❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
*sniker* Følger med "Porsgrunnsjenter" og ønsker dere masse lykke til.
Har selv vært i Porsgrunn i 2015, og hvem vet kanskje vi ender der igjen :)
Husker selv jeg strevde med å holde humøret oppe under behandlingen og blogget mye om prosessen, medisiner og alt rundt det med følelser.

For de av dere som vil lese litt om hvordan Porsgrunnsturene var for oss:

Egguttak:
http://babyinmymind.blogspot.no/2015/11/egguttak.html

Enden på visa for oss i 2015:
http://babyinmymind.blogspot.no/2016/05/tilbakeblikk-pa-2015.html
 
Skal til Kazin i morra så da skal jeg se etter ihvertfall[emoji23]
Haha! Gjør det. Typisk at det er vasket der da, men jeg har vært der noen ganger nå og det har Liggi hybelkaniner over alt der hver gang:hilarious:
 
Ikke?? Haha! Trodde det var umulig jeg.. Tenk på det neste gang du :p
Har tydeligvs hatt nok med meg selv de gangene jeg har vært der :P Men nå er det nok en stund til neste gang jeg skal dit...kanskje de har fått nye støvtørkerutiner innen da...:p
 
Har tydeligvs hatt nok med meg selv de gangene jeg har vært der :p Men nå er det nok en stund til neste gang jeg skal dit...kanskje de har fått nye støvtørkerutiner innen da...:p
Jeg er en person med støv på hjernen, så jeg ser det veldig lett hjemme, prøver å ikke legge merke til det hos andre, men akkurat der kunne jeg ikke unngå å se det altså :p
 
Så ikke noe pelsdotter idag[emoji23] Følte meg kjempe teit som saumfarte gulv og kriker og kroker[emoji12]
Haha! Da er det kanskje gjort rent nå da, det var på tide:hilarious:
Gikk kontroll fint da? :)
 
Jenter, hvordan er syklus etter et avbrutt forsøk (for det er det man kaller det når det er totalfrys?...)? Kortere? Lengre? :confused004 TR har kommet og gått, er på dag 10 i syklusen og tipper neste TR kommer om +/- 3 uker... Men hvem egentlig vet hvor lang syklusen blir nå...?
 
Last edited by a moderator:
Haha! Da er det kanskje gjort rent nå da, det var på tide:hilarious:
Gikk kontroll fint da? :)

Haha[emoji23]
Joda her vokser det sakte men sikkert[emoji43] Mange på 10mm og 2på 11, 1på 13 og en på 15 tror jeg det var[emoji4] så det vokser[emoji4][emoji106] Venter på tlf for å høre hva dem sier og håper jo dem vil ha med så mange folikker som mulig[emoji4]
 
Da ble det enda et avbrutt forsøk. Jeg har gått på progynova i 4 dager og ble veldig dårlig. Har ligget rett ut med Sterk hodepine(tok 1000mg paracet som ikke ga effekt), kvalme, hjertebank, og sterk nedstemthet. Sendte mail til klinikken som ba meg slutte på tablettene med en gang. Og jeg må nå vente på enda en syklus før vi kan sette igang på nytt i naturlig syklus istedet. fy fader! nå er jeg så utrolig lei!!

Ser i tillegg ut til at vi da havner i påsken og ikke får satt inn da heller.. noen som har erfaring med om mensen kan komme tidlig etter slutt på progynova? Vet at man ofte blir bedt om å slutte på den om man ikke er blitt gravid, sånn at mensen skal komme. Er det da håp for at mensen kommer nå om noen dager :P skjønner at det kanskje er litt mye å håpe på men:P
 
Last edited:
Da ble det enda et avbrutt forsøk. Jeg har gått på progynova i 4 dager og ble veldig dårlig. Har ligget rett ut med Sterk hodepine(tok 1000mg paracet som ikke ga effekt), kvalme, hjertebank, og sterk nedstemthet. Sendte mail til klinikken som ba meg slutte på tablettene med en gang. Og jeg må nå vente på enda en syklus før vi kan sette igang på nytt i naturlig syklus istedet. fy fader! nå er jeg så utrolig lei!!

Ser i tillegg ut til at vi da havner i påsken og ikke får satt inn da heller.. noen som har erfaring med om mensen kan komme tidlig etter slutt på progynova? Vet at man ofte blir bedt om å slutte på den om man ikke er blitt gravid, sånn at mensen skal komme. Er det da håp for at mensen kommer nå om noen dager [emoji14] skjønner at det kanskje er litt mye å håpe på men:P
Ååå så utrolig kjedelig :/ stor klem ... ta en paracet og ibux sammen. Det fungerer bedre enn kun paracet . God bedring
 
Da ble det enda et avbrutt forsøk. Jeg har gått på progynova i 4 dager og ble veldig dårlig. Har ligget rett ut med Sterk hodepine(tok 1000mg paracet som ikke ga effekt), kvalme, hjertebank, og sterk nedstemthet. Sendte mail til klinikken som ba meg slutte på tablettene med en gang. Og jeg må nå vente på enda en syklus før vi kan sette igang på nytt i naturlig syklus istedet. fy fader! nå er jeg så utrolig lei!!

Ser i tillegg ut til at vi da havner i påsken og ikke får satt inn da heller.. noen som har erfaring med om mensen kan komme tidlig etter slutt på progynova? Vet at man ofte blir bedt om å slutte på den om man ikke er blitt gravid, sånn at mensen skal komme. Er det da håp for at mensen kommer nå om noen dager :p skjønner at det kanskje er litt mye å håpe på men:p

Æsj, så kjipt :(
Jeg reagerte også på Progynova.. noe herk rett og slett!
Vet ikke med mensen, for jeg gikk jo hele opplegget før jeg slutta og da hadde jeg jo Lutinus med i bildet også, så det blir jo litt anderledes....
 
Æsj, så kjipt :(
Jeg reagerte også på Progynova.. noe herk rett og slett!
Vet ikke med mensen, for jeg gikk jo hele opplegget før jeg slutta og da hadde jeg jo Lutinus med i bildet også, så det blir jo litt anderledes....

Ja jeg tenker liksom at jeg nok mest sannsynlig må vente til mens i min naturlige syklus, men håpet liksom på at kroppen skulle tro at eggløsning har vært og at mensen kommer om 2 uker :P men jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet :)
 
Da har jeg vært på samtale i Porsgrunn idag [emoji4] Fikk komme inn en dag tidligere enn planlagt.
Skal ha kort regime og starter med sprøyter om litt over en uke ca. Legen vil absolutt at jeg skal gå på Menopur istedet for Puregon. Kjenner jeg er litt skeptisk for har hatt dårlig erfaring med det tidligere (har fått ut 23 egg med Puregon og 2 egg med Menopur) men han mente at jeg har fått altfor liten dose på Fertilitetssenteret hvor jeg har gått før så det blir jo litt spennende å se. Også skal jeg begynne på dag 4 og ikke på dag 3 som tidligere. Da vil jeg få litt ferre egg siden jeg har så mange egganlegg og det er mindre fare for overstimulering.
Blir spennende! [emoji51][emoji4]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp