nordsjøfrue
Glad i forumet
Wuhuu!! [emoji322] gratulerer!! Så fantastisk! [emoji4]
Lykke til på innsett i morgen, snart er du ruger!
Ble ikke innsett.. fader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wuhuu!! [emoji322] gratulerer!! Så fantastisk! [emoji4]
Lykke til på innsett i morgen, snart er du ruger!
Ble ikke innsett.. fader
Ble ikke innsett.. fader
Ånei, hva skjedde?
De ringte og sa de ville vente til i morgen, det så ikke helt topp ut. Så nå går det vel rett vest. Huff.
Ånei, hva skjedde?
Aha, jeg forstår. Håper de kommer seg Krysser fingrene for innsett på deg i morgen.
Så utrolig kjedelig :/ krysser alt jeg har får at det skjer noe i løpet av nattaTakk. Klamrer meg til et håp men skjønner jo det ser ut til å gå gale veien
Tilbyr Porsgrunn innsett av to frosne egg ved søskenforsøk?
Det kommer an på deg og hva som er best for din kropp vil jeg tro. Jeg fikk kort protokoll fordi jeg hadde, som legen sa, "et snev av pco", og kort protokoll ville gi mindre sjanse for overstimulering.Jeg undrer... hvorfor får noen lang protokoll og noen får kort? Er det bare for å kunne planlegge stimuleringen med tanke på helger osv?
Lykke til [emoji173]Da var man innlosjert på hotell i Porsgrunn og teller ned timer til i morgen tidlig .
Da var man innlosjert på hotell i Porsgrunn og teller ned timer til i morgen tidlig .
Da var man innlosjert på hotell i Porsgrunn og teller ned timer til i morgen tidlig .
Tilbyr Porsgrunn innsett av to frosne egg ved søskenforsøk?
Takk. Klamrer meg til et håp men skjønner jo det ser ut til å gå gale veien
Masse lykke til! Tenker på deg.Da var man innlosjert på hotell i Porsgrunn og teller ned timer til i morgen tidlig .