Okei. Da skal jeg være riktig uheldig om begge eskimoene mine ryker med da?Dr. E sa 70% av egg overlever [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Da skal jeg være riktig uheldig om begge eskimoene mine ryker med da?Dr. E sa 70% av egg overlever [emoji2]
Ja skal telle Fikk uansett endelig kontakt med klinikken, og de vil gå for styrt syklus istedet, pga litt usikkert når eggløsning. Har uansett hatt positiv erfaring med styrt syklus tidligere, så selv om det hadde vært deilig å slippe hormoner vil jeg jo heller ha et forsøk hvor det ikke er altfor mye spenning rundt om det blir innsett eller ikke!
Hva er grunnen til at du skal ha hysteroskopi da? Beklager dersom du har skrevet om det tidligere på denne tråden, er så mange sider så vanskelig å skrolle gjennom alle
Takk [emoji4]Gratulerer![emoji173]
Fint å slippe å bekymre seg for om det blir avbrutt pga helg ja
De tror jeg har hjerteformet livmor med en innvendig skillevegg. Har hatt mange aborter og dette kan være grunnen. Om det er skillevegg kan den fjernes og dermed vil vi kanskje kunne bli varig gravide i fremtiden. Lov å håpe
Okei. Da skal jeg være riktig uheldig om begge eskimoene mine ryker med da?
Huff.. Kjenner følelsen så alt for godt! Jeg vet enda ikke om noen av mine ferske overlever til i morgen, skulle hatt innsett i dag, så jeg må håpe at de to jeg har på frys overlever opptining i så fall. Men husk: det er ikke mer enn ett egg som skal til, så vi krysser alt for at du ruger på gulleggetHuff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]
Huff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]
Puster vanlig, ubehag og vondt bare ved eggstokkene og det området. Er klart ikke i best form, men trenger ikke smertestillende. Magen er stor. Oppblåst. En telefon skader sikkert ikke, men venter til i morgen, veier meg igjen og ser an formen. Takk for svarene! [emoji173]
God klem, kjenner følelsen
Så leit :/ God klemHuff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]
Det var leitHuff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]
Huff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]