❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mener det var 4 dager her:) kan jo eventuelt ta en test:)

Tatt test og den er negativ.. nå er det 6 dager over i dag og ingen tegn... kan det skje å miste den helt?

Da har jeg vært på UL og ikke overrasket over at det vokser gjevnt og tregt[emoji85] En follikkel på 11mm og en på 10 og resten under ihvertfall 9 tror jeg det var[emoji4] hadde rundt 19+ på H side og 15+ på V siden så da håper jeg alt vokser seg like stort til slutt[emoji4] Er veldig spent på hva legen vil gjøre videre nå[emoji2]

Jeg har så mange tanker rundt egguttaket... er nesten så jeg trekker meg fra hele greia... :( Jeg er jo dum nok til å Google "egguttak vondt" og blir jo livredd... jeg er super pyse! Kan noen berolige meg, vær så snill? :(

Blir mest sannsynlig egguttak i uke 12 så er jo en stund til, men er så slitsomt å KUN gå å grue seg og tenke om hele denne reisen er verdt det...

Jeg har så mange tanker rundt egguttaket... er nesten så jeg trekker meg fra hele greia... :( Jeg er jo dum nok til å Google "egguttak vondt" og blir jo livredd... jeg er super pyse! Kan noen berolige meg, vær så snill? :(

Blir mest sannsynlig egguttak i uke 12 så er jo en stund til, men er så slitsomt å KUN gå å grue seg og tenke om hele denne reisen er verdt det...

Uff ikke no gøy når du gruer deg så mye[emoji17] Jeg har ikke mye erfaring da jeg kun har tømt en eggpose og det kun på de tablettene jeg fikk og jeg kjente ingenting[emoji4] Får man ikke litt mer smertestillende da hvis man får veldig vondt mens dem tømmer?[emoji4] Også er det jo en stor premie i vente når alt er over,det trøster jeg meg med[emoji2]

Jeg syns ikke det var særlig vondt, jeg fikk kun standard smertelindring, noen tabletter samt lokalbedøvelse. Det som jeg merket sterkest var da de stakk nålen inn, det stakk men ikke verre enn en sprøyte/blodprøve. Det gjorde ikke noe vondt å tømme eggposene :) Kanskje jeg var heldig, jeg vet ikke, jeg kommer ikke til å grue meg til neste gang i hvertfall. Forhåpentligvis så blir det ingen neste gang på meg :D

Lykke til :Heartred

Uff ikke no gøy når du gruer deg så mye[emoji17] Jeg har ikke mye erfaring da jeg kun har tømt en eggpose og det kun på de tablettene jeg fikk og jeg kjente ingenting[emoji4] Får man ikke litt mer smertestillende da hvis man får veldig vondt mens dem tømmer?[emoji4] Også er det jo en stor premie i vente når alt er over,det trøster jeg meg med[emoji2]

Men det er ingen garanti for den store premien.. [emoji19] også skal man gå igjennom alt dette forgjeves... jeg har lav AMH og litt forhøyet FSH, så er redd de ikke får ut levedyktige egg... jeg er kanskje en veldig pessimistisk i dag med litt for mange tanker...

Jeg syns ikke det var særlig vondt, jeg fikk kun standard smertelindring, noen tabletter samt lokalbedøvelse. Det som jeg merket sterkest var da de stakk nålen inn, det stakk men ikke verre enn en sprøyte/blodprøve. Det gjorde ikke noe vondt å tømme eggposene :) Kanskje jeg var heldig, jeg vet ikke, jeg kommer ikke til å grue meg til neste gang i hvertfall. Forhåpentligvis så blir det ingen neste gang på meg :D

Lykke til :Heartred

Takk for beroligende ord! Jeg vil heller lese slike historier etter egguttak enn alle de andre som blir del på nett... :) bra du hadde en positiv opplevelse!
Er det pga lav AMH at du kun hadde en eggpose? Ruger du nå? :)

Men det er ingen garanti for den store premien.. [emoji19] også skal man gå igjennom alt dette forgjeves... jeg har lav AMH og litt forhøyet FSH, så er redd de ikke får ut levedyktige egg... jeg er kanskje en veldig pessimistisk i dag med litt for mange tanker...

Nei selvfølgelig det er det ikke garantert[emoji53]
Men jeg må ihvertfall tenke på den måten og tenke positivt for ellers blir jeg skrullete[emoji12]
Skjønner at du tenker sånn og man har jo sånne dager/tider der man tenker masse iløpet av prossessen[emoji53][emoji4] Kan jo være du blir veldig overrasket over at det kanskje ikke gjør så vondt[emoji4]

Har skrevet dette før her inne en gang, husker dog ikke om det var du som spurte.
Men jeg syns helt ærlig at eggutaket var helt magisk!
Det gjorde ikke spesielt vondt og det var helt fantastisk å følge med på alt som skjedde!! :)

Du kan følge med på UL fra innsiden og i tillegg se video fra det som skjer på lab'en. Ved å kikke på dette i stedet for å tenke på smerter, så får man fokuset over på noe positivt og dermed glemmer man om det evt. gjør vondt. Mitt tips ;)

En annen ting, tenk på om du nå går i tre uker og gruer deg til dette også viser det seg å gå veldig bra? Da har du kastet bort mye negativ energi i mellomtiden da! Prøv å gled deg i stedet, da får du antageligvis en bedre opplevelse av hele prosessen :)

Takk for beroligende ord! Jeg vil heller lese slike historier etter egguttak enn alle de andre som blir del på nett... :) bra du hadde en positiv opplevelse!
Er det pga lav AMH at du kun hadde en eggpose? Ruger du nå? :)

Jeg tror min historie langt vanligere enn skrekkhistoriene. Og jeg kan signere Avocado at det hele er ganske magisk, gøy å følge med på skjermene :D

Jeg har normal AMH (tror jeg) Jeg har faktisk aldri spurt hva AMH-verdien min er :O Jeg hadde flere eggposer, jeg fikk ut 6 egg (4 av dem var litt umodne og klarte seg ikke. Jeg ble gravid med det første, men mistet og jeg ruger på det siste nå :)

Innsett imorgen.. Gruer meg :sorry:

Vi skal ha egguttak i morgen. Jeg leser på nett at man skal faste, andre steder at man skal unngå kaffe, hva er egentlig riktig? Kan jeg spise/drikke kaffe? De sa ingenting på tlf..

På skjemaet mitt sto "( du kan spise en lett frokost). Jeg ikke spist frokost.

Masse lykke til i morgen![emoji173][emoji214]

Jeg og googlet masse før egguttaket, men ble positivt overrasket. Fikk kun paracet og beroligende, kjente jo at han stakk nåla igjennom hver eneste eggpose, men det var ikke såå ille. Kunne fått smertestillende intravenøst om jeg hadde hatt behov for det ;)

Tatt test og den er negativ.. nå er det 6 dager over i dag og ingen tegn... kan det skje å miste den helt?

Jeg mener å ha lest at noen rett og slett ikke får noen blødning uten at det trenger å bety noe spesielt. Men ville nok hørt med klikke om mensen ikke kommer før sprøytestart:)

Spennende! Krysser fingrene for at eskimoen klorer seg fast!

Er ferskforsøk, men blasto :) Vært 4 nervepirrende dager så langt.. Håper det blir innsett imorgen :oops:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp