❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har jeg vært på samtale i Porsgrunn idag [emoji4] Fikk komme inn en dag tidligere enn planlagt.
Skal ha kort regime og starter med sprøyter om litt over en uke ca. Legen vil absolutt at jeg skal gå på Menopur istedet for Puregon. Kjenner jeg er litt skeptisk for har hatt dårlig erfaring med det tidligere (har fått ut 23 egg med Puregon og 2 egg med Menopur) men han mente at jeg har fått altfor liten dose på Fertilitetssenteret hvor jeg har gått før så det blir jo litt spennende å se. Også skal jeg begynne på dag 4 og ikke på dag 3 som tidligere. Da vil jeg få litt ferre egg siden jeg har så mange egganlegg og det er mindre fare for overstimulering.
Blir spennende! [emoji51][emoji4]

Blir spennende å se om høyere dose har noe for seg! Heier på deg! :D
 
Blir spennende å se om høyere dose har noe for seg! Heier på deg! :D
Tusen takk! [emoji8] Ja det blir spennende! Hvordan går det med deg? Har du hørt noe mer i forhold til utredningen?
Håper det blir nytt forsøk på deg også snart [emoji173]
 
Tusen takk! [emoji8] Ja det blir spennende! Hvordan går det med deg? Har du hørt noe mer i forhold til utredningen?
Håper det blir nytt forsøk på deg også snart [emoji173]

Har fått time til hysteroskopi 30. mars. Bare tre uker igjen nå :)
Så får vi se etter det hva fremtiden vil bringe ;)
I mellomtiden håper jeg å se fine positive tester hos deg! :)
 
Haha[emoji23]
Joda her vokser det sakte men sikkert[emoji43] Mange på 10mm og 2på 11, 1på 13 og en på 15 tror jeg det var[emoji4] så det vokser[emoji4][emoji106] Venter på tlf for å høre hva dem sier og håper jo dem vil ha med så mange folikker som mulig[emoji4]
Flere potensielle her da! Det er ganske ålreit. Så får vi håpe at økt dose setter fart på de som fortsatt trenger litt mer fart :)
 
Da ble det enda et avbrutt forsøk. Jeg har gått på progynova i 4 dager og ble veldig dårlig. Har ligget rett ut med Sterk hodepine(tok 1000mg paracet som ikke ga effekt), kvalme, hjertebank, og sterk nedstemthet. Sendte mail til klinikken som ba meg slutte på tablettene med en gang. Og jeg må nå vente på enda en syklus før vi kan sette igang på nytt i naturlig syklus istedet. fy fader! nå er jeg så utrolig lei!!

Ser i tillegg ut til at vi da havner i påsken og ikke får satt inn da heller.. noen som har erfaring med om mensen kan komme tidlig etter slutt på progynova? Vet at man ofte blir bedt om å slutte på den om man ikke er blitt gravid, sånn at mensen skal komme. Er det da håp for at mensen kommer nå om noen dager :p skjønner at det kanskje er litt mye å håpe på men:p
Så kjipt! Er i den samme situasjonen - mensen kommer rett før påske, så havner midt i påskestengt når det er mulig å sette inn... :arghh: De sa de ikke har noe aktivitet der i uke 15...
 
Hei alle gravide Porsgrunn-damer!
Hadde vært hyggelig om dere ville skrevet ned hvilken termindato dere har om det ikke allerede står i oversikten (1. innlegg), så kan jeg legge det til :D
 
Hei alle gravide Porsgrunn-damer!
Hadde vært hyggelig om dere ville skrevet ned hvilken termindato dere har om det ikke allerede står i oversikten (1. innlegg), så kan jeg legge det til :D

19.11 :) Mator er to dag lengre på vei og Andunge 1 dag lengre på vei tror jeg ;)
 
Hvem er det nydelige paret på bildet som fronter hele Porsgrunngruppen på appen..?[emoji173]
 
Hvem er det nydelige paret på bildet som fronter hele Porsgrunngruppen på appen..?[emoji173]

Janke kanskje?

Jeg sliter med appen forresten, får ikke logget inn :/
Andre som har trøbbel med den?
 
Hvordan går det med dere Nadde88 og Pingu88? :)
Testet noe?
 
Hei alle gravide Porsgrunn-damer!
Hadde vært hyggelig om dere ville skrevet ned hvilken termindato dere har om det ikke allerede står i oversikten (1. innlegg), så kan jeg legge det til :D
Aner ikke selv jeg, men ser Victoria har oversikt ;) Tør ikke sjekke termindato og sånt enda, nemlig. Rar jeg og:wacky:
 
Hvilket bilde? Ser ikke noe jeg:P

Slik ser det ut hos meg[emoji85]
833ffbcb603153bb0fc934c3df9ad82e.jpg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp