❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Huffda. Ble litt usikker... Det var deilig å ta Menopur i forhold! Hver Klexane-sprøyter er verre enn forrige... :inpain:

Tenk, noen tar de gjennom hele svangerskapet. Er glad jeg kun tok de i 14 dager for å si det sånn :p

Jupp, f.eks de som har risiko for blodpropp i morkaken :wacky:
Ah... Huffda!
Men lurer på om det er vanlig å ha vondt i magen når man setter seg eller står opp og ved dobesøk? Samme type vondt. Det er sånn siden etter uttak. Og noen råd hvordan jeg kan hjelpe kroppen bli kvitt den væsken? :smiley-angelic001

Last edited by a moderator:
Ah... Huffda!
Men lurer på om det er vanlig å ha vondt i magen når man setter seg eller står opp og ved dobesøk? Samme type vondt. Det er sånn siden etter uttak.

Kan være at eggstokkene dine er store etter overstimuleringen og at det er det du kjenner.
Husk at teskelen for å ringe inn må være lav :)

Kan være at eggstokkene dine er store etter overstimuleringen og at det er det du kjenner.
Husk at teskelen for å ringe inn må være lav :)
OK, takk! Tenker at hvis det blir ikke noe bedre så kanskje kontakter jeg legevakta siden Porsgrunn har stengt. Trodde at så lenge jeg ikke trenger smertestillende så er det greit. Og så lenge jeg kan puste normalt. Men burde nok være mer obs. Er liksom i OK form, som nevnt, uten smertestillende, men har jo vondt. Men burde det sjekkes med UL uansett?

OK, takk! Tenker at hvis det blir ikke noe bedre så kanskje kontakter jeg legevakta siden Porsgrunn har stengt. Trodde at så lenge jeg ikke trenger smertestillende så er det greit. Og så lenge jeg kan puste normalt. Men burde nok være mer obs. Er liksom i OK form, som nevnt, uten smertestillende, men har jo vondt. Men burde det sjekkes med UL uansett?

Håper du i hvert fall ikke blir noe verre ❤

Hvordan fungerer egentlig frys i naturlig syklus? Har jo snakket med Porsgrunn, men fikk jo helt hjerneteppe etterpå! Husker at jeg skulle på ultralyd en gang, også teste etter EL.

Noen som har lyst til å fortelle?

Du tester som sagt etter EL og har ul på en gitt dag. Ved positiv test kontaktes klinikken, eggene taes opp og settes inn på en avtalt dag :) Du bruker da lutinus fra EL vil jeg tro ;)

Håper du i hvert fall ikke blir noe verre ❤
Veide meg nå og vekta gikk opp. Vet ikke om forskjellen fra i morges til nå på nesten 2 kilo er normal eller ikke. :dontknow Nå tror jeg at jeg bør kontakte legevakta, eventuelt vente til i morgen? Kontaktet en privat gynekolog men usikkert om jeg får time på så kort varsel og rett før helga. Hun pleier å ha timer på lørdager altså.

Veide meg nå og vekta gikk opp. Vet ikke om forskjellen fra i morges til nå på nesten 2 kilo er normal eller ikke. :dontknow Nå tror jeg at jeg bør kontakte legevakta, eventuelt vente til i morgen? Kontaktet en privat gynekolog men usikkert om jeg får time på så kort varsel og rett før helga. Hun pleier å ha timer på lørdager altså.

Om du ikke har kjempevondt er det sikkert ikke så hast, du må nesten kjenne litt på det selv.
Evt. ta en telefon til legevakt og høre hva de mener :confused013

Jeg veier alltid mer på kvelden enn morgenen ;) Hvordan er formen ellers? Pusten? Magemålet? De færreste trenger legehjelp, men det er så klart veldig ubehagelig :(

Om du ikke har kjempevondt er det sikkert ikke så hast, du må nesten kjenne litt på det selv.
Evt. ta en telefon til legevakt og høre hva de mener :confused013
Jeg veier alltid mer på kvelden enn morgenen ;) Hvordan er formen ellers? Pusten? Magemålet? De færreste trenger legehjelp, men det er så klart veldig ubehagelig :(
Puster vanlig, ubehag og vondt bare ved eggstokkene og det området. Er klart ikke i best form, men trenger ikke smertestillende. Magen er stor. Oppblåst. En telefon skader sikkert ikke, men venter til i morgen, veier meg igjen og ser an formen. Takk for svarene! ❤

Puster vanlig, ubehag og vondt bare ved eggstokkene og det området. Er klart ikke i best form, men trenger ikke smertestillende. Magen er stor. Oppblåst. En telefon skader sikkert ikke, men venter til i morgen, veier meg igjen og ser an formen. Takk for svarene! ❤

Tror det går bra :)

Ahhh, nå kom de negative tankene igjen.. Redd ingen egg befruktes, ingen egg overlever til innsett, negativ test.. Hater dette IVF tullet til tider jeg altså :P

Ahhh, nå kom de negative tankene igjen.. Redd ingen egg befruktes, ingen egg overlever til innsett, negativ test.. Hater dette IVF tullet til tider jeg altså :p

Veldig naturlig å bli redd når det betyr så mye for deg. Føler med deg Victoria ❤

Ahhh, nå kom de negative tankene igjen.. Redd ingen egg befruktes, ingen egg overlever til innsett, negativ test.. Hater dette IVF tullet til tider jeg altså :P

Uff skjønner tankene dine[emoji17] Men det går nok bra til slutt skal du se[emoji4][emoji178]
Jeg er også livredd for at det ikke vokser der nede og at det blir som første gang[emoji17] Men sier til meg selv at det ikke hjelper å tenke negativt[emoji4]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp