❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Flere som har vondt etter å ha satt puregon?

Eggstokkene mine har verket skikkelig og jeg kjenner jeg er litt redd. 40+ egg under 10 mm fant gynekologen på UL før sprøytestart tirsdag.. Ser jo ut som de discokulene jo.. Men ble jo godkjent for oppstart så antar det er som det skal :)
Jeg har aldri hatt noe vondt etter Puregon :)

40 egg er jo helt vilt! Håper det går riktig for seg for deg nå ❤

Flere som har vondt etter å ha satt puregon?

Eggstokkene mine har verket skikkelig og jeg kjenner jeg er litt redd. 40+ egg under 10 mm fant gynekologen på UL før sprøytestart tirsdag.. Ser jo ut som de discokulene jo.. Men ble jo godkjent for oppstart så antar det er som det skal :)

Hadde Puregon 225 ie første forsøk. Kort protokoll . Orgalutral og ovitrelle. Fikk ut 9 egg.
Har opplevd omtrent det samme som deg med eggstokkene mine[emoji18]

Ferdig med UL og måling. I dag var det slik:

- endometrium: 8,6
- høyre: 10 stk. over 10 mm (15, 14, 14, 12, 11, 11, 11, 11, 11)
- venstre: 5 stk. over 10 mm (13, 12, 12, 12, 11)
- 16 stk. under 10 mm

Er dette bra? :oops::oops::oops::oops::oops::oops:

:confused004:confused004:confused004

- 16 stk. under 10 mm

Dette høres lovende ut :happy119

Tenker du får uttak enten mandag eller onsdag, og hvis det blir onsdag blir det nok ny kontroll mandag ;)

Det som det ble til? :)
Ja, hun i Porsgrunn sa at hun regner med et uttak en gang mellom onsdag og fredag, men ikke før det. Det er så klart logisk ift. eggløsningssprøyte. Kanskje de sier jeg skal sette den på mandag kveld?... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 I så fall skal jeg fortsette med samme dose Menopur - er det ikke rart?

- 16 stk. under 10 mm

Høres veldig bra ut dette! :)

Ja, hun i Porsgrunn sa at hun regner med et uttak en gang mellom onsdag og fredag, men ikke før det. Det er så klart logisk ift. eggløsningssprøyte. Kanskje de sier jeg skal sette den på mandag kveld?... :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 I så fall skal jeg fortsette med samme dose Menopur - er det ikke rart?

Eggene dine vokser jo fint så de trenger bare tid :)

God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]

God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]

Utmattet, tung i hodet, irritabel.. Sa jeg null energi? :P Men lite annet egentlig utenom at jeg kjenner kroppen er sliten..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp