Shiepo
Glad i forumet
Hvor lenge ble mensen deres forsinket på Synarela? Jeg skulle hatt mens for 5 dager siden....
Mener det var 4 dager her kan jo eventuelt ta en test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge ble mensen deres forsinket på Synarela? Jeg skulle hatt mens for 5 dager siden....
Mener det var 4 dager her kan jo eventuelt ta en test
Jeg har så mange tanker rundt egguttaket... er nesten så jeg trekker meg fra hele greia... Jeg er jo dum nok til å Google "egguttak vondt" og blir jo livredd... jeg er super pyse! Kan noen berolige meg, vær så snill?
Blir mest sannsynlig egguttak i uke 12 så er jo en stund til, men er så slitsomt å KUN gå å grue seg og tenke om hele denne reisen er verdt det...
Jeg har så mange tanker rundt egguttaket... er nesten så jeg trekker meg fra hele greia... Jeg er jo dum nok til å Google "egguttak vondt" og blir jo livredd... jeg er super pyse! Kan noen berolige meg, vær så snill?
Blir mest sannsynlig egguttak i uke 12 så er jo en stund til, men er så slitsomt å KUN gå å grue seg og tenke om hele denne reisen er verdt det...
Uff ikke no gøy når du gruer deg så mye[emoji17] Jeg har ikke mye erfaring da jeg kun har tømt en eggpose og det kun på de tablettene jeg fikk og jeg kjente ingenting[emoji4] Får man ikke litt mer smertestillende da hvis man får veldig vondt mens dem tømmer?[emoji4] Også er det jo en stor premie i vente når alt er over,det trøster jeg meg med[emoji2]
Jeg syns ikke det var særlig vondt, jeg fikk kun standard smertelindring, noen tabletter samt lokalbedøvelse. Det som jeg merket sterkest var da de stakk nålen inn, det stakk men ikke verre enn en sprøyte/blodprøve. Det gjorde ikke noe vondt å tømme eggposene Kanskje jeg var heldig, jeg vet ikke, jeg kommer ikke til å grue meg til neste gang i hvertfall. Forhåpentligvis så blir det ingen neste gang på meg
Lykke til
Men det er ingen garanti for den store premien.. [emoji19] også skal man gå igjennom alt dette forgjeves... jeg har lav AMH og litt forhøyet FSH, så er redd de ikke får ut levedyktige egg... jeg er kanskje en veldig pessimistisk i dag med litt for mange tanker...
Takk for beroligende ord! Jeg vil heller lese slike historier etter egguttak enn alle de andre som blir del på nett... bra du hadde en positiv opplevelse!
Er det pga lav AMH at du kun hadde en eggpose? Ruger du nå?
Vi skal ha egguttak i morgen. Jeg leser på nett at man skal faste, andre steder at man skal unngå kaffe, hva er egentlig riktig? Kan jeg spise/drikke kaffe? De sa ingenting på tlf..
Jeg og googlet masse før egguttaket, men ble positivt overrasket. Fikk kun paracet og beroligende, kjente jo at han stakk nåla igjennom hver eneste eggpose, men det var ikke såå ille. Kunne fått smertestillende intravenøst om jeg hadde hatt behov for detJeg har så mange tanker rundt egguttaket... er nesten så jeg trekker meg fra hele greia... Jeg er jo dum nok til å Google "egguttak vondt" og blir jo livredd... jeg er super pyse! Kan noen berolige meg, vær så snill?
Tatt test og den er negativ.. nå er det 6 dager over i dag og ingen tegn... kan det skje å miste den helt?
Innsett imorgen.. Gruer meg
Spennende! Krysser fingrene for at eskimoen klorer seg fast!