Andunge
Glad i forumet
Tr idag [emoji17]
Ånei, det var leit, klem. Hva er planen framover da, har du flere på frys?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tr idag [emoji17]
Ja, det er drittkjipt.. Er på jobb, men har mest lyst til å dra hjem og legge meg! Vonde menssmerter og [emoji17]Ånei, det var leit, klem. Hva er planen framover da, har du flere på frys?
Tr idag [emoji17]
Å så kjedelig:/Tr idag [emoji17]
Nå er jeg ordentlig dårlig... Og vanvittig sliten og trøtt! :-( Sov nesten 15 timer siden jeg la meg i går før midnatt! Men en liten pause midt på dagen (våkna først 8.00 for å spraye, men har ikke registrert det en gang, så kl. 12.00 - rusla litt rundt, men ble så dårlig at jeg sovna igjen, så våkna 15.15!!!)... Vet ikke hva som skjer... Hodepine nå og kvalm som bare det...
Jeg var dårlig.Det verste var hodetverket og hetetokter .[emoji27] Våknet med dundrende hodetverk og sovnet med det.[emoji36] Måtte sende mld til klinikken Porsgrunn og spurte om hva jeg kan bruke for å minske smerter? Fikk svar fra sykepleier Bianca " Du kan helt fint bruke Paracet, men IKKE Ibux "
Masse lykke til oss begge to [emoji120][emoji120][emoji120]på UL i morgen! [emoji173]Suuuuperspent! [emoji847]Håper du kommer innom her og oppdaterer oss etterpå[emoji7]
Tr idag [emoji17]
:-( Det var synd...Tr idag [emoji17]
Sprøytestart her imorgen etter kontroll idag Til forandring går ting som de skal foreløpig denne gangen, ikke dårlig bare det
Sprøytestart her imorgen etter kontroll idag Til forandring går ting som de skal foreløpig denne gangen, ikke dårlig bare det
Ånei, så leit å lese [emoji173] [emoji173]Tr idag [emoji17]
Takk for god forklaring! Utrolig hva de kan få til. [emoji3]Ved TESA/PESA går de inn i bitestikkel med en bitteliten nål da det kan være tette sædledere som er problemet. Om de ikke finner sædceller der inne kan de gå inn i selve testikkel for å hente ut umodne sædceller som modnes før de tilføres til egget. Jeg vil tro at om det er trøbbel med morfologien så kan de kanskje hente ut fra bitestikkel eller testikkel og sortere ut de gode som ikke har feil på seg og(feil ordbruk, men mangler hjernekapasitet til å finne på noen bedre [emoji23]) å gjøre en ICSI på egget.
Da har jeg vært på UL. Siden jeg har null erfaring og Porsgrunn har ikke ringt enda, så vet jeg ikke hvordan jeg tolker det, MEN:
- endometrium 6,7
- 6 follikler over 10 mm (12, 11, 10, 10, 10)
- 12 follikler under 10 mm
Gyn sa at hun tror uttaket blir neste uke, men at vi må måle igjen på fredag eller mandag...
Det er vel gode nyheter, eller?
Huffamei, håper de ringer snart...
Da har jeg vært på UL. Siden jeg har null erfaring og Porsgrunn har ikke ringt enda, så vet jeg ikke hvordan jeg tolker det, MEN:
- endometrium 6,7
- 6 follikler over 10 mm (12, 11, 10, 10, 10)
- 12 follikler under 10 mm
Gyn sa at hun tror uttaket blir neste uke, men at vi må måle igjen på fredag eller mandag...
Det er vel gode nyheter, eller?
Huffamei, håper de ringer snart...
Høres fornuftig ut mtp antall og størrelser per nå
Svart deg i februar tråden Men høres lovende ut om eggene fortsetter vokse til mandag
Takk for svar! Man kan bli fort gærn av å vente på noen konkrete svar, og hvem vet mer om dette hvis ikke dere?
Takk for svar! Man kan bli fort gærn av å vente på noen konkrete svar, og hvem vet mer om dette hvis ikke dere?