❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvor lang tid tok det fra forsamtale til dere fikk starte opp ? Ser flere har venter mnd på oppstart på fb [emoji25]

Jeg gikk igang rett på :) Hadde AIH først da, men hadde sikkert gjort det samme om det var IVF.

2 befruktet normalt, 1 de avventer og 1 umodent egg av de 4. Om jeg ikke hører noe mer før tirsdag når vi skal dit så har de minst 1 egg til oss som settes inn :) Litt nervepirrende, men veldig spennende. Blir nok en lang lang lang helg (og mandag) ❤

Ruger nå på den 9-delte celleklumpen min❤

2 befruktet normalt, 1 de avventer og 1 umodent egg av de 4. Om jeg ikke hører noe mer før tirsdag når vi skal dit så har de minst 1 egg til oss som settes inn :) Litt nervepirrende, men veldig spennende. Blir nok en lang lang lang helg (og mandag) ❤
Masse lykke til! :dummy::dummy1:

Jenter, hvor lenge må jeg holde på med og drikke 3-4 liter vann?... o_O Siste Klexane-sprøyte i dag! :smiley-bounce012

Hvor lang tid tok det fra forsamtale til dere fikk starte opp ? Ser flere har venter mnd på oppstart på fb [emoji25]

Tror det kommer an på hvor du er i syklusen og om det eventuelt "kræsjer" med en høytid. Tror ikke egentlig de har noe ventetid, men dersom feks ultralyder, uttak eller innsett vil falle til påsken så må du antakelig vente en syklus...

Det var jo en bra befruktningsprosent VictoriaH, krysser fingre og tær for at det er noe å sette inn tirsdag!
Hva er grunnen til at de venter så lenge forresten? Jeg fikk aldri spørsmål om jeg ville prøve å dyrke til blastocyst, de bare kjørte på med innsett etter to dager, og fryste alle som hadde delt seg normalt samtidig.

Det var jo en bra befruktningsprosent VictoriaH, krysser fingre og tær for at det er noe å sette inn tirsdag!
Hva er grunnen til at de venter så lenge forresten? Jeg fikk aldri spørsmål om jeg ville prøve å dyrke til blastocyst, de bare kjørte på med innsett etter to dager, og fryste alle som hadde delt seg normalt samtidig.

Tok ut igår så da kommer helgen i mellomtiden ;)

Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista.

Venter på innkalling/samtale/kontroll :happy:
- Millis89
- MallaMo, samtale 02.03.17
- Janke, samtale 02.03.17
- Silda82
- Laluna, samtale 09.03.17

Venter på oppstart/innsett :rolleyes:
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 17
- Tonemor87
- Andunge
- sctr
- BabyAlma

Stimulerer :wacky:
- VictoriaH, sprøyter fra 08.02.17
- Ønsketerstort, sprøyter fra 15.02.17
- Froggc86, spray fra 15.02.17
- nordsjøfrue, sprøyter fra 15.02.17

Ruger :nailbiting:
- Prinsessa17
- Pingu88
- Nadde88
- Frk.G
- Mator

Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.07.17
- Poppi
- Det er ikke bare bare Bernt (gravid rett før forsamtale)
- Aninee
- Lille91, termin 07.10.17

Mensen/Negativt forsøk/Avbrutt :(
- Ønsker så inderlig en...
- Avocado, kjemisk etter #3 FER januar 17
- Frøkenmarihøne, avbrutt svangerskap
- ipoki, TR 08.02.17
- MammaForAndreGang, totalfrys
- shiepo, totalfrys
- WCE, SA/Kjemisk februar 17

Ikke oppdatert:
- Bettina, testdato 10.12
- Petrini: 1. ICSI ?
- Masie: 4. IVF ?
- Jannis85: venter på første ivf ?

Nå er jeg ruger [emoji16][emoji16][emoji16]

2 befruktet normalt, 1 de avventer og 1 umodent egg av de 4. Om jeg ikke hører noe mer før tirsdag når vi skal dit så har de minst 1 egg til oss som settes inn :) Litt nervepirrende, men veldig spennende. Blir nok en lang lang lang helg (og mandag) [emoji173]

Masse lykke til![emoji173]

Jeg var på forsamtale 21. januar 16 og startet opp 22. januar 16 :love7

Mallamo , hvordan går det ? Er du roligere ?
Nå teller vi dager og ikke uker mer.
6 dager til forsamtale og 10 dager til TR . Så utrolig spent .
Vi har avlyst. [emoji45] mannen vil ikke. Han tror ikke han kan lage uansett, så dumt å bruke tid og penger sier han. Han virker ikke å sånn er det bare, sier han. Krysser fingrene for deg! Får følge deg jeg nå da! Og satse på at mannen kommer på andre tanker. [emoji4]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp