❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg aner jo ikke helt hva jeg går til ennå, men jeg utrolig heldig som har 1 fra før og velger og fokusere på henne og gå inn med senka skuldre. Får vi ikke det til på de 3 forsøkene så er jeg utrolig heldig som har fått 1 selv om min store drøm er mamma , pappa og 2 barn.
Så tror jeg vi alle må våge p kjenne litt på hvor tungt det er.
Vi har valgt å være åpen om prossen

Ja jeg også prøver å fylle dagene mine med å fokusere på det barnet vi faktisk har! vi er utrolig heldige som har ham, og jeg vil alltid være ufattelig taknemlig for det <3
 
Da ble dette forsøket også avsluttet da det ikke vokser som de ønsker[emoji22] Skal ta nye blodprøver for å se amh verdien på nytt for å se om jeg kan starte med høyere dose neste gang[emoji53] Kjenner jeg er litt smålei men får trøste meg med treåringen min[emoji4][emoji170]
 
Da ble dette forsøket også avsluttet da det ikke vokser som de ønsker[emoji22] Skal ta nye blodprøver for å se amh verdien på nytt for å se om jeg kan starte med høyere dose neste gang[emoji53] Kjenner jeg er litt smålei men får trøste meg med treåringen min[emoji4][emoji170]

Ånei, så synd! :(
Stor klem til deg ❤
 
Da ble dette forsøket også avsluttet da det ikke vokser som de ønsker[emoji22] Skal ta nye blodprøver for å se amh verdien på nytt for å se om jeg kan starte med høyere dose neste gang[emoji53] Kjenner jeg er litt smålei men får trøste meg med treåringen min[emoji4][emoji170]
Det var trist :( klem til deg❤
 
Da ble dette forsøket også avsluttet da det ikke vokser som de ønsker[emoji22] Skal ta nye blodprøver for å se amh verdien på nytt for å se om jeg kan starte med høyere dose neste gang[emoji53] Kjenner jeg er litt smålei men får trøste meg med treåringen min[emoji4][emoji170]

Nei så kjedelig [emoji853] Sender gode klemmer[emoji173]
 
Da ble dette forsøket også avsluttet da det ikke vokser som de ønsker[emoji22] Skal ta nye blodprøver for å se amh verdien på nytt for å se om jeg kan starte med høyere dose neste gang[emoji53] Kjenner jeg er litt smålei men får trøste meg med treåringen min[emoji4][emoji170]
Så trist å lese :( masse lykke til neste gang [emoji173]
 
Ja jeg også prøver å fylle dagene mine med å fokusere på det barnet vi faktisk har! vi er utrolig heldige som har ham, og jeg vil alltid være ufattelig taknemlig for det <3
Så enig! Vi har en jente på 5 - jeg tenker at vi er så heldige å ha henne... :Heartbigred Men det betyr så klart ikke at vi ikke ønsker oss søsken for henne :flower Men klart at det er viktig å sette pris på det man har :love7


Her er det fortsatt negative EL-tester, men tipper det begynner å skje noe neste uke :)
 
Da ble dette forsøket også avsluttet da det ikke vokser som de ønsker[emoji22] Skal ta nye blodprøver for å se amh verdien på nytt for å se om jeg kan starte med høyere dose neste gang[emoji53] Kjenner jeg er litt smålei men får trøste meg med treåringen min[emoji4][emoji170]
Så leit... :Heartblue:Heartpink Stor klem! :hug003
 
Tenke vi kunne ha en liten sånn mental-inspirasjons greie her inne! Det er en tøff tid vi går igjennom alle sammen og vi har nok alle kjent på at det kan være mentalt slitsomt og tøft! Så jeg tenkte at vi kan dele litt erfaringer om hva dere føler hjelper for å stresse ned rett og slett roe tankene litt? Er det noe spesielt dere gjør når dagene er ekstra tunge? :)

For min del har jeg måttet gå til psykolog ettersom, hele prøveprosessen satt igang en dominoeffekt på tidligere opplevelser hos meg som jeg har trengt å bearbeide, men nå har jeg kommet meg godt ut av det. Så nå i ettertid har det hjulpet veldig å snakke med venner og familie om hele prosessen og holde dem oppdatert hele veien. Det er akkurat som om jeg får bearbeidet alt ganske fort hver gang det er en dump i veien som avbrutte forsøk eller negative tester, så det har vært godt å ha en sikkelig god heiagjeng, som kan si at "Dette er sikkelig kjipt" og at " Du er så utrolig sterk". sånne ting er så utrolig viktig for meg å høre nå som man kanskje kan begynne å tvile på seg selv, og man egentlig bare har lyst til å gi opp. Det er lov å være lei seg og dritt lei, men det gjør det lettere når andre ser meg, og situasjonen vår føler jeg :)

Ja det er trist og få negativ beskjed. Var skikkelig dårlig. Klarte ikke å snakke med noen. Nå har vi vært igjennom første forsøk og i tillegg så døde bestefar til min kjære samboer også. Nei, ting kommer vist aldri aleine . Nå har vi bestilt tur til Roma siden min samboeren har bursdag og håper nå å få litt avbrekk fra hverdagen. Nye impulser for å si det slik. Håper at vi får tenke på noe annet til forsøk nr 2 . Han får ikke tatt biopsi før om 4 mnd(litt teit) må også mld meg når jeg får 2 mensen. Vi har også vært åpen med familie og venner om forsøket vårt. For å slippe alt maset. Det som har vært litt sånn til irritasjon har vært noe som spør" når skal dere ha barn" . Hva sier man til det? Men det kommer en tid til oss også. Takk Gud for jeg har en sønn fra før.
 
Her venter jeg fortsatt på tanta, skulle jo helst vært her for en uke siden. Vil jo veldig gjerne komme igang med FER...
 
Ja det er trist og få negativ beskjed. Var skikkelig dårlig. Klarte ikke å snakke med noen. Nå har vi vært igjennom første forsøk og i tillegg så døde bestefar til min kjære samboer også. Nei, ting kommer vist aldri aleine . Nå har vi bestilt tur til Roma siden min samboeren har bursdag og håper nå å få litt avbrekk fra hverdagen. Nye impulser for å si det slik. Håper at vi får tenke på noe annet til forsøk nr 2 . Han får ikke tatt biopsi før om 4 mnd(litt teit) må også mld meg når jeg får 2 mensen. Vi har også vært åpen med familie og venner om forsøket vårt. For å slippe alt maset. Det som har vært litt sånn til irritasjon har vært noe som spør" når skal dere ha barn" . Hva sier man til det? Men det kommer en tid til oss også. Takk Gud for jeg har en sønn fra før.
Det er flott at dere skal reise. Dere får tankene deres på noe annet :shy: Leit å måtte vente lenge... :oops: Men håper dere lader opp batteriene på tur!
Her venter jeg fortsatt på tanta, skulle jo helst vært her for en uke siden. Vil jo veldig gjerne komme igang med FER...
Skal du sette i gang i førstkommende syklus? Krysser fingrene! :shy:
 
Det er flott at dere skal reise. Dere får tankene deres på noe annet :shy: Leit å måtte vente lenge... :oops: Men håper dere lader opp batteriene på tur!

Skal du sette i gang i førstkommende syklus? Krysser fingrene! :shy:
Ja, hatt en pause nå siden fersk i januar. Men tanta er jo en uke forsinket. Og testene er negative. Veldig frustrerende....
 
Er det mange i gruppa her nå som skal starte opp i april og ha uttak innsett i mai ?

Kanskje jeg, litt avhengig av hvordan utredningen går denne måneden.. Når starter du sånn ca?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp