❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]
Kjenner på en sliten kropp og er vanvittig varm! Våkner om nettene og er gjennomvåt av svette. Ingen god bivirkning det akkurat!

Også er det så slitsomt å ikke ha energi[emoji43] heldig som ikke er så oppblåst da[emoji4]

Oppblåst nå da :P Men det er sprøytene.. Dog mindre enn sist, så tror akupunktur hjelper :)

God lørdag jenter[emoji2] Bare lurer på en ting jeg[emoji12] Hva slags bivirkninger/plager får dere av spray?
Jeg blir så sinnsykt oppblåst og føler meg helt grusom[emoji33] Og denne gangen er jeg veldig sliten og irritabel[emoji53]

Ingen plager på spray annet enn at den ga vond smak i munn egentlig :/

Jeg merket sprayen første etter kanskje 11 dag. Mest med hodepine, trøtt, sliten og hetetokter. I dag 27 dag og har mindre hodepine.
Dag 12 på sprayen har fått mensen, som jeg lest skulle være normalt.

Lykke til videre![emoji257]

Morsdag. Drittdag. Skulle vært mor idag. Ferdig med sutring for i dag. ❤

Det er lov å sutre[emoji173] Det er jo et sterkt ønske!

Har heldigvis han her ❤

image.jpg

Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...

Det står at de skal ha bilde av oss, er det i sammen eller et av hver? :) hva sendte dere?

Hei jenter! :-)

Det var slik på UL i dag:
- endometrium: 8,4 (var 8,6!!! :eek:)
- høyre: 14 stk. over 10 mm (20, 17, 17, 17, 16, 16, 15, 15, 14, 14, 13, 13, 13, 12) + 4 stk. under 10 mm
- venstre: 9 stk. over 10 mm (19, 17, 15, 15, 15, 13, 12, 11, 11) + 6 stk. under 10 mm

Bra? :) Blir de på 15 mm tatt i betraktning, tro?...

MEN! Kom på en ting... På fredag sa sykepleieren fra Porsgrunn om at hvis jeg skulle trenge å sprøyte i dag, så skulle jeg få e-resept på Menopur (har ikke en hel dose igjen i den siste flaska). Men så kom jeg på NÅ at da jeg skulle starte med stimulering, så dro jeg på apoteket i god tid for å ha alt på plass. Det tok nemlig 3 dager å få medisinen til Moss!!!!!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Og så må jeg evt. sprøyte i dag kl. 16.30!!! Ble plutselig skikkelig stressa... :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Hei jenter! :)

Det var slik på UL i dag:
- endometrium: 8,4 (var 8,6!!! :eek:)
- høyre: 14 stk. over 10 mm (20, 17, 17, 17, 16, 16, 15, 15, 14, 14, 13, 13, 13, 12) + 4 stk. under 10 mm
- venstre: 9 stk. over 10 mm (19, 17, 15, 15, 15, 13, 12, 11, 11) + 6 stk. under 10 mm

Bra? :) Blir de på 15 mm tatt i betraktning, tro?...

MEN! Kom på en ting... På fredag sa sykepleieren fra Porsgrunn om at hvis jeg skulle trenge å sprøyte i dag, så skulle jeg få e-resept på Menopur (har ikke en hel dose igjen i den siste flaska). Men så kom jeg på NÅ at da jeg skulle starte med stimulering, så dro jeg på apoteket i god tid for å ha alt på plass. Det tok nemlig 3 dager å få medisinen til Moss!!!!!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Og så må jeg evt. sprøyte i dag kl. 16.30!!! Ble plutselig skikkelig stressa... :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Dette er bra! Du får nok uttak på onsdag nå! :)
Det er noen apotek som har bedre beredskap enn andre så da får du deg kanskje en ringerunde. Håper det ordner seg!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp