❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da skal jeg øke dosen fra 112,5 til 150 E til og med søndag så er det ny UL på mandag[emoji4] Spurte hva dem tenker med uttak og hun sa kanskje onsdag neste uke men jeg tror ikke før i uke 10 jeg[emoji12] men er fornøyd med at de økte dosen jeg[emoji2]

Hvordan gikk det? Er du bedre? :)

Det gikk bra! Den ene eggstokken min er litt ekstra hoven og ligger litt høyt oppe, så det er nok derfor det er litt ekstra vond. Det var noe vann i buken men det var veldig lite heldigvis , så hun regnet med at jeg kom til å bli mye bedre i løpet av di neste dagene.

Og vi fikk 9(!) egg på frys!!!! Hallo liksom! Tenker at det var verdt å ha litt vondt da altså <3

Ja det var mange[emoji4] når får du videre beskjed nå da? Ikke meningen å mase altså men heier på deg[emoji4][emoji173]

De ringer imorgen om hvor mange er befruktet (om noen er det), så får vi se når eventuelt beskjed nummer 2 kommer. Innsett ikke før tirsdag.

Jenter, da jeg fikk telefon om 5 blasto på frys, så ga jeg beskjed på mail til sykepleierne (ble bedt om å gjøre det). Så fikk svar om at legene lager en plan for meg, og jeg får beskjed når den er klar. Men tror dere det tar tid før den er klar? Hva forutsetter det? At mensen har kommet?

Jenter, da jeg fikk telefon om 5 blasto på frys, så ga jeg beskjed på mail til sykepleierne (ble bedt om å gjøre det). Så fikk svar om at legene lager en plan for meg, og jeg får beskjed når den er klar. Men tror dere det tar tid før den er klar? Hva forutsetter det? At mensen har kommet?

Det er jo bra resultat[emoji2]

Det er jo bra resultat[emoji2]
Ja, bare lurer på om jeg må vente lenge på å få vite hva som skal skje videre? Styrt eller naturlig syklus... Og først og fremst når...
Har privat UL i dag med tanke på væske i livmoren. Håper den er borte!

Det gikk bra! Den ene eggstokken min er litt ekstra hoven og ligger litt høyt oppe, så det er nok derfor det er litt ekstra vond. Det var noe vann i buken men det var veldig lite heldigvis , så hun regnet med at jeg kom til å bli mye bedre i løpet av di neste dagene.

Og vi fikk 9(!) egg på frys!!!! Hallo liksom! Tenker at det var verdt å ha litt vondt da altså <3

Så fantastisk!! Da er det jo nesten verdt å ha vondt ja! En av de eggene er jo garantert deres fremtidige hjerteknuser [emoji7][emoji4]

Noen som vet hvor stor overlevelsessjansen er ved opptining?

Det kan plutselig komme en syklus som er lengre, så det gjenstår å se.
Du får telle DPO nå da ;)

Hysteroskopi er en innvendig undersøkelse med kamera i livmor. De kan også gjøre kirurgiske inngrep samtidig ved behov :)

Ja skal telle :) Fikk uansett endelig kontakt med klinikken, og de vil gå for styrt syklus istedet, pga litt usikkert når eggløsning. Har uansett hatt positiv erfaring med styrt syklus tidligere, så selv om det hadde vært deilig å slippe hormoner vil jeg jo heller ha et forsøk hvor det ikke er altfor mye spenning rundt om det blir innsett eller ikke!

Hva er grunnen til at du skal ha hysteroskopi da? Beklager dersom du har skrevet om det tidligere på denne tråden, er så mange sider så vanskelig å skrolle gjennom alle :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp