Ønsketerstort<3
Forelsket i forumet
Hvorfor ringer dem ikke?[emoji33]Når er det seneste dem ringer?[emoji43]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei hei alle [emoji4]
I dag har vi vært på forsamtale i Porsgrunn og jeg sitter igjen med mange spørsmål... jeg er redd, skikkelig redd for å mislykkes... jeg sitter faktisk å vurderer å droppe alt å bare være glad for det ene friske barnet jeg har.... [emoji27]
Uansett, planen videre for oss, er at jeg skal starte på spray Synarela allerede i morgen, sprøyte Menopur 1200IU starter jeg med fra 08.03. Og ultralyd 17.03.
Mine spørsmål, som jeg håååper noen kan svare på [emoji1317]
MÅ man ta nesesprayen 08.00 og 20.00 eller kan jeg ta den 07.00 - 19.00?
Og er det heeelt krise om man feks sprayer 10.00-22.00 i helger?
Hvordan ble/blir dere av spray? Jeg er så innmari redd for å bli sykemeldt eller noe fordi jeg blir helt monster på den sprayen...
Og merket dere noe på menopur?
Hei hei alle [emoji4]
I dag har vi vært på forsamtale i Porsgrunn og jeg sitter igjen med mange spørsmål... jeg er redd, skikkelig redd for å mislykkes... jeg sitter faktisk å vurderer å droppe alt å bare være glad for det ene friske barnet jeg har.... [emoji27]
Uansett, planen videre for oss, er at jeg skal starte på spray Synarela allerede i morgen, sprøyte Menopur 1200IU starter jeg med fra 08.03. Og ultralyd 17.03.
Mine spørsmål, som jeg håååper noen kan svare på [emoji1317]
MÅ man ta nesesprayen 08.00 og 20.00 eller kan jeg ta den 07.00 - 19.00?
Og er det heeelt krise om man feks sprayer 10.00-22.00 i helger?
Hvordan ble/blir dere av spray? Jeg er så innmari redd for å bli sykemeldt eller noe fordi jeg blir helt monster på den sprayen...
Og merket dere noe på menopur?
Jeg pleier å blø en uke etter innsett, så under siste ferskforsøk maste jeg meg til hcg støtte. Da blødde jeg ikke. Det ble en kjemisk. Skal mase om det denne gangen også .Takk takk
Kom over et tema på en nettside der noen jenter utveksler erfaringer knyttet til å gå på Ovitrelle helt fram til uke 12 av svangerskapet på grunn av habituell abort. Har dere hørt om det? Det er noe jeg også har - de gangene da jeg faktisk ble gravid, mistet jeg tidlig. Er dette noe aktuelt for slike som meg?
Jeg gir opp meg selv. Jeg har nok fått i meg litt for lite menopur jeg. Har ikke sett før i dag at det er litt luft i sprøyta fra før og har trukket ut menopur i forhold til det. Så har jeg gjort som bruksanvisningen sier, presset litt til det kommer en dråpe ut av spissen. Så da har dosen havnet nærmere 200 istedenfor tenker jeg. Jaja. Får gjøre riktig fremover og heller sprøyte et par dager ekstra om det skulle bli sånn Puregon er greit mye enklere!
Dette går nok bra skal du se
Du må velge en tid for Synarela og holde deg til den. Ikke noe mer enn en halvtimes slingringsmonn ble jeg anbefalt. Men om du velger 6+18, 7+19 eller 10+22 er helt opp til deg
Jeg hadde ingen bivirkninger. Bare litt ekkel ettersmak av sprayen. Andre er mindre heldige.
På Menopur ble jeg etterhvert oppblåst og stiv i bekkenet. Ikke rart mtp hvor mange folikler som var på gang.
Lykke til!
Hold deg innafor med sprayen (dog har jeg vært litt slapp så blitt så som så med tidspunkt her uten at det har vært ødeleggende). Sett på klokka og sov videre etterpå
Jeg ble dårlig av sprayen. Etter 1 uke var jeg såpass dårlig at jeg ble sykemeldt (utslitt, vondt i hodet, null energi..), men så skal det sies at jeg har dårlig immunforsvar og kroppen reagerer nok kraftigere enn "normalt". Så anbefaler lytte til kroppen og ta det rolig om du opplever bivirkninger Menopur ble jeg mer oppblåst av og veldig blå rundt stikkene. Men jeg måtte også bruke sprøyter 22 dager sist og det er heller ikke normalt.
De fleste klarer det med IVF, men det er hardt. Likevel vil du nok ikke angre når dere har klart det [emoji173] Masse lykke til, de er flinke i Porsgrunn
Ser for meg at det blir stress uansett hvilken tidspunkt jeg velger [emoji85] velger jeg 10-22 må jeg jo ha den med meg på jobb hver dag også. Mener hun sykepleieren sa den måtte oppbevares stående? Stemmer det? [emoji848]
Hvilket tidspunkt har du brukt spray da? Og har du glemt å ta noen gang?
Bekymrer meg nok veldig nå men.... [emoji6]
Ja det var jo ingen dum ide [emoji6] stille klokken og sove videre igjen... [emoji1320][emoji7]
Så kjedelig å høre du ble dårlig... [emoji40] var det kun den første gangen eller blir du det hver gang av spray?
Har du vært igjennom flere forsøk?
Liker at du skriver når dere har klart det [emoji6] jeg sier nemlig om vi klarer det! Pessimist som jeg er[emoji85]
Hei alle!
Da skal snart ferden gå til Porsgrunn Vi overnatter litt nærmere for timen er jo tidlig i morgen. Veldig veldig spent!
Tror jeg tok 9:30-21:30.
Det ble spray på jobb endel, men jeg har eget kontor da
Flaska bør oppbevares stående ja. Jeg hadde den i esken i en lomme i en stiv veske så den ikke falt. Men det er ikke krise om den faller altså. Hvis den gjør det så må du bare pumpe den ut i lufta et par ganger for å sikre at det er spray i røret
Begge gangene hittil Mitt 3. forsøk, men første ble avbrutt (kort regime uten sprayen). Hadde negativt forsøk i desember uten egg på frys og er i gang nå. Uttak om 1-2 uker cirka.
Vi skal klare det vet du, svææææært sjelden man ikke klarer det på disse 3 forsøkene
Meld deg inn i gruppen Februar 2017 eller Mars på assistert forum, der er det gruppe for de som holder på med det samme Du havner jo litt i begge gruppene, men tror mars passer best da de fleste der er lik deg i prosessen.
Masse lykke til imorgen kjære deg ❤
Oi, så morsomt! Når er timen?Da har vi booket hotell også til forsamtalen pga lang reisevei og time tidlig på Morran [emoji3]
Er det den samme virkningen som Lutinus da? For jeg skal ha Lutinus fra i morgen kveld, men det er jo progesteron... Jeg har habituell abort så jeg tror jeg skal spørre litt ekstra om det med støtte...Jeg pleier å blø en uke etter innsett, så under siste ferskforsøk maste jeg meg til hcg støtte. Da blødde jeg ikke. Det ble en kjemisk. Skal mase om det denne gangen også .
Hva betyr egentlig kort regime? At man blir stimulert på kort tid?
Så kjedelig med avbrutt forsøk, men da får du vel det 4 eller? For det regnes ikke som et forsøk når det blir avbrutt?[emoji848]
Å, sier du det... ble litt glad nå! Så de fleste klarer det på 3 forsøk?
Ja det skal jeg gjøre [emoji4] takk for tipset!!
Vi har ikke time før 2 mars , men vi har så lanå reisevei så vi valgte å gå for hotell. Siden vi begge har gratis tog så slipper vi da bensinutgifter. Har du fått tatt UL og de små kontrollene andre steder enn Porsgrunn eller har du reist opp dit hver gang ?Tusen takk [emoji173][emoji173][emoji173] Vi skal sove nå, men er så spent at jeg vet ikke om jeg sovner! Er oppblåst og har vondt i magen siden Ovitrelle også...
Oi, så morsomt! Når er timen?