❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vil det si at selv om han har levert 2 normale sædprøver så kan man plutselig komme til et forsøk så er det tomt? " følermegdum" kan visst lite om dette jeg og . LOL

• Liker
Reactions: WCE
Vil det si at selv om han har levert 2 normale sædprøver så kan man plutselig komme til et forsøk så er det tomt? " følermegdum" kan visst lite om dette jeg og . LOL
Hehe nei, det tviiler jeg på[emoji12] Hvis prøven er bra tror jeg ikke det varierer sååå mye at det skulle ha noe å si. Er vel mer på de som har sterkt nedsatt kvalitet.

Noen som vet hvor lenge man må vente med nytt forsøk etter utskrapning i 12. uke?

Noen som vet hvor lenge man må vente med nytt forsøk etter utskrapning i 12. uke?

Ingen erfaring selv, men en forumvenninne måtte ha 2x mensen først...
Hvor lenge siden er det nå, og har du hatt første mensen enda?

Ingen erfaring selv, men en forumvenninne måtte ha 2x mensen først...
Hvor lenge siden er det nå, og har du hatt første mensen enda?
Takk for svar. Er bare 5 dager siden. Første blødning som startet samme dag regnes ikke som mens eller?

Måtte han ikke ta spermprøve før dere kom så langt i prosessen?
Samboeren min har tatt flere sperprøver før vi startet med IVF. ( privat klinikken og på lab. Haukeland). Fikk svar vi fra lab. har få sperm og må ha ICSI .
Forrige ICSI prøven viste seg "0" sperm .Etter prøven vi tok kontakt med Dr.Purvis i Oslo. Legen grundige undersøkt samboeren min og sa at han har en infeksjon i prostata som kan føre til nedsatt kvalitet og ødelegger sædcellene.Etter antibiotikakurer, vitaminer og åpen biopsi operasjon i fjor. Fikk svar fra Dr.Purvis at mannen min har sperm 30% og må ha ICSI...

Takk for svar. Er bare 5 dager siden. Første blødning som startet samme dag regnes ikke som mens eller?

Nei tror ikke det dessverre...
Det kan jo selvsagt hende at du får starte opp igjen etter første mens. Jeg hadde skrevet en e-post til klinikken og spurt hvis jeg var deg.

Hvis fersk ikke gikk, hvor lenge må man vente på fryseforsøk?

Har gjort det altså, er bare utålmodig;)

Kjenner igjen følelsen... Selv var jeg helt desperat etter å bli gravid igjen da vi mistet i 8. uke i 2015.
Har jo ikke blitt det, og desperasjonsfølelsen har heldigvis gitt seg ;)

Så man kan begynne allerede på neste syklus?

Nei, tror du må gå hele den også fordi den mensen du får nå ikke teller på en måte.
Men de kan gjøre individuelle vurderinger, så bare hør med dem du :)

Nei, tror du må gå hele den også fordi den mensen du får nå ikke teller på en måte.
Men de kan gjøre individuelle vurderinger, så bare hør med dem du :)
Da blir det mars tenker jeg..

Vi opplevde dette. Min mann har hat flere prøver der han har hatt sperm. Har tatt jevnlig spermprøve. Først vi kom til IVF/ICSI .tok prøve og viste seg at det var lite sperm. Tok flere prøver etterpå, og den dagen vi skulle ta IVF/ICSI prøven viste det null spermier.

Min samboer har ved alle 3 forsøkene (2 AIH og 1 IVF) måtte gjøre det to ganger i koppen fordi det var få svømmere. Gikk heldigvis greit da, ingen snakk om ICSI.

Vi opplevde dette. Min mann har hat flere prøver der han har hatt sperm. Har tatt jevnlig spermprøve. Først vi kom til IVF/ICSI .tok prøve og viste seg at det var lite sperm. Tok flere prøver etterpå, og den dagen vi skulle ta IVF/ICSI prøven viste det null spermier.
Oi! Tenker det var litt av et sjokk[emoji33] Alt er tydeligvis mulig.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp