❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Slik ser det ut hos meg[emoji85]
833ffbcb603153bb0fc934c3df9ad82e.jpg

Åja, jeg har iPhone, kanskje det er derfor det ser anderledes ut på min app :) men enig, pent par :) :D
 
Det skulle ikke vært lov å vært så spennende og nærvepirrende dette opplegget her altså[emoji33] UL på UL og masse venting,masse kjenning etter symptomer nesten som om at jeg vil se at eggposene vokser[emoji85] Kan jo ikke være bra for [emoji178] vårt[emoji23] Jaja får håpe vi alle snart er ferdig med ventetiden og sitter med både babymage og baby i armene snart[emoji4]
 
Har fått time til hysteroskopi 30. mars. Bare tre uker igjen nå :)
Så får vi se etter det hva fremtiden vil bringe ;)
I mellomtiden håper jeg å se fine positive tester hos deg! :)
Så braa! [emoji2] Det er jo ikke lenge til. Håper de finner ut av dette raskt. Tenk hvor fantastisk om dere slipper flere ivf behandlinger og faktisk kan klare å bli gravid på egenhånd. Krysser alt jeg har for dere [emoji4][emoji173]
 
Det skulle ikke vært lov å vært så spennende og nærvepirrende dette opplegget her altså[emoji33] UL på UL og masse venting,masse kjenning etter symptomer nesten som om at jeg vil se at eggposene vokser[emoji85] Kan jo ikke være bra for [emoji178] vårt[emoji23] Jaja får håpe vi alle snart er ferdig med ventetiden og sitter med både babymage og baby i armene snart[emoji4]
Masse lykke til på ny ul i morgen! Håper den viser flere fine eggposer og at du snart kan få et uttak etterfulgt av innsett :)
 
Har noen av dere kjennskap til hvordan ideell størrelsen til eggposene skal være etter Synarela og før sprøyte start?

Var på UL på tirsdag og hadde en eggpose på 11mm, skulle egentlig starte på sprøyter dagen etter men Porsgrunn ville jeg skulle gå på spray en uke til... er så redd den eggposen ikke har gått ned til ny UL nå på tirsdag...
 
Prøvd å restarte appen? Det funker her[emoji4]

Prøvd flere ganger :/
Jeg kommer inn på selve appen, får bare ikke logget inn som meg :confused004
 
Prøvd flere ganger :/
Jeg kommer inn på selve appen, får bare ikke logget inn som meg :confused004
Når jeg sleit sist gang så hadde jeg et mellomrom på .no på mailen som jeg ikke hadde sett så fikk jeg feil på appen. 3 dager senere så kom jeg inn uten noe problem
 
Tenke vi kunne ha en liten sånn mental-inspirasjons greie her inne! Det er en tøff tid vi går igjennom alle sammen og vi har nok alle kjent på at det kan være mentalt slitsomt og tøft! Så jeg tenkte at vi kan dele litt erfaringer om hva dere føler hjelper for å stresse ned rett og slett roe tankene litt? Er det noe spesielt dere gjør når dagene er ekstra tunge? :)

For min del har jeg måttet gå til psykolog ettersom, hele prøveprosessen satt igang en dominoeffekt på tidligere opplevelser hos meg som jeg har trengt å bearbeide, men nå har jeg kommet meg godt ut av det. Så nå i ettertid har det hjulpet veldig å snakke med venner og familie om hele prosessen og holde dem oppdatert hele veien. Det er akkurat som om jeg får bearbeidet alt ganske fort hver gang det er en dump i veien som avbrutte forsøk eller negative tester, så det har vært godt å ha en sikkelig god heiagjeng, som kan si at "Dette er sikkelig kjipt" og at " Du er så utrolig sterk". sånne ting er så utrolig viktig for meg å høre nå som man kanskje kan begynne å tvile på seg selv, og man egentlig bare har lyst til å gi opp. Det er lov å være lei seg og dritt lei, men det gjør det lettere når andre ser meg, og situasjonen vår føler jeg :)
 
Tenke vi kunne ha en liten sånn mental-inspirasjons greie her inne! Det er en tøff tid vi går igjennom alle sammen og vi har nok alle kjent på at det kan være mentalt slitsomt og tøft! Så jeg tenkte at vi kan dele litt erfaringer om hva dere føler hjelper for å stresse ned rett og slett roe tankene litt? Er det noe spesielt dere gjør når dagene er ekstra tunge? :)

For min del har jeg måttet gå til psykolog ettersom, hele prøveprosessen satt igang en dominoeffekt på tidligere opplevelser hos meg som jeg har trengt å bearbeide, men nå har jeg kommet meg godt ut av det. Så nå i ettertid har det hjulpet veldig å snakke med venner og familie om hele prosessen og holde dem oppdatert hele veien. Det er akkurat som om jeg får bearbeidet alt ganske fort hver gang det er en dump i veien som avbrutte forsøk eller negative tester, så det har vært godt å ha en sikkelig god heiagjeng, som kan si at "Dette er sikkelig kjipt" og at " Du er så utrolig sterk". sånne ting er så utrolig viktig for meg å høre nå som man kanskje kan begynne å tvile på seg selv, og man egentlig bare har lyst til å gi opp. Det er lov å være lei seg og dritt lei, men det gjør det lettere når andre ser meg, og situasjonen vår føler jeg :)
Det er en tung prosess vi er gjennom... Det hjelper nok å være åpen - det gjør det i hvert fall for meg. Og så har jeg prøvd å finne på ting slik at det ikke var bare det jeg skulle tenke på hele tiden. Men akkurat det er ikke så lett for meg... Krysser fingrene og heier på deg! :Heartred
 
Tenke vi kunne ha en liten sånn mental-inspirasjons greie her inne! Det er en tøff tid vi går igjennom alle sammen og vi har nok alle kjent på at det kan være mentalt slitsomt og tøft! Så jeg tenkte at vi kan dele litt erfaringer om hva dere føler hjelper for å stresse ned rett og slett roe tankene litt? Er det noe spesielt dere gjør når dagene er ekstra tunge? :)

For min del har jeg måttet gå til psykolog ettersom, hele prøveprosessen satt igang en dominoeffekt på tidligere opplevelser hos meg som jeg har trengt å bearbeide, men nå har jeg kommet meg godt ut av det. Så nå i ettertid har det hjulpet veldig å snakke med venner og familie om hele prosessen og holde dem oppdatert hele veien. Det er akkurat som om jeg får bearbeidet alt ganske fort hver gang det er en dump i veien som avbrutte forsøk eller negative tester, så det har vært godt å ha en sikkelig god heiagjeng, som kan si at "Dette er sikkelig kjipt" og at " Du er så utrolig sterk". sånne ting er så utrolig viktig for meg å høre nå som man kanskje kan begynne å tvile på seg selv, og man egentlig bare har lyst til å gi opp. Det er lov å være lei seg og dritt lei, men det gjør det lettere når andre ser meg, og situasjonen vår føler jeg :)
Jeg aner jo ikke helt hva jeg går til ennå, men jeg utrolig heldig som har 1 fra før og velger og fokusere på henne og gå inn med senka skuldre. Får vi ikke det til på de 3 forsøkene så er jeg utrolig heldig som har fått 1 selv om min store drøm er mamma , pappa og 2 barn.
Så tror jeg vi alle må våge p kjenne litt på hvor tungt det er.
Vi har valgt å være åpen om prossen
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp