❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Negativ test og heftig TR, så da er det å vente på plan videre fra Porsgrunn..

I dag kom henvisningen til Porsgrunn!! Ble rimelig overrasket over å ha fått time allerede på tirsdag 14 februar!! Det var kjapt...

Det var så kjapt at vi ikke har mulighet til å ta den timen pga lang reisevei.

Har noen her inne byttet time og fått veldig lang ventetid av å bytte den?
Vi hadde i begynnelsen av januar og måtte bytte. Kunne fått i februar men vi kunne ikke før i mars.

Ja, det er drittkjipt.. Er på jobb, men har mest lyst til å dra hjem og legge meg! Vonde menssmerter og [emoji17]
Vi har 3 egg igjen, og denne gangen vil jeg ha innsett av blasto såfremt det går ifht helg!

Håper det går raskt til du får prøve igjen :) Håper det går bedre med deg.

Håper det går raskt til du får prøve igjen :) Håper det går bedre med deg.
Vi prøver igjen denne syklusen, så ingen pause på oss [emoji4] Det går mye bedre, første mensdag er alltid verst [emoji53]

Må mase litt igjen jeg. [emoji4]. Hvor lang tid må en regne på første konsultasjon? Sånn ca. Vi har lang reisevei og ei frøken fra før, og siden ingen vet om dette trenger vi en god plan. [emoji4]

Må mase litt igjen jeg. [emoji4]. Hvor lang tid må en regne på første konsultasjon? Sånn ca. Vi har lang reisevei og ei frøken fra før, og siden ingen vet om dette trenger vi en god plan. [emoji4]

En god time med lege og sykepleier bør dere nok regne :)
Kan være dere blir bedt om å ta spermprøve og kanskje også blodprøver, så ville nok satt av litt slakk i planen ;)

Teller ned du og. Kanskje ser deg i korridoren [emoji3][emoji3] veldig spente vi og

En god time med lege og sykepleier bør dere nok regne :)
Kan være dere blir bedt om å ta spermprøve og kanskje også blodprøver, så ville nok satt av litt slakk i planen ;)
Takk for svar. Vi har time ganske tidlig. Så hvis vi setter av ca 3 timer der inne så burde det holde. Da rekker vi barnehagen. [emoji3]

Vet du, jeg er så stress! Kjenner jeg gruer meg voldsomt. Nesten så jeg ringer å avbestiller. [emoji33] [emoji33]
Jeg bare gleder meg jeg, spent , nervøs .
Hva gruer du deg til.
Vi har lang reisevei og time veldig tidlig så vi må opp tidlig . Det gruer jeg meg til [emoji3]

Jeg bare gleder meg jeg, spent , nervøs .
Hva gruer du deg til.
Vi har lang reisevei og time veldig tidlig så vi må opp tidlig . Det gruer jeg meg til [emoji3]
Vi satser på å reise kl 4 på natta! [emoji33] eventuelt hotell. [emoji3] . Vi får se.

Jeg er ikke så glad i de undersøkelsene.. Liker helst å ha klærne på for å si det sånn. Er jo litt redd for at de finner flere feil på oss eller at vi ikke blir godkjent. Nå har vi fremdeles håp om å få det til, men etter den timen kan jo håper bli borte. Akkurat nå vet vi bare at mannen har dårlige svømmere, og ikke funnet noe galt med meg. Og jeg har ei på 5 år fra før, og vil så gjerne at han også skal få den opplevelsen med egne barn.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp