- Tonemor87
- sctr
- BabyAlma
- Amarihøne
- Janke
- ipoki
- Laluna


Stimulerer :wacky:
- Froggc86, spray fra 15.02.17


Ruger :nailbiting:


Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.07.17
- Poppi, termin 28.08.17
- Det er ikke bare bare Bernt (gravid rett før forsamtale)
- Aninee
- Lille91, termin 07.10.17
- VictoriaH, termin 19.11.17
- Mator, termin 17.11.17
- Andunge, termin 18.11.17


Mensen/Negativt forsøk/Avbrutt :(
- Avocado, kjemisk, januar
- Frøkenmarihøne, avbrutt svangerskap, januar
- MammaForAndreGang, totalfrys, februar
- shiepo, totalfrys, februar
- WCE, SA februar
- nordsjøfrue, avbrutt februar
- Prinsessa17, negativt februar
- Frk.G, negativt februar
- Ønsketerstort, avbrutt mars


Ikke oppdatert:
- Bettina, testdato 10.12
- Petrini: 1. ICSI ?
- Masie: 4. IVF ?
- Jannis85: venter på første IVF ?
- Ønsker så inderlig en...
- Aninee, termin ?
- Prøverøret, termin ?
- Det er ikke bare bare Bernt, termin ?
- Nadde88
- Pingu88
Jeg er ny her og vil gjerne med i lista :) Har ventet på oppstart IVF og fått vite det blir holdt av plass på neste syklus som blir medisiner i april og uttak i mai. Har blitt gravid på egenhånd tidligere men endt i SA og EXU. Så nå er vi veldig spendt!
 
Ja det er trist og få negativ beskjed. Var skikkelig dårlig. Klarte ikke å snakke med noen. Nå har vi vært igjennom første forsøk og i tillegg så døde bestefar til min kjære samboer også. Nei, ting kommer vist aldri aleine . Nå har vi bestilt tur til Roma siden min samboeren har bursdag og håper nå å få litt avbrekk fra hverdagen. Nye impulser for å si det slik. Håper at vi får tenke på noe annet til forsøk nr 2 . Han får ikke tatt biopsi før om 4 mnd(litt teit) må også mld meg når jeg får 2 mensen. Vi har også vært åpen med familie og venner om forsøket vårt. For å slippe alt maset. Det som har vært litt sånn til irritasjon har vært noe som spør" når skal dere ha barn" . Hva sier man til det? Men det kommer en tid til oss også. Takk Gud for jeg har en sønn fra før.

Off det er så vondt når man må bearbeide flere vonde hendelser samtidig[emoji17]
Vi reiste også til Roma da ting stormet værst og det var utrolig deilig å komme seg bort! Roma er en vakker by som fikk fram det aller mest romantiske i oss begge [emoji173]

Ja det spørsmålet får vi også ofte! Skjønner at folk mener det godt men, jeg svarer som regel bare at " jo vi håper jo på det" og da skjønner di som regel tegninga uten at jeg må forklare meg mer [emoji4] men det er godt at såpass mange av venner og familie vet om situasjonen nå[emoji4]
 
Jeg er ny her og

Jeg er ny her og vil gjerne med i lista :) Har ventet på oppstart IVF og fått vite det blir holdt av plass på neste syklus som blir medisiner i april og uttak i mai. Har blitt gravid på egenhånd tidligere men endt i SA og EXU. Så nå er vi veldig spendt!

Velkommen!
Nå er du på lista :)

Spennende med forsøk! Håper det går bedre enn det har gjort til nå :)
 
Off det er så vondt når man må bearbeide flere vonde hendelser samtidig[emoji17]
Vi reiste også til Roma da ting stormet værst og det var utrolig deilig å komme seg bort! Roma er en vakker by som fikk fram det aller mest romantiske i oss begge [emoji173]

Ja det spørsmålet får vi også ofte! Skjønner at folk mener det godt men, jeg svarer som regel bare at " jo vi håper jo på det" og da skjønner di som regel tegninga uten at jeg må forklare meg mer [emoji4] men det er godt at såpass mange av venner og familie vet om situasjonen nå[emoji4]

Det var bra at dere også reiste. Vi reiser også til Venezia. Må vekk litt før neste turn. Håper jeg blir gravid en dag[emoji120][emoji106]
 
Er det mange i gruppa her nå som skal starte opp i april og ha uttak innsett i mai ?
Usikker... Neste mens er her mest sannsynlig i begynnelsen av april, og i planen min står det at jeg skal begynne på Letrozol da, men da havner jeg jo med alt midt i påskestengt, så... :-(
 
Usikker... Neste mens er her mest sannsynlig i begynnelsen av april, og i planen min står det at jeg skal begynne på Letrozol da, men da havner jeg jo med alt midt i påskestengt, så... :-(

Du må huske at du har blasto, dermed skal du sette inn egg fem dager etter EL. Om du skulle få EL midt i påsken, feks 15.04 vil du få innsett fem dager senere (20.04) :)
 
Du må huske at du har blasto, dermed skal du sette inn egg fem dager etter EL. Om du skulle få EL midt i påsken, feks 15.04 vil du få innsett fem dager senere (20.04) :)
Ahhhh!!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Det visste jeg ikke! :hello2:hello2:hello2 Men... Problemet er at den tiden når jeg bør ha UL kommer i påskestengt... De pleier å ta UL på dag 9-12, ikke sant? Og hvis de ikke kan ta UL pga. f.eks. påskestengt, så blir forsøket avbrutt? Eller går det an å ta UL et annet sted (hvis jeg finner noe som er åpent)?... :dontknow EL er nok veldig sikkert den uka etter påske, så hvis innsett av blasto er 5 dager etter, så hadde det gått an! :smiley-angelic002 Bare det med UL... :smiley-angelic001
 
Ahhhh!!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Det visste jeg ikke! :hello2:hello2:hello2 Men... Problemet er at den tiden når jeg bør ha UL kommer i påskestengt... De pleier å ta UL på dag 9-12, ikke sant? Og hvis de ikke kan ta UL pga. f.eks. påskestengt, så blir forsøket avbrutt? Eller går det an å ta UL et annet sted (hvis jeg finner noe som er åpent)?... :dontknow EL er nok veldig sikkert den uka etter påske, så hvis innsett av blasto er 5 dager etter, så hadde det gått an! :smiley-angelic002 Bare det med UL... :smiley-angelic001

Ikke godt å si med UL :confused005
Jeg ville sendt de en mail og spurt for sikkerhets skyld! :)
 
Ikke godt å si med UL :confused005
Jeg ville sendt de en mail og spurt for sikkerhets skyld! :)
Takk for god info! :love7 Hadde ikke kommet på det med innsett av blasto selv! :hilarious: Situasjonen kan se mye lysere ut og hvis syklusen blir lengre... Ut ifra det jeg har lest, så har man ofte en lengre syklus etter et avbrutt forsøk... :shy: Men uansett, jeg skriver en mail eller ringer og spør om det er mulig å ta UL hos en samarbeidende gynekolog hvis det er stengt hos dem...
 
Takk for god info! :love7 Hadde ikke kommet på det med innsett av blasto selv! :hilarious: Situasjonen kan se mye lysere ut og hvis syklusen blir lengre... Ut ifra det jeg har lest, så har man ofte en lengre syklus etter et avbrutt forsøk... :shy: Men uansett, jeg skriver en mail eller ringer og spør om det er mulig å ta UL hos en samarbeidende gynekolog hvis det er stengt hos dem...
Vi får tar UL i Lillestrøm siden vi bor så langt unna Porsgrunn. De har mange samarbeidspartnere. Vi kunne velge Oslo eller Lillestrøm , men får er Lillestrøm nærmerw
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp