nordsjøfrue
Glad i forumet
Så bra[emoji4] Gullegget er der[emoji2]
Takk, ja håper jo på det. Trenger jo bare ett Blir veldig godt å få det overstått!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra[emoji4] Gullegget er der[emoji2]
Takk, ja håper jo på det. Trenger jo bare ett Blir veldig godt å få det overstått!
Da gikk det sommforventet[emoji53] Ingen eggposer større enn 10mm så da blir det nok sprøyter en stund til[emoji31] Håper det blir en liten endring selv om dem er redde for overstimulering[emoji108] Hva slags erfaring har dere ved at det vokser sakte?bytta dere medisin eller no?[emoji4]
Økte dose to ganger og fikk tilleggsmedisin til slutt.
Da gikk det sommforventet[emoji53] Ingen eggposer større enn 10mm så da blir det nok sprøyter en stund til[emoji31] Håper det blir en liten endring selv om dem er redde for overstimulering[emoji108] Hva slags erfaring har dere ved at det vokser sakte?bytta dere medisin eller no?[emoji4]
Ja blir deilig når spiren sitter[emoji4][emoji173]
Jenter, jeg har så vondt i magen etter uttaket på mandag. Sikkelig hoven i magen og det gjør vondt å gå, sitte og ligge. Er det normalt? Har sendt Mail til klinikken, men ikke fått svar enda. Prøve å ringe også, men di var få på jobb og har ikke telefon tid:/
Stor klem <3 husk det trengs bare 1 eggJeg er så skuffa.. 4 usle egg Og ekstremt vondt.. Redd dette går til helvete som sist.
Ja og vi har bare tenkt å gjennomføre dette ene forsøket så ser frem til å bli ferdig med enten en baby eller en spiral innabords så vi kan begynne å planlegge litt fremover
Jeg er så skuffa.. 4 usle egg Og ekstremt vondt.. Redd dette går til helvete som sist.
Skjønner du er skuffa men kan være at gullegget er der[emoji2] Kan jeg spørre om hvor mange eggposer du hadde og tømte?[emoji4]dette går nok bra skal du se[emoji4]
Åja dere skal kunnprøve en gang?[emoji4] blir spennende når du skal sette inn da[emoji4]
Jeg finner ikke el med vanlige el tester, men har fått det bekrefter ved blodprøve i etterkant. Har fått max en gang på monitor, ellers bare høy. Så godt mulig du bare har veldig kort topp!
Vi fikk 2,20 nå sist. Tror det er egen sats på pasientreiser.
Merkelig at du ikke finner EL. Med såpass normal sykluslengede skulle man jo tro at den skjedde..
Blir en god stund til jeg får noe nytt forsøk.
Jeg venter på hysteroskopi. De tror jeg har en skillevegg i livmor, og da må den fjernes. Kan blir over sommeren om vi er uheldige..
Aner ikke hvor mange de tømte, men sikker 10-15. Var en del..
Jeg fikk positiv test i dag morges .. syklusdag 19, og med normalt sykluser på 26 dager ( maks 28) er jo det veldig sent synes jeg. Kanskje derfor jeg aldri har hatt positiv test før, mulig jeg har gitt opp før jeg har kommet så langt!
Hysteroskopi, hva er det? Lenge å vente for deg, håper du klarer å kose deg litt i mellomtiden så ikke vonde tanker får helt overhånd ..