❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Litt av det samme her.. mannen har operert bort en testikkel så han tror det derfor vi ikke klarer det tiltross for normale sædprøver . Trenger ikke å bli så dyrt. Jeg hadde masse eggreserver og blitt satt på lavdose. 112.5 menopur hver dag . Så de tippet underkant av 8000 .
Så bra det ordner seg for dere. Får følge deg nå, spennende det også. Så krysser fingrene for at det blir vår tur snar.
 
Så bra det ordner seg for dere. Får følge deg nå, spennende det også. Så krysser fingrene for at det blir vår tur snar.
Vi har Ingebjørg kinne . Holder til ved helsebygget, 2 min å gå fra Lillestrøm stasjon. Kan hende hun er billigere . Lillestrøm gynekologene
 
Han er jo så flink! Men det blir veldig dyrt?

Hm... Ja, billig er det ikke! Litt usikker hva han tar for ultralyd men konsultasjonstimen kostet 1350 og da var det ink ultralyd så vil tro det koster bortimot der.. men han er super flink og man føler man får utbytte for pengene [emoji4]
Eller så er det vel en utenlandsk dame på Jessheim? Som man kan bli henvist til? Men lang ventetid har jeg hørt....
 
Jeg har et litt rart spørsmål. Ikke sikkert noen andre har tenkt over det, men er det noen andre som har merket at det har blitt trangere i skjeden når dere har tatt lutinus eller annen progesteronstøtte? De siste dagene har jeg slitt litt med å få ført lutinusen ordentlig opp, nettopp fordi det føles trangere.. Hmmm...

Jeg ble ikke trangere av Lutinus :)
 
Jeg har et litt rart spørsmål. Ikke sikkert noen andre har tenkt over det, men er det noen andre som har merket at det har blitt trangere i skjeden når dere har tatt lutinus eller annen progesteronstøtte? De siste dagene har jeg slitt litt med å få ført lutinusen ordentlig opp, nettopp fordi det føles trangere.. Hmmm...
Sniker litt her inne [emoji4]
Jeg ble veldig trang etter uttak, sikkert en del hoven.
Klarte ihvertfall ikke å bruke aplikatoren som kom med lutinusen, fikk den ikke inn [emoji85]
Ble ikke så veldig mye bedre iløpet av kuren heller [emoji12]
 
Ok ett lite spm fra meg her på lørdagskvelden[emoji4] Er det noen andre her inne som blir dårlig i magen av Menopur? Har gått i snart en uke og hatt litt småvondt i magen,snakket med legen igår og hun kjente på magen og trodde dette var pga medisinen[emoji16] Men inatt ble jeg sittende på do og er nå veldig løs i magen[emoji33] Er dette normalt eller er dette noe annet?[emoji848]
 
Ok ett lite spm fra meg her på lørdagskvelden[emoji4] Er det noen andre her inne som blir dårlig i magen av Menopur? Har gått i snart en uke og hatt litt småvondt i magen,snakket med legen igår og hun kjente på magen og trodde dette var pga medisinen[emoji16] Men inatt ble jeg sittende på do og er nå veldig løs i magen[emoji33] Er dette normalt eller er dette noe annet?[emoji848]

Off høres ikke deilig ut! Kan ikke huske at jeg merket noe til det nei:/ Men hvis legen mener at det er medisinen så er det sikkert det:/
 
Hm... Ja, billig er det ikke! Litt usikker hva han tar for ultralyd men konsultasjonstimen kostet 1350 og da var det ink ultralyd så vil tro det koster bortimot der.. men han er super flink og man føler man får utbytte for pengene [emoji4]
Eller så er det vel en utenlandsk dame på Jessheim? Som man kan bli henvist til? Men lang ventetid har jeg hørt....
Ja han er dyktig. Var hos han med frøkna, og flere venninner som har vært der. Han vet hva han snakker om, og det er helt sikkert verdt pengene. [emoji4]
 
Jeg har et litt rart spørsmål. Ikke sikkert noen andre har tenkt over det, men er det noen andre som har merket at det har blitt trangere i skjeden når dere har tatt lutinus eller annen progesteronstøtte? De siste dagene har jeg slitt litt med å få ført lutinusen ordentlig opp, nettopp fordi det føles trangere.. Hmmm...

Lagt merke til det ja :P
 
Du har det? Håper det er et godt tegn for oss altså. Orker ikke noe annet :(

For min del er det nok fordi det er sykt tørt der inne bare :) Og jeg er til stadighet veldig trang.. Har ikke humpet siden januar eller noe heller :P
 
Går og venter på TR, skulle kommet på fredag. For sikkerhets skyld tok jeg en graviditetstest i går, som var negativ. Er det noen som har erfaring med at TR blir forsinket syklusen etter negativt ferskforsøk?
 
Går og venter på TR, skulle kommet på fredag. For sikkerhets skyld tok jeg en graviditetstest i går, som var negativ. Er det noen som har erfaring med at TR blir forsinket syklusen etter negativt ferskforsøk?

Jepp, 10 dager tror jeg det ble for meg :/
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp