Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei, det tviiler jeg på[emoji12] Hvis prøven er bra tror jeg ikke det varierer sååå mye at det skulle ha noe å si. Er vel mer på de som har sterkt nedsatt kvalitet.Vil det si at selv om han har levert 2 normale sædprøver så kan man plutselig komme til et forsøk så er det tomt? " følermegdum" kan visst lite om dette jeg og . LOL
Noen som vet hvor lenge man må vente med nytt forsøk etter utskrapning i 12. uke?
Takk for svar. Er bare 5 dager siden. Første blødning som startet samme dag regnes ikke som mens eller?Ingen erfaring selv, men en forumvenninne måtte ha 2x mensen først...
Hvor lenge siden er det nå, og har du hatt første mensen enda?
Samboeren min har tatt flere sperprøver før vi startet med IVF. ( privat klinikken og på lab. Haukeland). Fikk svar vi fra lab. har få sperm og må ha ICSI .Måtte han ikke ta spermprøve før dere kom så langt i prosessen?
Takk for svar. Er bare 5 dager siden. Første blødning som startet samme dag regnes ikke som mens eller?
Har gjort det altså, er bare utålmodigNei tror ikke det dessverre...
Det kan jo selvsagt hende at du får starte opp igjen etter første mens. Jeg hadde skrevet en e-post til klinikken og spurt hvis jeg var deg.
Har gjort det altså, er bare utålmodig
Hvis fersk ikke gikk, hvor lenge må man vente på fryseforsøk?
Så man kan begynne allerede på neste syklus?Du må ha en mens først
Så man kan begynne allerede på neste syklus?
Da blir det mars tenker jeg..Nei, tror du må gå hele den også fordi den mensen du får nå ikke teller på en måte.
Men de kan gjøre individuelle vurderinger, så bare hør med dem du
Vil det si at selv om han har levert 2 normale sædprøver så kan man plutselig komme til et forsøk så er det tomt? " følermegdum" kan visst lite om dette jeg og . LOL
To mens måtte jeg ha før nytt forsøk[emoji173][emoji17]Noen som vet hvor lenge man må vente med nytt forsøk etter utskrapning i 12. uke?
Oi! Tenker det var litt av et sjokk[emoji33] Alt er tydeligvis mulig.Vi opplevde dette. Min mann har hat flere prøver der han har hatt sperm. Har tatt jevnlig spermprøve. Først vi kom til IVF/ICSI .tok prøve og viste seg at det var lite sperm. Tok flere prøver etterpå, og den dagen vi skulle ta IVF/ICSI prøven viste det null spermier.
Takk for svar er det jeg har forventet meg å få til svar også.To mens måtte jeg ha før nytt forsøk[emoji173][emoji17]
Vi fikk sommerferien midt i der vi skulle ha oppstart så det gikk 4 mnd fra utskrapning til fryseforsøk. Var litt klar for å komme i gang da kan du si[emoji12]Takk for svar er det jeg har forventet meg å få til svar også.