❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei jenter;)
På fredag var vi på uttak av 13 eggposer fikk vi 7 egg av god kvalitet. Legen bekreftet det. Av 7 ble 4 befruktet. Vi fikk god respons på det. Min mann hadde Tesa/ICIS åpen operasjon og de fant spermier.Det var jo gode nyheter at vi fikk sperm til eggene. Jeg ble overlykkelig og måtte gi legen en klem. Til og med mannen min ble litt rørt også oppi all smerten men det var verdt alt med sp gode resultater.
Idag har jeg vært og satt inn ett egg i Porsgrunn av god kvalitet. 3 egg skal settes på vent etter 2 dager. På frys viss de fortsatt er gode. Håper det varer i 9mnd
Så utrolig bra. Tvi Tvi [emoji3]

Ja jeg så på skjema mitt i går og står det samme hos meg [emoji6] bare jeg som har oversett den linja i all infoen [emoji4]

Oppdatering etter dagen!

Det var forsatt væske i livmoren så det ble total-frys på oss.

Uttaket gikk greit, på den siden jeg ble operert som barn, var eggstokken så høyt oppe (under ribbeinet) at bedøvelsen ikke fungerte. Andre siden kjente jeg ingenting! Kun et lite stikk til å starte med, så det var bra! Fikk tømt 17 folikker hvor vi fikk ut 12 egg! Super fornøyd! Blir spennende å høre hvordan befruktningen og utviklingen går:)

Men lurer på om det er vanlig å ha vondt i magen når man setter seg eller står opp og ved dobesøk? Samme type vondt. Det er sånn siden etter uttak. Og noen råd hvordan jeg kan hjelpe kroppen bli kvitt den væsken? :smiley-angelic001

Hei.
Ja jeg opplevde det samme etter uttak. Spurte legen idag i Porsgrunn (Hanevik) han sa at eggstokkene blir store etter uttak og derfor blir det smerter.

Jenter,jeg har et spørsmål til dere som "ruger" [emoji6]

Fikk dere samme beskjed fra sykepleier i Porsgrunn etter innsettingsdagen ,skal dere bruke Lutinus i 14 dager ,eller fram til dere tar graviditetstest ? [emoji4]

Jenter,jeg har et spørsmål til dere som "ruger" [emoji6]

Fikk dere samme beskjed fra sykepleier i Porsgrunn etter innsettingsdagen ,skal dere bruke Lutinus i 14 dager ,eller fram til dere tar graviditetstest ? [emoji4]

Jeg skulle ta fram til testedagen som var 16 dager etter uttak.

Oppdatering etter dagen!

Det var forsatt væske i livmoren så det ble total-frys på oss.

Uttaket gikk greit, på den siden jeg ble operert som barn, var eggstokken så høyt oppe (under ribbeinet) at bedøvelsen ikke fungerte. Andre siden kjente jeg ingenting! Kun et lite stikk til å starte med, så det var bra! Fikk tømt 17 folikker hvor vi fikk ut 12 egg! Super fornøyd! Blir spennende å høre hvordan befruktningen og utviklingen går:)
Supert! Masse lykke til med totalfrys! :) Det samme på oss, men vet fortsatt ikke hva med mine eskimoer to be... :oops::oops::oops::oops: Får nok telefon i morra... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hei.
Ja jeg opplevde det samme etter uttak. Spurte legen idag i Porsgrunn (Hanevik) han sa at eggstokkene blir store etter uttak og derfor blir det smerter.
Takk, det tenkte jeg. Var du hos Hanevik? :-) Jeg pleier å være hos Erling :-) Fin fyr, og alle der er supre! :-)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp