Ønsketerstort<3
Forelsket i forumet
Utmattet, tung i hodet, irritabel.. Sa jeg null energi?Men lite annet egentlig utenom at jeg kjenner kroppen er sliten..
Også er det så slitsomt å ikke ha energi[emoji43] heldig som ikke er så oppblåst da[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utmattet, tung i hodet, irritabel.. Sa jeg null energi?Men lite annet egentlig utenom at jeg kjenner kroppen er sliten..
Kjenner på en sliten kropp og er vanvittig varm! Våkner om nettene og er gjennomvåt av svette. Ingen god bivirkning det akkurat!God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]
Også er det så slitsomt å ikke ha energi[emoji43] heldig som ikke er så oppblåst da[emoji4]
God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]
God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Det er lov å sutre[emoji173] Det er jo et sterkt ønske!Morsdag. Drittdag. Skulle vært mor idag. Ferdig med sutring for i dag. [emoji173]
Det er lov å sutre[emoji173] Det er jo et sterkt ønske!
Så søt[emoji173]
Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...
Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...
Lykke til!Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...
Jeg sendte av oss sammenDet står at de skal ha bilde av oss, er det i sammen eller et av hver?hva sendte dere?
Lykke til! [emoji173]Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...
Sendte sammen.Det står at de skal ha bilde av oss, er det i sammen eller et av hver?hva sendte dere?

Og så må jeg evt. sprøyte i dag kl. 16.30!!! Ble plutselig skikkelig stressa... 

Hei jenter!
Det var slik på UL i dag:
- endometrium: 8,4 (var 8,6!!!)
- høyre: 14 stk. over 10 mm (20, 17, 17, 17, 16, 16, 15, 15, 14, 14, 13, 13, 13, 12) + 4 stk. under 10 mm
- venstre: 9 stk. over 10 mm (19, 17, 15, 15, 15, 13, 12, 11, 11) + 6 stk. under 10 mm
Bra?Blir de på 15 mm tatt i betraktning, tro?...
MEN! Kom på en ting... På fredag sa sykepleieren fra Porsgrunn om at hvis jeg skulle trenge å sprøyte i dag, så skulle jeg få e-resept på Menopur (har ikke en hel dose igjen i den siste flaska). Men så kom jeg på NÅ at da jeg skulle starte med stimulering, så dro jeg på apoteket i god tid for å ha alt på plass. Det tok nemlig 3 dager å få medisinen til Moss!!!!!!!!Og så må jeg evt. sprøyte i dag kl. 16.30!!! Ble plutselig skikkelig stressa...
![]()