❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Merkelig, jeg tok ikke noen blodprøver hos legen min heller :/ eneste jeg har tatt er den hepatitt og hiv-blodprøven.

Ja på en måte så tenker vi at den operasjonen kan være grunnen men jeg ble gravid etter 4 mnd prøving med førstemann og i tillegg ser vi fine egg-poser hver mnd. Syklusen min er også fin. Må eventuelt være at det ikke er noen egg i selve eggposene da. Men da burde det ihvertfall være egg i den andre eggstokken.

Her merket jeg en del hodepine med synarela og noen hetetokter men ikke mange heldigvis(kom etter 10 dager ca). Med menopur har jeg vært utrolig kvalm og lite energi, ettersom jeg ikke orker noe særlig med mat. Startet med 150mg og gikk ned til 112,5 siden jeg ble så dårlig. Men det har gått overraskende greit å ta injeksjonene, selv om jeg har måttet ta dem på jobb(jobber veldig tett med kollegaene mine). Klarte å få det overstått hver dag :)

Vesken i livmoren vet jeg ikke hvor kommer fra! En annen jeg snakket med her på forumet mente at det kunne være en bivirkning av medisinene, og legen sa at det ikke var unormalt at det skjedde men ingenting om hvorfor.
Så nå satser vi på mange og fine egg!

Jeg tror nok de har tatt prøven altså [emoji4] slik Avocado sier så tar de alltid prøven før oppstart. Men spør Porsgrunn om de er tatt, de er nok det... [emoji4]

Merkelig synes jeg at du har fått så lite info...
skulle tro legen var flink til å informere om slike ting.. hvertfall når de går utover innsette...

På mitt skjema står det 412,5[emoji15] høres veldig mye mer ut enn deg[emoji15] huff... ja ja får håpe det går greit! Skal man sette sprøytene på dagtid eller er det samme når de settes? Tror ikke jeg har fått info om det...

Krysser fingrene for mange og gode egg [emoji1317][emoji4][emoji7]

Jeg tror nok de har tatt prøven altså [emoji4] slik Avocado sier så tar de alltid prøven før oppstart. Men spør Porsgrunn om de er tatt, de er nok det... [emoji4]

Merkelig synes jeg at du har fått så lite info...
skulle tro legen var flink til å informere om slike ting.. hvertfall når de går utover innsette...

På mitt skjema står det 412,5[emoji15] høres veldig mye mer ut enn deg[emoji15] huff... ja ja får håpe det går greit! Skal man sette sprøytene på dagtid eller er det samme når de settes? Tror ikke jeg har fått info om det...

Krysser fingrene for mange og gode egg [emoji1317][emoji4][emoji7]

Ja satser på det, eventuelt at jeg har gitt informasjon som gir dem god grunn til at det ikke er nødvendig:)

Jeg er en relativt liten dame, kun 154 cm høy så kanskje det er derfor dosen min er så liten:) jeg fikk et stimuleringsskjema hvor det står at sprøyten skal tas. Hos meg sto det at den skulle tas imellom 16-18 hver dag og samme tidspunkt hver dag:)

Takk! Og håper på det samme for deg! :D

Ja satser på det, eventuelt at jeg har gitt informasjon som gir dem god grunn til at det ikke er nødvendig:)

Jeg er en relativt liten dame, kun 154 cm høy så kanskje det er derfor dosen min er så liten:) jeg fikk et stimuleringsskjema hvor det står at sprøyten skal tas. Hos meg sto det at den skulle tas imellom 16-18 hver dag og samme tidspunkt hver dag:)

Takk! Og håper på det samme for deg! :D

Ja jeg så på skjema mitt i går og står det samme hos meg [emoji6] bare jeg som har oversett den linja i all infoen [emoji4]

Kjenner jeg er i litt bedre humør idag :D

Når jeg fikk tenkt meg om så er jo egentlig resultatet igår bra. Gynekologen var litt negativ og sa minst 1 uke stimulering til, men med tanke på at ene egget var 14 mm så går det nok maks slik at uttak blir i løpet av neste uke :)

Og! Sist ble jeg jo forespeilet 3-4 egg på UL, men fikk ut 13 egg hvor 8 hadde mulighet til befruktning. Må bare innse at de diskokulene jeg har til eggstokker ikke er helt greie å se på UL ordentlig. Så stor sannsynlighet for at jeg på mandag får klarsignal til ovitrelle og uttak onsdag-fredag med fler egg enn de 4 som var mellom 11-14 mm igår. Håper på kanskje 10-12 egg ut, og litt fler befruktet ordentlig enn sist. Og vi håper veldig på blasto [emoji173]

Åssen har det gått idag?[emoji2]

Uttak blir torsdag med innsett tirsdag neste uke :D

Hei.
Jeg har ikke hørt noe fra laboratorium i Porsgrunn siden torsdag, dvs. 1 dag etter uttaket... Hvordan tolker jeg det? :nailbiting: De skulle dyrke 5 egg til blasto og kontakte meg mandag, evt. tirsdag.

Hei.
Jeg har ikke hørt noe fra laboratorium i Porsgrunn siden torsdag, dvs. 1 dag etter uttaket... Hvordan tolker jeg det? :nailbiting: De skulle dyrke 5 egg til blasto og kontakte meg mandag, evt. tirsdag.

Ingen nyheter er som regel gode nyheter når det kommer til dyrking. Du blir nok kontaktet i morgen når de vet hvor mange som blir fryst ;)

Hei jenter;)
På fredag var vi på uttak av 13 eggposer fikk vi 7 egg av god kvalitet. Legen bekreftet det. Av 7 ble 4 befruktet. Vi fikk god respons på det. Min mann hadde Tesa/ICIS åpen operasjon og de fant spermier.Det var jo gode nyheter at vi fikk sperm til eggene. Jeg ble overlykkelig og måtte gi legen en klem. Til og med mannen min ble litt rørt også oppi all smerten men det var verdt alt med sp gode resultater.
Idag har jeg vært og satt inn ett egg i Porsgrunn av god kvalitet. 3 egg skal settes på vent etter 2 dager. På frys viss de fortsatt er gode. Håper det varer i 9mnd

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp