❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista.

Venter på innkalling/samtale/kontroll :happy:
- Millis89
- MallaMo, samtale 02.03.17
- Janke, samtale 02.03.17
- Silda82
- Laluna, samtale 09.03.17

Venter på oppstart/innsett :rolleyes:
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 17
- Tonemor87
- sctr
- BabyAlma

Stimulerer :wacky:
- VictoriaH, sprøyter fra 08.02.17
- Ønsketerstort, sprøyter fra 15.02.17
- Froggc86, spray fra 15.02.17
- nordsjøfrue, sprøyter fra 15.02.17

Ruger :nailbiting:
- Prinsessa17
- Pingu88
- Nadde88
- Frk.G
- Mator
- Andunge

Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.07.17
- Poppi
- Det er ikke bare bare Bernt (gravid rett før forsamtale)
- Aninee
- Lille91, termin 07.10.17

Mensen/Negativt forsøk/Avbrutt :(
- Ønsker så inderlig en...
- Avocado, kjemisk etter #3 FER januar 17
- Frøkenmarihøne, avbrutt svangerskap
- ipoki, TR 08.02.17
- MammaForAndreGang, totalfrys
- shiepo, totalfrys
- WCE, SA/Kjemisk februar 17

Ikke oppdatert:
- Bettina, testdato 10.12
- Petrini: 1. ICSI ?
- Masie: 4. IVF ?
- Jannis85: venter på første ivf ?
Vi har avlyst. Satt på vent på ubestemt tid. :(

Vi har avlyst. [emoji45] mannen vil ikke. Han tror ikke han kan lage uansett, så dumt å bruke tid og penger sier han. Han virker ikke å sånn er det bare, sier han. Krysser fingrene for deg! Får følge deg jeg nå da! Og satse på at mannen kommer på andre tanker. [emoji4]
Å så dumt :/ håper han kommer på bedre tanker .
Stor klem deg, så håper jeg at dere lykkes snart

Vi har avlyst. [emoji45] mannen vil ikke. Han tror ikke han kan lage uansett, så dumt å bruke tid og penger sier han. Han virker ikke å sånn er det bare, sier han. Krysser fingrene for deg! Får følge deg jeg nå da! Og satse på at mannen kommer på andre tanker. [emoji4]
Huffda, så leit... :oops: Krysser fingrene for at mannen ombestemmer seg! :smiley-angelic001 Klem!

Hei jenter. Jeg melder meg inn hos dere..
Hadde første ferskforsøk i november. Med et eneste egg som ble perfekt befruktet ble vi også gravide! Lykken varte en stund, men for kort tid siden var det ikke lenger fostervann igjen og det lille hjertet sluttet å slå
vi har bestemt oss for å prøve igjen..med ingen egg på frys håper vi på nytt uttak i løpet av våren. Håper 2018 blir vårt år.

Hadde første ferskforsøk i november. Med et eneste egg som ble perfekt befruktet ble vi også gravide! Lykken varte en stund, men for kort tid siden var det ikke lenger fostervann igjen og det lille hjertet sluttet å slå
vi har bestemt oss for å prøve igjen..med ingen egg på frys håper vi på nytt uttak i løpet av våren. Håper 2018 blir vårt år.
Velkommen! :-) Det er leit å lese om at lille hjertet stoppet å slå... :( Men masse masse lykke til med ny runde! :dummy::dummy1:

Velkommen hit ;) Du er satt opp på lista ;)
Så leit at det måtte gå sånn :( Hvor langt på vei var du?
Håper det går helt til mål ved neste anledning ❤

Blasto-dyrking er seriøst å tulle med psyken.. Livredd for at Porsgrunn ringer jeg. Livredd! Og det verste? Over 3 dager igjen til innsett :sorry:

Off, det var trist å høre at dere mistet<\3

Satser på masse fine egg ved neste uttak! Når skal dere starte stimuleringen ?

Blasto-dyrking er seriøst å tulle med psyken.. Livredd for at Porsgrunn ringer jeg. Livredd! Og det verste? Over 3 dager igjen til innsett :sorry:

Skjønner det er tøft nå! Husker jeg hadde skjelven hele helgen selv da det var meg, men det gikk bra og det skal det for deg også! :)

Velkommen hit ;) Du er satt opp på lista ;)
Så leit at det måtte gå sånn :( Hvor langt på vei var du?
Håper det går helt til mål ved neste anledning ❤
Takk kom til uke 16 og fødte en bitteliten gutt..Jeg håper også vi kommer til mål! Unner ingen å oppleve det

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp