❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da blir det synarela, menopur og oveitrelle og lutinus altså lang protokoll. Venter på sykepleier nå ...
Hadde bra eggestokker med god kapasitet. Telte 15 folikker på den ene og 12 på den andre
Når får du starte?

Da blir det synarela, menopur og oveitrelle og lutinus altså lang protokoll. Venter på sykepleier nå ...
Hadde bra eggestokker med god kapasitet. Telte 15 folikker på den ene og 12 på den andre
Ååå da er du snart i gang! Så spennende. [emoji4]

Krasjet med påsken , så må starte med neste mens . Så da blir det synarela fra 26 april [emoji3]

Bursdagen min det :D Spennende med snart oppstart da ❤

Dere som skal eller har satt inn blastocyst.. når tester man? Jeg ser at om jeg søker 8dp5dt (8 days past,5 days transfer) så får jeg opp masse positive tester!
Tenker jo at når man setter inn blasto så er du allerede 5 dpo,(pluss at spermen ikke trengte tid til å komme frem til egget) og at man da kan plusse på ca 8 dager for å få 13 dpo? Eller?:P sånn at man kan teste 8 dager etter innsett?

Ble utrolig kronglete forklart det her! :P snakk om å bekymre seg på forskudd a:P Jeg skal ikke sette noe ovitrelle heller siden det er fryseforsøk:)

Dere som skal eller har satt inn blastocyst.. når tester man? Jeg ser at om jeg søker 8dp5dt (8 days past,5 days transfer) så får jeg opp masse positive tester!
Tenker jo at når man setter inn blasto så er du allerede 5 dpo,(pluss at spermen ikke trengte tid til å komme frem til egget) og at man da kan plusse på ca 8 dager for å få 13 dpo? Eller?:p sånn at man kan teste 8 dager etter innsett?

Ble utrolig kronglete forklart det her! :p snakk om å bekymre seg på forskudd a:p Jeg skal ikke sette noe ovitrelle heller siden det er fryseforsøk:)

Er du 8dp5dt = 13 DPO og tester er du 99% sikker på å få rett resultat. Så test i vei ;)

Tenker jo at når man setter inn blasto så er du allerede 5 dpo,(pluss at spermen ikke trengte tid til å komme frem til egget) og at man da kan plusse på ca 8 dager for å få 13 dpo? Eller?:p sånn at man kan teste 8 dager etter innsett?

Ble utrolig kronglete forklart det her! :p snakk om å bekymre seg på forskudd a:p Jeg skal ikke sette noe ovitrelle heller siden det er fryseforsøk:)

13 dpo er rimelig trygt ja. Jeg tester nå daglig (fikk så mange tester av Bernt her inne), men hadde testet fra 5dp5dt = 10 dpo om jeg skulle vente :)

Yey! Har ikke satt inn enda en gang da :P Hahaha! Så her er jeg tidlig ute med å planlegge :P må le litt av meg selv altså! Mye å sette seg inn i vettu!:P

Testet neg 10dpo, svvaakt pos 11dpo, blodprøve viste hcg på 21 12dpo. Innsettdagen med blasto er 5dpo:)

Da ble det samme dose med menopur og ny UL på mandag. Vokst veldig lite[emoji849] Hadde 3 eggposer på 11 og 6 eller no på 10. Kjenner at jeg ble veldig deppa nå og tror brått at det ikke kommer til å gå denne gangen heller at dem ikke vil vokse nok[emoji53] Hvor lenge kan jeg gå liksom på sprøyter?[emoji43] Er på dag 16 idag med sprøyter idag[emoji849] Tenk om det brått blir avbrutt eller kommer det ikke til åskje siden det vokser? Ho hadde troa ho i porsgrunn men[emoji51]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp