❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja skal telle :) Fikk uansett endelig kontakt med klinikken, og de vil gå for styrt syklus istedet, pga litt usikkert når eggløsning. Har uansett hatt positiv erfaring med styrt syklus tidligere, så selv om det hadde vært deilig å slippe hormoner vil jeg jo heller ha et forsøk hvor det ikke er altfor mye spenning rundt om det blir innsett eller ikke!

Hva er grunnen til at du skal ha hysteroskopi da? Beklager dersom du har skrevet om det tidligere på denne tråden, er så mange sider så vanskelig å skrolle gjennom alle :)

Fint å slippe å bekymre seg for om det blir avbrutt pga helg ja :)

De tror jeg har hjerteformet livmor med en innvendig skillevegg. Har hatt mange aborter og dette kan være grunnen. Om det er skillevegg kan den fjernes og dermed vil vi kanskje kunne bli varig gravide i fremtiden. Lov å håpe :rolleyes:

Fint å slippe å bekymre seg for om det blir avbrutt pga helg ja :)

De tror jeg har hjerteformet livmor med en innvendig skillevegg. Har hatt mange aborter og dette kan være grunnen. Om det er skillevegg kan den fjernes og dermed vil vi kanskje kunne bli varig gravide i fremtiden. Lov å håpe :rolleyes:

Ja, det ville også vært den usikkerheten med helgen ja! Også vet jeg jo ikke om jeg ville fått positiv test neste runde heller, den i dag morges var positiv (den fra Wondfoe) men den fra A1 var negativ med samme urin (dvs teststreken var ikke like sterk som kontrollstreken). I tilleg hadde jeg vært nervøs for dette med lengden på lutealfasen .. Nei, best å holde seg til den styrte syklusen :)

Det er definitivt lov å håpe, hvis ikke ville vi ikke hengt sammen under denne prosessen! Krysser fingrene for at det blir et vellykket inngrep for deg i august! <3

Huff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]

Huff, er så skuffet og lei meg . Hadde 4 perfekt befruktet egg hvor av 1 var så god kvalitet som de satt inn tilbake på mandag og 3 egg var på vent 5 dager som før nedfrysing. I går ringte fra lab.kl14.30 og fikk vite at ingen hadde overlevd[emoji27][emoji27]
Huff.. Kjenner følelsen så alt for godt! Jeg vet enda ikke om noen av mine ferske overlever til i morgen, skulle hatt innsett i dag, så jeg må håpe at de to jeg har på frys overlever opptining i så fall. Men husk: det er ikke mer enn ett egg som skal til, så vi krysser alt for at du ruger på gullegget :)

God klem, kjenner følelsen :(

Puster vanlig, ubehag og vondt bare ved eggstokkene og det området. Er klart ikke i best form, men trenger ikke smertestillende. Magen er stor. Oppblåst. En telefon skader sikkert ikke, men venter til i morgen, veier meg igjen og ser an formen. Takk for svarene! [emoji173]

Hadde det helt likt! Magen var tydelig større, vondt og veldig ubehagelig. Ringte til Porsgrunn(dette var fredag rundt 15). Husker ikke hva som ble sagt, men jeg gjorde ikke så mye med det. Hadde det ubehagelig ca 10-14 dager. Så ble det bedre etterhvert.

Tok ut 22egg

Så leit :/ God klem

Hvor tidlig etter insett kan man egentlig teste ?

Det var leit :sorry:

Skjønner at det er skuffende .. :( Vi krysser fingre og tær og alt vi har for at det du satte inn var gullegget! <3

Huff! Det var leit!! Håper den lille innabors er "the one" [emoji173]

Hvor lang tid tok det fra forsamtale til dere fikk starte opp ? Ser flere har venter mnd på oppstart på fb [emoji25]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp