❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da ble det samme dose med menopur og ny UL på mandag. Vokst veldig lite[emoji849] Hadde 3 eggposer på 11 og 6 eller no på 10. Kjenner at jeg ble veldig deppa nå og tror brått at det ikke kommer til å gå denne gangen heller at dem ikke vil vokse nok[emoji53] Hvor lenge kan jeg gå liksom på sprøyter?[emoji43] Er på dag 16 idag med sprøyter idag[emoji849] Tenk om det brått blir avbrutt eller kommer det ikke til åskje siden det vokser? Ho hadde troa ho i porsgrunn men[emoji51]
Tror jeg gikk ca tre uker... Underverker for sprøyteskrekken!

Da ble det samme dose med menopur og ny UL på mandag. Vokst veldig lite[emoji849] Hadde 3 eggposer på 11 og 6 eller no på 10. Kjenner at jeg ble veldig deppa nå og tror brått at det ikke kommer til å gå denne gangen heller at dem ikke vil vokse nok[emoji53] Hvor lenge kan jeg gå liksom på sprøyter?[emoji43] Er på dag 16 idag med sprøyter idag[emoji849] Tenk om det brått blir avbrutt eller kommer det ikke til åskje siden det vokser? Ho hadde troa ho i porsgrunn men[emoji51]

Gikk 22 dager her..

Da er det over for vår del. Ingenting å sette inn. Lykke til alle sammen :)

Så trist å høre [emoji27] men det er fint at dere selv har satt dere en grense for deres egen del [emoji173]️ masse lykke til med reising og kjærligheten [emoji4]

Er det noen her som tar alt bortsett fra uttak og innsett andre steder enn i Porsgrunn? Feks rundt Gardermoen?

Ikke helt... . Men håper fremdeles [emoji4]. Søknaden lå på vente i 6.måneder, så toget er ikke gått enda.
Håper og krysser fingrene for det. Dere kan jo bestille forsamtale og ta den. Mannen min spurte og gravde og fikk masse informasjon. De spør også om dere vil sette i gang med engang eller tenke på saken

Håper og krysser fingrene for det. Dere kan jo bestille forsamtale og ta den. Mannen min spurte og gravde og fikk masse informasjon. De spør også om dere vil sette i gang med engang eller tenke på saken
Jeg tror han er redd for å få beskjed om at det ikke kommer til å gå. At det er forsamtalen som er det vanskelige for han.
Jeg har ei frøken på 5 fra før, og han mener at jeg ikke skal gå igjennom hormon helv.... for hans skyld. Og at det er for dyrt. At jeg heller burde finne meg donor. Og da skal han stille opp sier han. Trur det er mye skyldfølelse ute å går her, uten at jeg vet, for han svarer litt forskjellig og litt rart.

Jeg tror han er redd for å få beskjed om at det ikke kommer til å gå. At det er forsamtalen som er det vanskelige for han.
Jeg har ei frøken på 5 fra før, og han mener at jeg ikke skal gå igjennom hormon helv.... for hans skyld. Og at det er for dyrt. At jeg heller burde finne meg donor. Og da skal han stille opp sier han. Trur det er mye skyldfølelse ute å går her, uten at jeg vet, for han svarer litt forskjellig og litt rart.
Litt av det samme her.. mannen har operert bort en testikkel så han tror det derfor vi ikke klarer det tiltross for normale sædprøver . Trenger ikke å bli så dyrt. Jeg hadde masse eggreserver og blitt satt på lavdose. 112.5 menopur hver dag . Så de tippet underkant av 8000 .

Jeg har et litt rart spørsmål. Ikke sikkert noen andre har tenkt over det, men er det noen andre som har merket at det har blitt trangere i skjeden når dere har tatt lutinus eller annen progesteronstøtte? De siste dagene har jeg slitt litt med å få ført lutinusen ordentlig opp, nettopp fordi det føles trangere.. Hmmm...

Er det noen her som tar alt bortsett fra uttak og innsett andre steder enn i Porsgrunn? Feks rundt Gardermoen?

Jeg har ikke hatt innsett og uttak enda men skal gjøre alt annet på privat klinikk på Jessheim :) Hos Martin Lundring :)

Jeg tar også kontroller i Oslo. Kan være litt stress pga noen ganger må man jo få ultralyd på veldig kort varsel, og mange av gynekologene har jo fulle lister. Har ringt rundt med hjertet i halsen et par ganger .. men man har jo sikkerheten at man kan reise til porsgrunn dersom man ikke skulle få noen time da, selv om det ville tatt hele dagen for min del. Har uansett alltid ordnet seg til slutt, selv om jeg forrige gang måtte punge ut med 1400 kr for en ultralyd (måtte ta hos Medicus pga de andre gynekologene hadde fullt).

Jeg har et litt rart spørsmål. Ikke sikkert noen andre har tenkt over det, men er det noen andre som har merket at det har blitt trangere i skjeden når dere har tatt lutinus eller annen progesteronstøtte? De siste dagene har jeg slitt litt med å få ført lutinusen ordentlig opp, nettopp fordi det føles trangere.. Hmmm...

Tror ikke jeg har tenkt over det nei ....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp