❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Enig med VictoriaH, litt fælt å bli ekspert på noe som egentlig er så trist....
Men igjen, man lærer jo litt etter en del runder...

Tenker at jeg vil trenge mye "eksperthjelp" når jeg blir gravid en gang, for det kan jeg lite om kjenner jeg. Helt grønn :p
Ja, skjønner den... :smiley-ashamed008 Men mente bare å takke for så rask og konkret forklaring :-)
Da håper jeg at jeg kan hjelpe litt etter hvert - krysser fingrene for hver og en av dere! :Heartred:Heartblue:binkybaby

Tenker at jeg vil trenge mye "eksperthjelp" når jeg blir gravid en gang, for det kan jeg lite om kjenner jeg. Helt grønn :p

Glad jeg har en venninne jeg kan spørre om det meste (og de her inne i en eventuell termingruppe) :) Det er gull verdt. Hun spurte om ting relatert til prøvingen, jeg om ting relatert til det å VÆRE gravid og tiden etter fødsel ;)

Glad jeg har en venninne jeg kan spørre om det meste (og de her inne i en eventuell termingruppe) :) Det er gull verdt. Hun spurte om ting relatert til prøvingen, jeg om ting relatert til det å VÆRE gravid og tiden etter fødsel ;)
Ja, det å kunne snakke (eller skrive) med noen, utveksle erfaringer, få forklaring - det er så viktig oppi det hele. Derfor er jeg så glad for at jeg er her :-) Håper at jeg kan bidra med kunnskap etter hvert og :dummy::dummy1::ky:smile

Godt at vi alle kan hjelpe hverandre der vi har kunnskapshull :)

Ja, det å kunne snakke (eller skrive) med noen, utveksle erfaringer, få forklaring - det er så viktig oppi det hele. Derfor er jeg så glad for at jeg er her :) Håper at jeg kan bidra med kunnskap etter hvert og :dummy::dummy1::ky:smile

Du lærer nok mye nå bare med denne runden :) Men satser på at du kun trenger 1 IVF og ikke mer kunnskap rundt det ;) Men du har jo barn fra før av så kan jo være kunnskapstreet når du/vi blir gravide ❤

Du lærer nok mye nå bare med denne runden :) Men satser på at du kun trenger 1 IVF og ikke mer kunnskap rundt det ;) Men du har jo barn fra før av så kan jo være kunnskapstreet når du/vi blir gravide ❤
Det er bare å spørre i vei da ;) Og tusen takk! :-)

Da har jeg vært på UL. :rolleyes:;):shy: Siden jeg har null erfaring og Porsgrunn har ikke ringt enda, så vet jeg ikke hvordan jeg tolker det, MEN:

- endometrium 6,7
- 6 follikler over 10 mm (12, 11, 10, 10, 10)
- 12 follikler under 10 mm

Gyn sa at hun tror uttaket blir neste uke, men at vi må måle igjen på fredag eller mandag...
Det er vel gode nyheter, eller? :smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-ashamed008
Huffamei, håper de ringer snart...

Så bra[emoji173][emoji106]
skal 11:45.Ul
Hvor bor du siden Porsgrunn ikke har ringt?

Jeg har snakket med Porsgrunn. Da blir det same dosering fram til fredag og ny UL på fredag morgen. :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004 Huff, håper alt vokser litt mer fram til fredagen... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Men nå kom jeg på at jeg ikke har registrert helt hva hun sa om Synarela... Hun sa at jeg skal gå de dagene fram til fredag akkurat som nå, Menopur 140 og noe om Synarela... :smiley-ashamed008 Men akkurat som nå betyr akkurat som nå? Med spray og? Kanskje tar kontakt...

Last edited by a moderator:

*Sniker* Melder meg frivillig som hjelper der!! :D [emoji23]

Så bra[emoji173][emoji106]
skal 11:45.Ul
Hvor bor du siden Porsgrunn ikke har ringt?

Når man har ultralyd et annet sted enn Porsgrunn er regelen bare at de ringer i løpet av dagen :)

Jeg har snakket med Porsgrunn. Da blir det same dosering fram til fredag og ny UL på fredag morgen. :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004 Huff, håper alt vokser litt mer fram til fredagen... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Men nå kom jeg på at jeg ikke registrert helt hva hun sa om Synarela... Hun sa at jeg skal gå de dagene fram til fredag akkurat som nå, Menopur 140 og noe om Synarela... :smiley-ashamed008 Men akkurat som nå betyr akkurat som nå? Med spray og? Kanskje tar kontakt...

1 spray kl 8 og 1 spray kl 20 :) Den er normal frem til siste dag med sprøyter ;)

Får håpe de har vokst da, merkelig at de beholder samme dosen men da er du vel ganske "grei og enkel" å stimulere :)

Jeg vil også ha :)
Selvfølgelig! [emoji173] :D Jeg var også helt grønn før jeg ble gravid. Hadde aldri turt å begi meg ut på det temaet, altfor sårt. Men nååå begynner det å komme seg [emoji14]

1 spray kl 8 og 1 spray kl 20 :) Den er normal frem til siste dag med sprøyter ;)

Får håpe de har vokst da, merkelig at de beholder samme dosen men da er du vel ganske "grei og enkel" å stimulere :)
Tuuusen takk for hjelpen med det! :Heartpink Tror det var det jeg hørte... :D Hun sa at det er vanlig å ta UL på dag 8, så dag 10, og at de vil kjøre uttak og innsett som planlagt, i uke 7. Men uttak mest sannsynlig ikke på mandag...

Da har jeg vært på UL idag.

7 dag med Menopur 225.

Endometrium prolif- 10 mm

Hø ovar: Follikler på 11,9,8 og 8 mm

Ve ovar: Follikler på 9,8 og 6 mm

Gynekolog sa at eggene mine var fine til å være i min alder. Ny ultralyd fredag eller mandag førstkommende. Men det bestemmer Porsgrunn. 7 egg er nok til min alder . Jeg er 38 år gammel ( i år blir 39). Har snakket med sykepleier i Porsgrunn og fikk beskjed at legen ringer tilbake etter han har sett på resultatene mine.[emoji7]

Håper på at flere egg kan modnes til mandag[emoji120][emoji847]slik at de tar ut flere enn 7 egg[emoji120]

I dag kom henvisningen til Porsgrunn!! Ble rimelig overrasket over å ha fått time allerede på tirsdag 14 februar!! Det var kjapt...

Det var så kjapt at vi ikke har mulighet til å ta den timen pga lang reisevei.

Har noen her inne byttet time og fått veldig lang ventetid av å bytte den?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp