Kan jeg være med her? henvist ivf Porsgrunn idag. Spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte rett før jul 22 /23 des fikk time 2 MarsHvor lang tid tok det før dere fikk brev om samtale i posten, og hvor lenge etter søknad fikk dere time til samtale?
Søkte i oktober 15, samtale januar 16Hvor lang tid tok det før dere fikk brev om samtale i posten, og hvor lenge etter søknad fikk dere time til samtale?
Tok to uker fra vi søkte til vi fikk svar. Søkte helt i slutten av desember og fikk time i begynnelsen av mars [emoji4]Hvor lang tid tok det før dere fikk brev om samtale i posten, og hvor lenge etter søknad fikk dere time til samtale?
Henvist i begynnelsen av oktober 2016, fikk time før jul.Hvor lang tid tok det før dere fikk brev om samtale i posten, og hvor lenge etter søknad fikk dere time til samtale?
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.
Glad i dere Porsgrunn-damer, men skulle helst vært i termingruppen sammen med Mator og Andunge
El slim er helt vanlig under stimulering[emoji4][emoji4] Betyr at gonal f gjør jobben sin[emoji6][emoji108]Må bare spørre her også jeg, selvom jeg ikke hører til Porsgrunn. Var til kontroll idag, må øke dosen på Gonal-F fra 112 til 150 . Ny kontroll til Tirsdag. 1 uke har jeg gått på de idag, og nå har jeg fått el slim!? Livredd her jeg sitter nå [emoji24] Normalt?? Går jo fortsatt på synarela og håper den gjør jobben sin med å holde el borte.
Skulle ønske du var med oss også❤ Din tid kommer, VictoriaH. Garantert❤Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.
Glad i dere Porsgrunn-damer, men skulle helst vært i termingruppen sammen med Mator og Andunge
Takk for svar, beroliget meg litt! Er ikke for pyser dette gamet altså ..El slim er helt vanlig under stimulering[emoji4][emoji4] Betyr at gonal f gjør jobben sin[emoji6][emoji108]
Ble stressa første runde selv og ringte sykehuset [emoji4]Takk for svar, beroliget meg litt! Er ikke for pyser dette gamet altså ..
Samme her! Hadde vanvittig mye el slim! Det er bare et veldig godt tegn, betyr at slimhinnen bygger seg bra oppTakk for svar, beroliget meg litt! Er ikke for pyser dette gamet altså ..
Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.
Syklusdag 5 idag, første pp etter SA. Har ikke store troen på at det skjer noe før vi skal til Porsgrunn igjen, og er helt ærlig livredd for at ikke det forsøket skal være positivt heller. Da har vi ikke så mange andre kort å spille på med hensyn til at det er siste forsøket vi får offentlig og vi har null sjans til å ta forsøk privat. Økonomien går akkurat rundt nå om man kan kalle det det, på grunn av alle utgiftene vi må legge ut til medisiner, at jeg får jobbet mindre (har kun 50 prosent fast, resten er vikartimer), akupunktur.. Ja, det meste koster penger. Og hjelper heller ikke på at samboeren min ikke får jobbet utenom skolen nå som hoftene hans er gått helt til h****** heller. Så da er eneste mulighet siste offentlige IVF eller at vi klarer det med kun akupunktur + letrozol.