det er vel først spennende å gå inn i selve prosessen, også kommer hvilken type protokoll en går inn i, hvilke bivirkninger man får/tror man får/håper man slipper, også kommer spenning rundt ultralyder, er eggposene store nok, mange nok, hvor mange dager til med sprøyter, hva om de/det ikke blir store nok/mange nok, så er det egguttak, er det vondt/fælt/forferdelig(ikke så verst...også kommer hvor mange egg får de ut, blir de befruktet, hvor mange blir befruktet, hvor mange utvikler seg, får vi noen å sette inn, får vi noen på frys...så kommer innsett, har eggene klart seg, gjør innsett vondt/er det ille/ eller kjenner en ingenting... Men så kommer de aller verste dagene etter innsett hvor man går å kjenner etter og lurer på om alt er som det burde være, har jeg vondt her eller der, skulle jeg hatt vondt her eller der...for ikke å snakke om at en går å venter på den dagen en kan ta en test...også er kanskje testen negativ, har en testet for tidlig eller er forsøket negativt....eller så er testen positiv og da begynner en helt ny karusell...Det er min erfaring ihvertfall...