❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det flere enn meg som ikke har blitt nedstimulert på Synarela?
Eggposene mine bare vokser og vokser. Den største var i dag på 22 mm. Så regner med det ikke blir sprøyte start i morgen heller [emoji27][emoji19]
 
Da har skuffelsen begynt å legge seg og jeg tror mensen er på vei[emoji4] Men vet dere hvorfor jeg må vente til neste mens før jeg kan starte opp igjen?Eller er det håp om at jeg får lov til å starte rett på nå? Skal også ta blodprøve på dag tre for å se åssen AMH verdien er[emoji4]
 
Da ble forsøket avbrutt :( Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....
 
Da ble forsøket avbrutt :( Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....

Dette gamet er ikke for pyser altså!!!
 
Da ble forsøket avbrutt :( Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....
Æsj, så kjedelig. Håper dere klarer det selv nå, om ikke så masse lykke til ved neste forsøk [emoji178] Hadde legene noen teori om hvorfor sprayen ikke funket på deg?
 
Da ble forsøket avbrutt :( Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....

Det var kjipe nyheter [emoji17]! Det er lov å være litt lei seg når det blir sånn[emoji173] Dere får prøve å kose dere med humpingen istedet[emoji173]

Hvordan tenker di å nedregulerer deg neste gang? Skal dere bruke synarela enda en runde?
 
Æsj, så kjedelig. Håper dere klarer det selv nå, om ikke så masse lykke til ved neste forsøk [emoji178] Hadde legene noen teori om hvorfor sprayen ikke funket på deg?

Ikke godt å si... det er vel bare sånn noen ganger fikk jeg inntrykk av... men litt rart synes jeg da... kanskje den har motsatt virkning på meg sånn at vi kan få det til på egenhånd nå... [emoji12] lov å håpe!!
 
Det var kjipe nyheter [emoji17]! Det er lov å være litt lei seg når det blir sånn[emoji173] Dere får prøve å kose dere med humpingen istedet[emoji173]

Hvordan tenker di å nedregulerer deg neste gang? Skal dere bruke synarela enda en runde?

Kommet over det værste nå.. men gråt noen tårer etter gyn timen i dag, det skal jeg innrømme! Men så har jeg hatt noen skikkelig dritt dager også..

Det blir kort regime på meg neste gang! Så ikke noe hormonellasynarela [emoji23][emoji1316]
 
Kommet over det værste nå.. men gråt noen tårer etter gyn timen i dag, det skal jeg innrømme! Men så har jeg hatt noen skikkelig dritt dager også..

Det blir kort regime på meg neste gang! Så ikke noe hormonellasynarela [emoji23][emoji1316]
Så bra at du får kort regime neste gang - det var min første tanke! Håper det gjør susen da, dere fortjener virkelig ett bra og vellykket forsøk nå!
 
Kommet over det værste nå.. men gråt noen tårer etter gyn timen i dag, det skal jeg innrømme! Men så har jeg hatt noen skikkelig dritt dager også..

Det blir kort regime på meg neste gang! Så ikke noe hormonellasynarela [emoji23][emoji1316]
Det er lov å gråte litt etter en sånn beskjed! Man bygger seg opp håp og glede ved å kunne starte, og nedturen blir da stor når ting blir avbrutt. Som regel legger skuffelsen seg kjapt da og det er det bra den har gjort hos deg! Så får vi håpe på en hjemmelaget spire istedenfor, i påvente av et nytt og bedre forsøk :)
 
Om du bare skal ha Letrozol er det naturlig syklus, ikke styrt. Styrt er med Progynova og Lutinus ;)

Jeg har forresten hatt UL på CD10-12 litt avhengig av hva som var nærmest hverdag.
Tusen takk for info, Avocado! :happy: Setter pris på det! :cat: Da må TR komme tidligst 7. april og det blir nok vanskelig... TR er ventet ca. den 1-3. april - med mindre det blir forlenget syklus grunnet avbrutt forsøk... Kjører på med EL-tester så får snart vite alt... Er naturlig syklus "bedre" eller "verre"?
 
Last edited by a moderator:
Da ble forsøket avbrutt :( Jeg er så lei meg ...
Eggposen min var altfor stor til å starte på sprøyter, så jeg må vente til april/mai ...
ÆSJ!!
Så Synarela har ikke hatt noen som helst virkning på denne kroppen, for eggløsning er rett rundt hjørnet så vi får bare prøve på "gamledagse" måten så lenge.....
Huffda! Men masse lykke til!
 
Kjære alle dere porsgrunns-jenter!

Jeg får helt vondt i hjertet av å lese om deres nedturer.. Negative tester, avbrutte forsøk, spontanaborter og kjemiske graviditeter...
Jeg føler så inderlig med dere og den smerten dere kjenner i hjertet deres. Det er fortsatt ganske uvirkelig at jeg har kommet til uke 24, selv med hyperemisis og et bekken fra en viss plass.. Håper dere alle får kjenne på denne takknemligheten som jeg gjør en vakker dag. Heier på dere alle! ❤️

Klem fra meg
 
Hvordan opplevde dere første syklus etter avbrutt forsøk? Lengre? Kortere? Smertefull?
Selv har jeg mye menssmerter, men er i midten av syklusen cirka... :hungover:
 
Tusen takk for info, Avocado! :happy: Setter pris på det! :cat: Da må TR komme tidligst 7. april og det blir nok vanskelig... TR er ventet ca. den 1-3. april - med mindre det blir forlenget syklus grunnet avbrutt forsøk... Kjører på med EL-tester så får snart vite alt... Er naturlig syklus "bedre" eller "verre"?

Jeg må si jeg foretrakk naturlig syklus etter å ha prøvd begge deler, det fordi jeg reagerte negativt på Progynova ;)
 
Har altså startet på dag 4 denne gangen, har ikke prøvd det før. Noen andre som har? De forrige gangene har jeg startet på dag 3.
 
Hei alle!

Har akkurat snakket med Porsgrunn om våre muligheter ift. FER i april. Det er ikke umulig, men det spørs virkelig når TR kommer. Innsett av blasto er 6 dager etter positiv eggløsningstest, sa hun :shy: Og så er det kanskje viktig å nevne for dere som skal til FER at i uke 16 har de ikke mulighet til å ta noen fryseforsøk. Dette grunnet oppussing og strømmangel de skal ha den uka der.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp