Tenke vi kunne ha en liten sånn mental-inspirasjons greie her inne! Det er en tøff tid vi går igjennom alle sammen og vi har nok alle kjent på at det kan være mentalt slitsomt og tøft! Så jeg tenkte at vi kan dele litt erfaringer om hva dere føler hjelper for å stresse ned rett og slett roe tankene litt? Er det noe spesielt dere gjør når dagene er ekstra tunge?
For min del har jeg måttet gå til psykolog ettersom, hele prøveprosessen satt igang en dominoeffekt på tidligere opplevelser hos meg som jeg har trengt å bearbeide, men nå har jeg kommet meg godt ut av det. Så nå i ettertid har det hjulpet veldig å snakke med venner og familie om hele prosessen og holde dem oppdatert hele veien. Det er akkurat som om jeg får bearbeidet alt ganske fort hver gang det er en dump i veien som avbrutte forsøk eller negative tester, så det har vært godt å ha en sikkelig god heiagjeng, som kan si at "Dette er sikkelig kjipt" og at " Du er så utrolig sterk". sånne ting er så utrolig viktig for meg å høre nå som man kanskje kan begynne å tvile på seg selv, og man egentlig bare har lyst til å gi opp. Det er lov å være lei seg og dritt lei, men det gjør det lettere når andre ser meg, og situasjonen vår føler jeg