❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Takk kom til uke 16 og fødte en bitteliten gutt..Jeg håper også vi kommer til mål! Unner ingen å oppleve det

Åh, så fryktelig at dere måtte oppleve noe sånt... :( Neste gang får det ikke skje! ❤

Hei jenter :)

Dette er kanskje skrevet her før, men vet dere ventetid på forsøk? Det er søskenforsøk (vet ikke om det har noe å si?!). Vi går privat nå, men redd dette kan ta vinter og vår så lurer på om vi bør få sendt en henvisning... Vi bor langt unna, men jeg har forstått det sånn at man kan ta oppfølging hos egen gyn?

Takk :)

Dette er kanskje skrevet her før, men vet dere ventetid på forsøk? Det er søskenforsøk (vet ikke om det har noe å si?!). Vi går privat nå, men redd dette kan ta vinter og vår så lurer på om vi bør få sendt en henvisning... Vi bor langt unna, men jeg har forstått det sånn at man kan ta oppfølging hos egen gyn?

Porsgrunn har ikke veldig lang ventetid. Kanskje tre måneder. Så fort man er inne kan man starte med en gang :)

Sendte henvisning 22/23 desember fått time 2 mars

Jeg snakket med Porsgrunn i går ang. nettopp søskenforsøk, og fikk da beskjed om at det ikke var ventetid. Når en kommer inn er avhengig av syklus og kapasitet hos de, noe de som regel har fikk jeg beskjed om. Men vet ikke om det gjelder alle, eller bare de som "hører til" der fra tidligere forsøk ;) Men det er jo bare å høre med de ;)

Jeg snakket med Porsgrunn i går ang. nettopp søskenforsøk, og fikk da beskjed om at det ikke var ventetid. Når en kommer inn er avhengig av syklus og kapasitet hos de, noe de som regel har fikk jeg beskjed om. Men vet ikke om det gjelder alle, eller bare de som "hører til" der fra tidligere forsøk ;) Men det er jo bare å høre med de ;)

Tusen takk for svar :) ja, absolutt verdt å høre med de :) Jeg får prøve å få avgårde en henvisning fort :)

Tusen takk for svar :) ja, absolutt verdt å høre med de :) Jeg får prøve å få avgårde en henvisning fort :)
Og forresten, jeg har oppfølging av gyn i byen der jeg bor. Så en slipper å dra inn for alle ultralyder underveis ;)

Hvor lang tid tok det fra forsamtale til dere fikk starte opp ? Ser flere har venter mnd på oppstart på fb [emoji25]

Vi startet dagen etter forsamtale [emoji4] var på samtale 14 februar og startet på spray 15 feb.

Vi skal ha egguttak i morgen. Jeg leser på nett at man skal faste, andre steder at man skal unngå kaffe, hva er egentlig riktig? Kan jeg spise/drikke kaffe? De sa ingenting på tlf..

Vi skal ha egguttak i morgen. Jeg leser på nett at man skal faste, andre steder at man skal unngå kaffe, hva er egentlig riktig? Kan jeg spise/drikke kaffe? De sa ingenting på tlf..
Jeg hører til st olav og der skal jeg faste fra kl 24 [emoji4] grunnen til at noen vil at man skal faste et fordi man kan bli kvalm av smertestillende og beroligende man får før uttaket og hvis man da faster er det mindre sannsynlig at man kaster opp osv [emoji4]

På skjemaet mitt sto det at jeg kunne spise en lett frokost på egguttak-dagen :) kan godt hende at det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk:)
Og lykke til! Håper dere får ut masse fine egg:)

På skjemaet mitt sto det at jeg kunne spise en lett frokost på egguttak-dagen :) kan godt hende at det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk:)
Og lykke til! Håper dere får ut masse fine egg:)

Jeg har jo klart å kaste skjemaet mitt. Blir helt tullerusk. Men lurer på om ikke det stod ett eller annet.. kanskje bare la være å spise så er jeg sikker..

Jeg har jo klart å kaste skjemaet mitt. Blir helt tullerusk. Men lurer på om ikke det stod ett eller annet.. kanskje bare la være å spise så er jeg sikker..

Lett frokost går fint :)

Hvor lenge ble mensen deres forsinket på Synarela? Jeg skulle hatt mens for 5 dager siden....

Tror ikke det sto noe om at jeg ikke kunne spise da jeg skulle ta ut egg, men jeg var så nervøs at jeg ikke klarte det allikevel...:nailbiting:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp