❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oppdatering etter dagen!

Det var forsatt væske i livmoren så det ble total-frys på oss.

Uttaket gikk greit, på den siden jeg ble operert som barn, var eggstokken så høyt oppe (under ribbeinet) at bedøvelsen ikke fungerte. Andre siden kjente jeg ingenting! Kun et lite stikk til å starte med, så det var bra! Fikk tømt 17 folikker hvor vi fikk ut 12 egg! Super fornøyd! Blir spennende å høre hvordan befruktningen og utviklingen går:)

Wow 12 egg er jo kjempe bra [emoji4] Selvom jeg forstår du også gjerne ville hatt innsettet denne mnd[emoji20] får håpe dere får masse eskimoer på frys og at innsettet ikke er så langt unna [emoji6]
Lykke til med den spennende telefonen du har i vente [emoji6]

Det gikk egentlig kjempefint. [emoji106] Reiste fra Bergen Kl 6:00 og hjemme 18 tida fra Porsgrunn . Så sliten nå. Men i magen min nå ligger egget som jeg skal ta vare på som gull[emoji120][emoji173][emoji847][emoji106]

Å så bra! [emoji7]hvor mange egg fikk du ut? Og gikk uttaket greit synes du?

Så deilig å endelig være ruger, krysser fingrene for dere [emoji4][emoji4]

Hei jenter;)
På fredag var vi på uttak av 13 eggposer fikk vi 7 egg av god kvalitet. Legen bekreftet det. Av 7 ble 4 befruktet. Vi fikk god respons på det. Min mann hadde Tesa/ICIS åpen operasjon og de fant spermier.Det var jo gode nyheter at vi fikk sperm til eggene. Jeg ble overlykkelig og måtte gi legen en klem. Til og med mannen min ble litt rørt også oppi all smerten men det var verdt alt med sp gode resultater.
Idag har jeg vært og satt inn ett egg i Porsgrunn av god kvalitet. 3 egg skal settes på vent etter 2 dager. På frys viss de fortsatt er gode. Håper det varer i 9mnd

Så bra[emoji2]

Supert! Masse lykke til med totalfrys! :) Det samme på oss, men vet fortsatt ikke hva med mine eskimoer to be... :oops::oops::oops::oops: Får nok telefon i morra... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Så spennende! Vi ligger omtrent likt an vi da. Di skulle ringe oss i dag i mellom 12-13, så nå er det bare å vente på telefon! Er såå spent!

Hva var årsaken til at det ble totalfrys på dere? Overstimulering?:/

Wow 12 egg er jo kjempe bra [emoji4] Selvom jeg forstår du også gjerne ville hatt innsettet denne mnd[emoji20] får håpe dere får masse eskimoer på frys og at innsettet ikke er så langt unna [emoji6]
Lykke til med den spennende telefonen du har i vente [emoji6]

Takk! Blir spennende å høre hvordan det blir for dere også! Krysser alt jeg kan for at dere får gode resultater ut av uttaket! :D

Å så bra! [emoji7]hvor mange egg fikk du ut? Og gikk uttaket greit synes du?

Så deilig å endelig være ruger, krysser fingrene for dere [emoji4][emoji4]

Hei[emoji7]
Jeg hatt to uttak Føste på Haukeland var 20.02.16 og ande i Porsgrunn var 17.02.17

Jeg hadde uttak på fredag 17/2 , og det gikk helt greit denne dagen fikk 7 egg av 13 eggeposer, 4 befruktet alle de var god kvalitet sa lege. Bare 1 egg satt tilbake. 3 egg skal fryses viss de overlever( legen sa de venter 2 dager også ringer meg).
Lørdagsettermiddagen begynte det å gjøre vondt, og smerter i magen/buken og eggestokene nesten vrir seg. Søndag var smertene til å leve med. Mandag var jeg bare øm og hadde innsett samme dag . Var alt fint sa lege på mandag bare eggestokene var store. Porsgrunn fikk 1/2 time før oppmøte : paracet 1500mg, vival 5 mg og smertestillende intravenøst. Det gikk greit på begge uttak [emoji106], men dette varierer veldig fra person til person.[emoji6]

Takker deg[emoji7][emoji173][emoji257]

Masse lykke til til deg![emoji214][emoji173]

Supert! Masse lykke til med totalfrys! :) Det samme på oss, men vet fortsatt ikke hva med mine eskimoer to be... :oops::oops::oops::oops: Får nok telefon i morra... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vet du noe om når man kan forvente å få mensen etter avbrutt forsøk? Ser noen skriver at mensen kan drøye noen uker, og andre sier at den kan komme tidlig.?:)

Så spennende! Vi ligger omtrent likt an vi da. Di skulle ringe oss i dag i mellom 12-13, så nå er det bare å vente på telefon! Er såå spent!

Hva var årsaken til at det ble totalfrys på dere? Overstimulering?:/

Fikk akkurat telefon og har 5 blasto på frys!!! ❤❤❤ Ja, overstimulert. :-/ Går på blodfortynnende sprøyter fram til og med fredag... Så får vi se. Men fint å ha noen å gå likt med! ;-)

Vet du noe om når man kan forvente å få mensen etter avbrutt forsøk? Ser noen skriver at mensen kan drøye noen uker, og andre sier at den kan komme tidlig.?:)
Ca. 14 dager etter uttaket, har jeg hørt. Blir ca. 1. mars her.

Fikk akkurat telefon og har 5 blasto på frys!!! [emoji173][emoji173][emoji173] Ja, overstimulert. :-/ Går på blodfortynnende sprøyter fram til og med fredag... Så får vi se. Men fint å ha noen å gå likt med! ;-)

Ca. 14 dager etter uttaket, har jeg hørt. Blir ca. 1. mars her.

Ææææ! Så bra! Tenk at babyen din mest sannsynlig er i Porsgrunn akkurat nå <3

Da ringer di sikkert meg snart også! Imellom 12-13 sa di at di skulle ringe :D

Æsj:P håpet den skulle komme enda raskere:P

God bedring til deg ihvertfall <3 håper formen er bra, til tross alt:)

Ææææ! Så bra! Tenk at babyen din mest sannsynlig er i Porsgrunn akkurat nå <3

Da ringer di sikkert meg snart også! Imellom 12-13 sa di at di skulle ringe :D

Æsj:p håpet den skulle komme enda raskere:p

God bedring til deg ihvertfall <3 håper formen er bra, til tross alt:)
Takk :shy: Ja, skulle selv ønske at tanta kom snart... Men prøver å smøre meg med tålmodighet! :shy:

Åååå sitter med så mange tanker nå[emoji53] Føler jeg ikke har så mange symptomer på at det vokser og gror egg nedi der[emoji85][emoji43] Er så spent og klarer nesten ikke å vente til torsdag for en ny UL[emoji33] Også tenk om det har vokst bra og vi skal inn for å tømme og det ikke er noe egg[emoji849] Hva er odsen for det liksom? Må dagene gå fort[emoji106][emoji4]

Hei jenter, melder meg inn her! Vi er i gang med søskenforsøk etter å ha fått en nydelig jente i 2015. Bor i Oslo men siden Riksen ikke lenger aksepterer søskenforsøk hører vi til Porsgrunn denne gangen. Fikk ut mange egg ved uttak i januar og fikk 10 på frys, så håper jo at det blir barn av noen av dem. Ser at noen av dere har fått blastocyster på frys, hva er grunnen til at de har dyrket så lenge? Mine egg ble "bare" dyrket i 2 dager før de ble fryst ned, og ble litt skuffet over det siden det var så mange å ta av .... hadde det vært opp til meg hadde jeg håpet at vi kunne forsøkt å dyrke hvertfall noen av dem til blastoer.

Hei jenter, melder meg inn her! Vi er i gang med søskenforsøk etter å ha fått en nydelig jente i 2015. Bor i Oslo men siden Riksen ikke lenger aksepterer søskenforsøk hører vi til Porsgrunn denne gangen. Fikk ut mange egg ved uttak i januar og fikk 10 på frys, så håper jo at det blir barn av noen av dem. Ser at noen av dere har fått blastocyster på frys, hva er grunnen til at de har dyrket så lenge? Mine egg ble "bare" dyrket i 2 dager før de ble fryst ned, og ble litt skuffet over det siden det var så mange å ta av .... hadde det vært opp til meg hadde jeg håpet at vi kunne forsøkt å dyrke hvertfall noen av dem til blastoer.

Hei og velkommen til skravletråden vår :)
Har du fått flyttet egg fra Oslo eller misforstår jeg nå?

Hei og velkommen til skravletråden vår :)
Har du fått flyttet egg fra Oslo eller misforstår jeg nå?

Tusen takk :) Første søskenforsøk i september var på Riksen, siden det var et fryseegg fra uttaket før vi fikk datteren vår. Det endte i SA og vi hadde ikke flere egg igjen i fryseren der. Så nå har vi søkt oss over til Porsgrunn, og hadde ett ferskforsøk der i januar som endte i negativ test.

Åååå sitter med så mange tanker nå[emoji53] Føler jeg ikke har så mange symptomer på at det vokser og gror egg nedi der[emoji85][emoji43] Er så spent og klarer nesten ikke å vente til torsdag for en ny UL[emoji33] Også tenk om det har vokst bra og vi skal inn for å tømme og det ikke er noe egg[emoji849] Hva er odsen for det liksom? Må dagene gå fort[emoji106][emoji4]

Så spennende!! Jeg sitter med de samme tankene. Ul i morra. Du har nok en haug av egg :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp