Masse masse lykke til nå! Nå har du brukt opp uflaksen din, så nå skal det gå hele veien [emoji173] [emoji173]
Takk kjære deg[emoji173] satser på å ta en Poppi neste gang!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse masse lykke til nå! Nå har du brukt opp uflaksen din, så nå skal det gå hele veien [emoji173] [emoji173]
Vi har jo gått mye av den samme tunge veien, nå skal du følge etter !! [emoji173]Takk kjære deg[emoji173] satser på å ta en Poppi neste gang!!
Da ble forsøket avbrutt Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....
Æsj, så kjedelig. Håper dere klarer det selv nå, om ikke så masse lykke til ved neste forsøk [emoji178] Hadde legene noen teori om hvorfor sprayen ikke funket på deg?Da ble forsøket avbrutt Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....
Da ble forsøket avbrutt Jeg er så lei meg ...
ÆSJ!!
Æsj, så kjedelig. Håper dere klarer det selv nå, om ikke så masse lykke til ved neste forsøk [emoji178] Hadde legene noen teori om hvorfor sprayen ikke funket på deg?
Det var kjipe nyheter [emoji17]! Det er lov å være litt lei seg når det blir sånn[emoji173] Dere får prøve å kose dere med humpingen istedet[emoji173]
Hvordan tenker di å nedregulerer deg neste gang? Skal dere bruke synarela enda en runde?
Så bra at du får kort regime neste gang - det var min første tanke! Håper det gjør susen da, dere fortjener virkelig ett bra og vellykket forsøk nå!Kommet over det værste nå.. men gråt noen tårer etter gyn timen i dag, det skal jeg innrømme! Men så har jeg hatt noen skikkelig dritt dager også..
Det blir kort regime på meg neste gang! Så ikke noe hormonellasynarela [emoji23][emoji1316]
Det er lov å gråte litt etter en sånn beskjed! Man bygger seg opp håp og glede ved å kunne starte, og nedturen blir da stor når ting blir avbrutt. Som regel legger skuffelsen seg kjapt da og det er det bra den har gjort hos deg! Så får vi håpe på en hjemmelaget spire istedenfor, i påvente av et nytt og bedre forsøkKommet over det værste nå.. men gråt noen tårer etter gyn timen i dag, det skal jeg innrømme! Men så har jeg hatt noen skikkelig dritt dager også..
Det blir kort regime på meg neste gang! Så ikke noe hormonellasynarela [emoji23][emoji1316]
Tusen takk for info, Avocado! Setter pris på det! Da må TR komme tidligst 7. april og det blir nok vanskelig... TR er ventet ca. den 1-3. april - med mindre det blir forlenget syklus grunnet avbrutt forsøk... Kjører på med EL-tester så får snart vite alt... Er naturlig syklus "bedre" eller "verre"?Om du bare skal ha Letrozol er det naturlig syklus, ikke styrt. Styrt er med Progynova og Lutinus
Jeg har forresten hatt UL på CD10-12 litt avhengig av hva som var nærmest hverdag.
Huffda! Men masse lykke til!Da ble forsøket avbrutt Jeg er så lei meg ...
ÆSJ!!
Tusen takk for info, Avocado! Setter pris på det! Da må TR komme tidligst 7. april og det blir nok vanskelig... TR er ventet ca. den 1-3. april - med mindre det blir forlenget syklus grunnet avbrutt forsøk... Kjører på med EL-tester så får snart vite alt... Er naturlig syklus "bedre" eller "verre"?