Hei jenter!
Jeg har aldri vært aktiv på forum tidligere. Hvis dere oppdager feil skriftlig det betyr at jeg fra utlandet, men håper jeg blir tilgitt.
Jeg er en jente på 38 år og samboeren min 37 år gammel. IVF prøve har begynt i 2015 på Haukeland. Vi bor i Bergen. Har en sønn fra før , han er 20 år gammel. Min samboeren har ikke barn.
Vi har dårlig erfaring med Haukeland. I februar 2016 hadde vi 1 forsøk . Hadde kort protakol. Fikk Puregon 10 dager og 9 egg på uttak. Ble avbrutt på grunn av samboeren min hadde ikke sper "0" (ICSI) på samme dag . Var i sjokk. Googlet mye og lest mye om par opplevde det samme som oss. Fant Dr. Purvis som hjelp oss både med biopsi i testiklene( åpen operasjon) og medisiner . I avgust 2016 fikk vi svar fra spesialister om biopsi viser 30% sperm hos samboen min. Purvis anbefalt sterkt til oss Porsgrunn . Vi har sendt henvisning til Porsgrunn i octuber og fikk svar til forsamtale 5 januar 2017, men fikk tlf fra dem og ble spurt til 14 desember 2016. Og vi takket "ja" og var Kjempefornøyd med Dr. Hanavik.
Fikk plan om behandling og går på lang protakoll nå. Har begynt fra 17 januar med Synarela og 1 februar begynt på Menopur . Ul 8 februar( Hausken i Bergen) Håper jeg at 2017 blir vårs år/deres årMasse lykke til [emoji173]