Janke
Glad i forumet
What ?, var det noe grunn at du gikk på det så lenge28 dager...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What ?, var det noe grunn at du gikk på det så lenge28 dager...
Gikk på den en ekstra uke for det hadde krasjet med en fullbooket uke der i Porsgrunn... Skulle ikke utgangspunktet gå på kort protokoll...What ?, var det noe grunn at du gikk på det så lenge
Ah sånn og forståGikk på den en ekstra uke for det hadde krasjet med en fullbooket uke der i Porsgrunn... Skulle ikke utgangspunktet gå på kort protokoll...
Haha! Gjør det. Typisk at det er vasket der da, men jeg har vært der noen ganger nå og det har Liggi hybelkaniner over alt der hver gangSkal til Kazin i morra så da skal jeg se etter ihvertfall[emoji23]
Har tydeligvs hatt nok med meg selv de gangene jeg har vært der Men nå er det nok en stund til neste gang jeg skal dit...kanskje de har fått nye støvtørkerutiner innen da...Ikke?? Haha! Trodde det var umulig jeg.. Tenk på det neste gang du
Jeg er en person med støv på hjernen, så jeg ser det veldig lett hjemme, prøver å ikke legge merke til det hos andre, men akkurat der kunne jeg ikke unngå å se det altsåHar tydeligvs hatt nok med meg selv de gangene jeg har vært der Men nå er det nok en stund til neste gang jeg skal dit...kanskje de har fått nye støvtørkerutiner innen da...
Lykke til med timen! Dama er tross alt skikkelig dyktigSkal til Kazin i morra så da skal jeg se etter ihvertfall[emoji23]
Haha! Da er det kanskje gjort rent nå da, det var på tideSå ikke noe pelsdotter idag[emoji23] Følte meg kjempe teit som saumfarte gulv og kriker og kroker[emoji12]
Lykke til med timen! Dama er tross alt skikkelig dyktig
Haha! Da er det kanskje gjort rent nå da, det var på tide
Gikk kontroll fint da?
Ååå så utrolig kjedelig :/ stor klem ... ta en paracet og ibux sammen. Det fungerer bedre enn kun paracet . God bedringDa ble det enda et avbrutt forsøk. Jeg har gått på progynova i 4 dager og ble veldig dårlig. Har ligget rett ut med Sterk hodepine(tok 1000mg paracet som ikke ga effekt), kvalme, hjertebank, og sterk nedstemthet. Sendte mail til klinikken som ba meg slutte på tablettene med en gang. Og jeg må nå vente på enda en syklus før vi kan sette igang på nytt i naturlig syklus istedet. fy fader! nå er jeg så utrolig lei!!
Ser i tillegg ut til at vi da havner i påsken og ikke får satt inn da heller.. noen som har erfaring med om mensen kan komme tidlig etter slutt på progynova? Vet at man ofte blir bedt om å slutte på den om man ikke er blitt gravid, sånn at mensen skal komme. Er det da håp for at mensen kommer nå om noen dager [emoji14] skjønner at det kanskje er litt mye å håpe på men
Da ble det enda et avbrutt forsøk. Jeg har gått på progynova i 4 dager og ble veldig dårlig. Har ligget rett ut med Sterk hodepine(tok 1000mg paracet som ikke ga effekt), kvalme, hjertebank, og sterk nedstemthet. Sendte mail til klinikken som ba meg slutte på tablettene med en gang. Og jeg må nå vente på enda en syklus før vi kan sette igang på nytt i naturlig syklus istedet. fy fader! nå er jeg så utrolig lei!!
Ser i tillegg ut til at vi da havner i påsken og ikke får satt inn da heller.. noen som har erfaring med om mensen kan komme tidlig etter slutt på progynova? Vet at man ofte blir bedt om å slutte på den om man ikke er blitt gravid, sånn at mensen skal komme. Er det da håp for at mensen kommer nå om noen dager skjønner at det kanskje er litt mye å håpe på men
Ååå så utrolig kjedelig :/ stor klem ... ta en paracet og ibux sammen. Det fungerer bedre enn kun paracet . God bedring
Æsj, så kjipt
Jeg reagerte også på Progynova.. noe herk rett og slett!
Vet ikke med mensen, for jeg gikk jo hele opplegget før jeg slutta og da hadde jeg jo Lutinus med i bildet også, så det blir jo litt anderledes....