❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ganske underbemannet også. Når jeg var til uttak om tirsdag fortalte sykepleier meg at de var 2 av 6 sykepleiere der denne uka. Var litt hektisk for henne ja :shy:

Høres jo lovende ut.. Syns liksom det er så deilig der normalt jeg når de ikke stresser.. Jau jau, går nok fint imorgen uansett ;)

Høres jo lovende ut.. Syns liksom det er så deilig der normalt jeg når de ikke stresser.. Jau jau, går nok fint imorgen uansett ;)
De får gjort det de skal, bare i et litt annet tempo! Jeg var andre mann inn for uttak, men første mann inn på venterommet med kanylen i armen og infoark i hånda. Gikk unna, men følte egentlig ikke spesielt på det, følte meg ivaretatt likevel :)

Er det noen her som har fått kjøregodtgjørelse på kjøring til Porsgrunn? Jeg spurte nå sist på klinikken og de sa at jeg bare måtte prøve, sykepleiern skulle gi meg de nødvendige papirene. Men hun sa også siden jeg strengt tatt kunne ha tatt kollektivt så kunne det hende at jeg får avslag. Jeg har ca 1time kjørevei.

Noen som har søkt og fått?

Jeg har fått på alle der det ikke passa tidsmessig med offentlig transport.

.

Blir en god stund til jeg får noe nytt forsøk.
Jeg venter på hysteroskopi. De tror jeg har en skillevegg i livmor, og da må den fjernes. Kan blir over sommeren om vi er uheldige..
Huffda, masse lykke til! Håper alt går fort og smertefritt! :Heartred

Huffda, masse lykke til! Håper alt går fort og smertefritt! :Heartred

Takk :)
Gleder meg bare til å få orden på det hele sånn at jeg kanskje faktisk kan fullføre et svangerskap i fremtiden ;)

Sikkert et dumt spørsmål men ser flere skriver setter inn i naturlig syklus. Hva betyr og hva er forskjellen

Sikkert et dumt spørsmål men ser flere skriver setter inn i naturlig syklus. Hva betyr og hva er forskjellen

Ved fryseforsøk i naturlig syklus settes egget inn når kroppen har hatt naturlig EL. F.eks et to dager gammelt egg settes inn to dager etter kroppens naturlige EL :)
Ved styrt syklus har ikke kroppen EL men blir lurt til å tro det av medisiner. Da kan insett planlegges deretter ;)

Ved fryseforsøk i naturlig syklus settes egget inn når kroppen har hatt naturlig EL. F.eks et to dager gammelt egg settes inn to dager etter kroppens naturlige EL :)
Ved styrt syklus har ikke kroppen EL men blir lurt til å tro det av medisiner. Da kan insett planlegges deretter ;)
Takk for en god forklaring:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp