❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det noen her som har fått kjøregodtgjørelse på kjøring til Porsgrunn? Jeg spurte nå sist på klinikken og de sa at jeg bare måtte prøve, sykepleiern skulle gi meg de nødvendige papirene. Men hun sa også siden jeg strengt tatt kunne ha tatt kollektivt så kunne det hende at jeg får avslag. Jeg har ca 1time kjørevei.

Noen som har søkt og fått?
Vi får.. Men vi må over med ferge osv. Vanskelig med kollektivtrafikk herfra!

Så bra! Da skal jeg søke også :) Det blir jo en del km og alle de bomringene da [emoji32]
Får ikke dekket bompenger og fergeutlegg lenger! Vi søkte om det og fikk avslag

Er det noen her som har fått kjøregodtgjørelse på kjøring til Porsgrunn? Jeg spurte nå sist på klinikken og de sa at jeg bare måtte prøve, sykepleiern skulle gi meg de nødvendige papirene. Men hun sa også siden jeg strengt tatt kunne ha tatt kollektivt så kunne det hende at jeg får avslag. Jeg har ca 1time kjørevei.

Hos oss er det litt over 2 timer inkl. ferge, så jeg kommer nok til å søke.

Vi har fått hver gang :) Har 3 timer hver vei da, men kunne brukt kollektiv. Dog hadde det kostet mer enn bilreisen.

Jenter, jeg har så vondt i magen etter uttaket på mandag. Sikkelig hoven i magen og det gjør vondt å gå, sitte og ligge. Er det normalt? Har sendt Mail til klinikken, men ikke fått svar enda. Prøve å ringe også, men di var få på jobb og har ikke telefon tid:/

Jenter, jeg har så vondt i magen etter uttaket på mandag. Sikkelig hoven i magen og det gjør vondt å gå, sitte og ligge. Er det normalt? Har sendt Mail til klinikken, men ikke fått svar enda. Prøve å ringe også, men di var få på jobb og har ikke telefon tid:/

Lurt av deg å sende mail, for det skal jo ikke være så vondt etter to dager..
De pleier å svare ganske radig, så får du bare legge deg nedpå mens du venter og ta deg noen paraceter ved behov :)

Lurt av deg å sende mail, for det skal jo ikke være så vondt etter to dager..
De pleier å svare ganske radig, så får du bare legge deg nedpå mens du venter og ta deg noen paraceter ved behov :)

Tusen takk for svar! Var liksom så usikker på om jeg kanskje bare er litt pysete :P men kjenner at dette ikke kan være helt normalt :/

Ja, jeg har fått. Minus egenandel så er det svært lite i utbetaling, men egenandelen går på frikortet tror jeg? Sendte nylig inn søknad om kjøregodtgjørelse, er spent på denne for det er første gang jeg jeg har lagt ved bomutgifter.. har over 200 kr i bompenger per tur [emoji17] kan også legge ved kvitteringer. Eneste minuset er at denne søknaden må sendes per post pga. vedlegg..

Ja, jeg har fått. Minus egenandel så er det svært lite i utbetaling, men egenandelen går på frikortet tror jeg? Sendte nylig inn søknad om kjøregodtgjørelse, er spent på denne for det er første gang jeg jeg har lagt ved bomutgifter.. har over 200 kr i bompenger per tur [emoji17] kan også legge ved kvitteringer. Eneste minuset er at denne søknaden må sendes per post pga. vedlegg..

Det stemmer at det går på vanlig egenandelskort, derfor går det fort frem til frikort som regel. Tror jeg hadde frikort i løpet av februar i fjor ;)

Når det gjelder bompenger fikk jeg til svar at det ikke ble dekket om det finnes kollektiv mulighet på den strekningen du reiser, for da velger man å bruke bil. Det hadde ingen betydning hvor upraktisk den kollektive løsningen var. Firkanta system :/

Ahh, da skjønner jeg ;)
Når blir det nytt frys da?

Ahh, da skjønner jeg ;)
Når blir det nytt frys da?

Jeg tror det blir i uke 12. Det kommer litt an på. Har fått brev om at jeg skal ha innsett i naturlig syklus. Men har aldri fått positiv eggløsningstest så vet ikke helt hvordan det kommer til å fungere på meg. Har forsøkt å teste dene syklusen, men er nå på syklusdag 18 og fortsatt ikke utslag, har testet 2-3 ganger hver dag, morgen og kveld. Har normalt en syklus på 26 maks 28 dager, så hvis jeg har eggløsning senere enn dette må jo lutealfasen min være så kort at det ikke vil være mulig for egget å feste seg ......

Når skal du ha nytt forsøk da?

Jeg har også forsøkt å komme i kontakt med dem siden mandag, virker som de har veldig mye å gjøre for de har ikke svart ennå.

Jeg hadde sykt vondt i magen etter uttak jeg også. Viste seg at det var en kombinasjon av luftsmerter etter morfinen og Lutinus, og et magevirus. Håper de svarer deg snart, stress å ha så vondt uten å vite hva det er!

Jeg har også forsøkt å komme i kontakt med dem siden mandag, virker som de har veldig mye å gjøre for de har ikke svart ennå.

Jeg hadde sykt vondt i magen etter uttak jeg også. Viste seg at det var en kombinasjon av luftsmerter etter morfinen og Lutinus, og et magevirus. Håper de svarer deg snart, stress å ha så vondt uten å vite hva det er!

Nei så kjipt! Ja jeg forsto at di var underbemannet:/ di ringte meg for et par timer siden og sa at jeg skal komme inn i morgen tidlig, men at jeg måtte ringe kvinneklinikken i Skien om det skulle bli verre i kveld eller i natt. Så det er godt å vite hvertfall.

Ruger på er egg satt inn på mandag [emoji1305][emoji173]️[emoji170] håper det sitter

Er det ikke den satsen 4,05 kr/km?

Vi fikk 2,20 nå sist. Tror det er egen sats på pasientreiser.

Jeg tror det blir i uke 12. Det kommer litt an på. Har fått brev om at jeg skal ha innsett i naturlig syklus. Men har aldri fått positiv eggløsningstest så vet ikke helt hvordan det kommer til å fungere på meg. Har forsøkt å teste dene syklusen, men er nå på syklusdag 18 og fortsatt ikke utslag, har testet 2-3 ganger hver dag, morgen og kveld. Har normalt en syklus på 26 maks 28 dager, så hvis jeg har eggløsning senere enn dette må jo lutealfasen min være så kort at det ikke vil være mulig for egget å feste seg ......

Merkelig at du ikke finner EL. Med såpass normal sykluslengede skulle man jo tro at den skjedde..

Blir en god stund til jeg får noe nytt forsøk.
Jeg venter på hysteroskopi. De tror jeg har en skillevegg i livmor, og da må den fjernes. Kan blir over sommeren om vi er uheldige..

Jeg finner ikke el med vanlige el tester, men har fått det bekrefter ved blodprøve i etterkant. Har fått max en gang på monitor, ellers bare høy. Så godt mulig du bare har veldig kort topp!

Nei så kjipt! Ja jeg forsto at di var underbemannet:/ di ringte meg for et par timer siden og sa at jeg skal komme inn i morgen tidlig, men at jeg måtte ringe kvinneklinikken i Skien om det skulle bli verre i kveld eller i natt. Så det er godt å vite hvertfall.
Ganske underbemannet også. Når jeg var til uttak om tirsdag fortalte sykepleier meg at de var 2 av 6 sykepleiere der denne uka. Var litt hektisk for henne ja :shy:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp