Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde mitt første insett igår =)
10-delt liten skatt ble satt inn.
Det er helt fantastisk! Gratulerer!! [emoji173]5 blasto på frys!!!!! [emoji813]bigred
Tusen takk Første søskenforsøk i september var på Riksen, siden det var et fryseegg fra uttaket før vi fikk datteren vår. Det endte i SA og vi hadde ikke flere egg igjen i fryseren der. Så nå har vi søkt oss over til Porsgrunn, og hadde ett ferskforsøk der i januar som endte i negativ test.
Hvordan opplever dere og gå på progynova?
Slapp? Drømmer?
Takk takk Humøret ble plutselig noe helt annet enn før. Nå kjenner jeg at jeg trenger litt info om sjanser for graviditet i mitt tilfelle... Håper de overlever opptining når det kommer til det...Det er helt fantastisk! Gratulerer!! [emoji173]
Takk takk Humøret ble plutselig noe helt annet enn før. Nå kjenner jeg at jeg trenger litt info om sjanser for graviditet i mitt tilfelle... Håper de overlever opptining når det kommer til det...
Fantastisk! Men hvor mange pleier de å tine opp ved FER? Er det noe regel?Man får ikke bedre og sterkere egg enn blastoer, og sjansen for at de overlever tin er stor, over 75% tror jeg visst.
I Porsgrunn sa de til meg at 40% av blasto tilbakeføringer ender med graviditet. Det er høyt
Fantastisk! Men hvor mange pleier de å tine opp ved FER? Er det noe regel?
Åjaaa! Da skjønner jeg! Trodde at det er en kjempekrevende prosess som tar masse tid og hvis de tar ut et fra fryseren, så er det ikke mulig å ta ut flere... Men det hender at de setter inn to blasto?Når det er blasto tiner de nok bare en om gangen. Det tar bare 20 minutter å tine, så om en stryker med kan de bare prøve neste
Blastocyst - et egg som er dyrket 5 dager etter uttaket.Hva er blasto egentlig?[emoji848] litt ny i gamet, føler jeg.....[emoji85]
Hva er blasto egentlig?[emoji848] litt ny i gamet, føler jeg.....[emoji85]
Åjaaa! Da skjønner jeg! Trodde at det er en kjempekrevende prosess som tar masse tid og hvis de tar ut et så er det ikke mulig å ta ut flere... Men det hender at de setter inn to blasto?
Kanskje det? Skal jeg prøve ved neste syklus (om jeg behøver) [emoji4]Merkelig...
Grunnen til at jeg spør er fordi min EL er ikke alltid like lett å oppdage heller. Men jeg har funnet noen triks.
Jeg tester både morgen og kveld med strimler når det nærmer seg. Dette fordi jeg ikke nødvendigvis oppdager EL ved testing bare morgen.
Og når jeg ser strimmelen som positiv (ofte på kvelden) tar jeg en digital bare for å bekrefte.
Tror jeg har en veldig kort LH-topp i kroppen og at for lite testing derfor gjør det vanskelig å oppdage EL.
Kanskje du har liknende utfordring?
Det er store sjanser for at du skal bli gravid minst en gang om ikke flere med så fint resultatTakk takk [emoji813]blue[emoji813]pink Humøret ble plutselig noe helt annet enn før. Nå kjenner jeg at jeg trenger litt info om sjanser for graviditet i mitt tilfelle... Håper de overlever opptining når det kommer til det...
Skjønner Takk for forklaringNeida, det er visst ikke så omfattende
Du er nok ganske sikret innsett
To blastoer på innsett er ikke spesielt vanlig tror jeg, dette fordi de vil unngå tvillinger og sjansene er veldig store med blasto.
Tusen takk Håper det virkelig!Det er store sjanser for at du skal bli gravid minst en gang om ikke flere med så fint resultat
Så spennende!! Jeg sitter med de samme tankene. Ul i morra. Du har nok en haug av egg
Jeg fikk det første gang, glemte å søke på gang nr to det er visst elektronisk nå sa de til meg, men da jeg søkte i september var det papir. Vi har 1,5 tine hver vei og vi fikk dekket kjøring og bomringerEr det noen her som har fått kjøregodtgjørelse på kjøring til Porsgrunn? Jeg spurte nå sist på klinikken og de sa at jeg bare måtte prøve, sykepleiern skulle gi meg de nødvendige papirene. Men hun sa også siden jeg strengt tatt kunne ha tatt kollektivt så kunne det hende at jeg får avslag. Jeg har ca 1time kjørevei.
Noen som har søkt og fått?
Jeg fikk det første gang, glemte å søke på gang nr to det er visst elektronisk nå sa de til meg, men da jeg søkte i september var det papir. Vi har 1,5 tine hver vei og vi fikk dekket kjøring og bomringer