Når får du starte?Da blir det synarela, menopur og oveitrelle og lutinus altså lang protokoll. Venter på sykepleier nå ...
Hadde bra eggestokker med god kapasitet. Telte 15 folikker på den ene og 12 på den andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når får du starte?Da blir det synarela, menopur og oveitrelle og lutinus altså lang protokoll. Venter på sykepleier nå ...
Hadde bra eggestokker med god kapasitet. Telte 15 folikker på den ene og 12 på den andre
Ååå da er du snart i gang! Så spennende. [emoji4]Da blir det synarela, menopur og oveitrelle og lutinus altså lang protokoll. Venter på sykepleier nå ...
Krasjet med påsken , så må starte med neste mens . Så da blir det synarela fra 26 april [emoji3]Når får du starte?
Så utrolig kjipt[emoji22][emoji22] Stor klem[emoji178]Da er det over for vår del. Ingenting å sette inn. Lykke til alle sammen
Da er det over for vår del. Ingenting å sette inn. Lykke til alle sammen
Så utrolig kjedelig. Men som du skrev nå kan du begynne å planlegge fremover og voksen ferier selv opp det kanskje ikke er noe trøstDa er det over for vår del. Ingenting å sette inn. Lykke til alle sammen
Krasjet med påsken , så må starte med neste mens . Så da blir det synarela fra 26 april [emoji3]
Veldig skal til Stockholm i påsken så da kan jeg nyte en eller to i påsken med god samvittighet så det passet bra å vente en mensBursdagen min det Spennende med snart oppstart da [emoji173]
Klem [emoji173]️Da er det over for vår del. Ingenting å sette inn. Lykke til alle sammen
Dere som skal eller har satt inn blastocyst.. når tester man? Jeg ser at om jeg søker 8dp5dt (8 days past,5 days transfer) så får jeg opp masse positive tester!
Tenker jo at når man setter inn blasto så er du allerede 5 dpo,(pluss at spermen ikke trengte tid til å komme frem til egget) og at man da kan plusse på ca 8 dager for å få 13 dpo? Eller? sånn at man kan teste 8 dager etter innsett?
Ble utrolig kronglete forklart det her! snakk om å bekymre seg på forskudd a Jeg skal ikke sette noe ovitrelle heller siden det er fryseforsøk
Dere som skal eller har satt inn blastocyst.. når tester man? Jeg ser at om jeg søker 8dp5dt (8 days past,5 days transfer) så får jeg opp masse positive tester!
Tenker jo at når man setter inn blasto så er du allerede 5 dpo,(pluss at spermen ikke trengte tid til å komme frem til egget) og at man da kan plusse på ca 8 dager for å få 13 dpo? Eller? sånn at man kan teste 8 dager etter innsett?
Ble utrolig kronglete forklart det her! snakk om å bekymre seg på forskudd a Jeg skal ikke sette noe ovitrelle heller siden det er fryseforsøk
Er du 8dp5dt = 13 DPO og tester er du 99% sikker på å få rett resultat. Så test i vei
13 dpo er rimelig trygt ja. Jeg tester nå daglig (fikk så mange tester av Bernt her inne), men hadde testet fra 5dp5dt = 10 dpo om jeg skulle vente
Yey! Har ikke satt inn enda en gang da Hahaha! Så her er jeg tidlig ute med å planlegge må le litt av meg selv altså! Mye å sette seg inn i vettu!
Da var man innlosjert på hotell i Porsgrunn og teller ned timer til i morgen tidlig .