Merkelig, jeg tok ikke noen blodprøver hos legen min heller :/ eneste jeg har tatt er den hepatitt og hiv-blodprøven.
Ja på en måte så tenker vi at den operasjonen kan være grunnen men jeg ble gravid etter 4 mnd prøving med førstemann og i tillegg ser vi fine egg-poser hver mnd. Syklusen min er også fin. Må eventuelt være at det ikke er noen egg i selve eggposene da. Men da burde det ihvertfall være egg i den andre eggstokken.
Her merket jeg en del hodepine med synarela og noen hetetokter men ikke mange heldigvis(kom etter 10 dager ca). Med menopur har jeg vært utrolig kvalm og lite energi, ettersom jeg ikke orker noe særlig med mat. Startet med 150mg og gikk ned til 112,5 siden jeg ble så dårlig. Men det har gått overraskende greit å ta injeksjonene, selv om jeg har måttet ta dem på jobb(jobber veldig tett med kollegaene mine). Klarte å få det overstått hver dag
Vesken i livmoren vet jeg ikke hvor kommer fra! En annen jeg snakket med her på forumet mente at det kunne være en bivirkning av medisinene, og legen sa at det ikke var unormalt at det skjedde men ingenting om hvorfor.
Så nå satser vi på mange og fine egg!
Jeg tror nok de har tatt prøven altså [emoji4] slik Avocado sier så tar de alltid prøven før oppstart. Men spør Porsgrunn om de er tatt, de er nok det... [emoji4]
Merkelig synes jeg at du har fått så lite info...
skulle tro legen var flink til å informere om slike ting.. hvertfall når de går utover innsette...
På mitt skjema står det 412,5[emoji15] høres veldig mye mer ut enn deg[emoji15] huff... ja ja får håpe det går greit! Skal man sette sprøytene på dagtid eller er det samme når de settes? Tror ikke jeg har fått info om det...
Krysser fingrene for mange og gode egg [emoji1317][emoji4][emoji7]