MallaMo
Glad i forumet
Oi! Nesten samtidig vi! [emoji4]08.30 [emoji16][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Nesten samtidig vi! [emoji4]08.30 [emoji16][emoji23]
Ikke umulig at vi ser hverandre i korridoren nei [emoji23]Oi! Nesten samtidig vi! [emoji4]
Jeg har aldri hatt noe vondt etter PuregonFlere som har vondt etter å ha satt puregon?
Eggstokkene mine har verket skikkelig og jeg kjenner jeg er litt redd. 40+ egg under 10 mm fant gynekologen på UL før sprøytestart tirsdag.. Ser jo ut som de discokulene jo.. Men ble jo godkjent for oppstart så antar det er som det skal
Flere som har vondt etter å ha satt puregon?
Eggstokkene mine har verket skikkelig og jeg kjenner jeg er litt redd. 40+ egg under 10 mm fant gynekologen på UL før sprøytestart tirsdag.. Ser jo ut som de discokulene jo.. Men ble jo godkjent for oppstart så antar det er som det skal
Ferdig med UL og måling. I dag var det slik:
- endometrium: 8,6
- høyre: 10 stk. over 10 mm (15, 14, 14, 12, 11, 11, 11, 11, 11)
- venstre: 5 stk. over 10 mm (13, 12, 12, 12, 11)
- 16 stk. under 10 mm
Er dette bra?
Takk. Ny UL mandag og uttak ikke før onsdag.Dette høres lovende ut
Tenker du får uttak enten mandag eller onsdag, og hvis det blir onsdag blir det nok ny kontroll mandag
Takk. Ny UL mandag og uttak ikke før onsdag.
Ja, hun i Porsgrunn sa at hun regner med et uttak en gang mellom onsdag og fredag, men ikke før det. Det er så klart logisk ift. eggløsningssprøyte. Kanskje de sier jeg skal sette den på mandag kveld?... I så fall skal jeg fortsette med samme dose Menopur - er det ikke rart?Det som det ble til?
Høres veldig bra ut dette!Ferdig med UL og måling. I dag var det slik:
- endometrium: 8,6
- høyre: 10 stk. over 10 mm (15, 14, 14, 12, 11, 11, 11, 11, 11)
- venstre: 5 stk. over 10 mm (13, 12, 12, 12, 11)
- 16 stk. under 10 mm
Er dette bra?
Takk Nå er det skjerpings her! Vi er fortsatt i gamet jo, så det er bare å sprøyte 3 ganger til og ta ny måling på mandag morgen.Høres veldig bra ut dette!
God morgen til deg og [emoji3] her går i nattvakter i helgen , så ille mye helg her [emoji14]God morgen!
Ønsker alle en fin helg!
Ja, hun i Porsgrunn sa at hun regner med et uttak en gang mellom onsdag og fredag, men ikke før det. Det er så klart logisk ift. eggløsningssprøyte. Kanskje de sier jeg skal sette den på mandag kveld?... I så fall skal jeg fortsette med samme dose Menopur - er det ikke rart?
Ja... Skjønner den. Men håper den blir fin for detGod morgen til deg og [emoji3] her går i nattvakter i helgen , så ille mye helg her [emoji14]
Eggene dine vokser jo fint så de trenger bare tid
Ha en fin helg! [emoji173]God morgen!
Ønsker alle en fin helg!
God morgen!
Ønsker alle en fin helg!
God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]