Prinsessa17
Flørter med forumet
Selvfølgelig, men bedre at de øker hvis det er behov, enn at vi får for mye.
Jeg gjør iallefall det som jeg får beskjed på av legen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig, men bedre at de øker hvis det er behov, enn at vi får for mye.
Men det har jo jeg også gjort, sier jo ingenting annet. Hun var redd for lav dose, og sa bare at det er bedre å starte lavt og bevege seg opp enn å få for mye og ende opp med OHSS. Har jo ikke sagt noen ting om at det er jeg som gjør endringer, alt er selvfølgelig opp til legen.Jeg gjør iallefall det som jeg får beskjed på av legen.
Jenter [emoji7]kan jeg spørre dere om Menopur dosen.
Hvor mye fikk dere?
Jeg fikk beskjed satte Menopur mellom kl.16.00-18.00
Jeg gikk både i forrige forsøk med Puregon pen 225ie ( fikk på uttak 9 egg) og nå 225ie Menopur håper blir god resultater som før[emoji120]
Hvor lav dose fikk du da? Hos meg er det tegn på PCOS, men uten endelig diagnose og det var også fare for overstimulering, derfor fikk jeg 140... Men når jeg ser at det er jenter her som har fått mye høyere doser, så lurer jeg på om min er stor nok... Får se på onsdag på UL...
Så klart gjør vi det vi får beskjed om. Det har ikke blitt sagt noe annet.Jeg gjør iallefall det som jeg får beskjed på av legen.
140 IU Setter min 16.30 hver dag fram tom. tirsdag, så UL på onsdag
Mange forskjellige. Vært borte i det aller meste fra lista over de vanligste bivirkningene.Hei[emoji4] hvilken bivirkning har du av Menopur og Synarela?
Hei[emoji4] hvilken bivirkning har du av Menopur og Synarela?
Hei[emoji4] hvilken bivirkning har du av Menopur og Synarela?
Mange forskjellige. Vært borte i det aller meste fra lista over de vanligste bivirkningene.
Jeg hadde hodepine og null energi, så ble sykemeldt siste 3 uker før uttak/innsett.
Er det forsøk nr 2 på deg da?
Ja, starter på sprøyter på onsdag etter 3 uker på spray Andre IVF, byttet fra menopur til puregon. Har ikke helt troen da jeg ikke responderte i det hele tatt på puregon sist ("kort regime", skulle ha 1 egg) etter 29 dager.. Ble avbrutt. Så frykter det nå også.
Merket ingen ting før 3 uke på Synarela . Har mye hodepine. Trøtt, lyst og sove hele tiden. Har mest om morningen. Fryser på kveld . Menopur idag 4 dag merker sterk hodepine,vondt i nakken, kvalme, smerter langs lårene.
Jeg også startet med sprøyte etter 3 uke på spray.[emoji106]
Første forsøk jeg også har brukt Perogon 225 IU 10 dager. Og fikk 9 egg. Men ble avbrutt pga min samboer ikke hadde sperm og alle egg ble kastet på Haukeland .
Må bare quote her Mannens prøve vil variere fra gang til gang som med de som har bra sperm. MEN ved betydelig nedsatt kvalitet skal de alltid ha TESA-beredskap. Det har de hatt hos oss, men ikke behøvd det.Måtte han ikke ta spermprøve før dere kom så langt i prosessen?
Må bare quote her Mannens prøve vil variere fra gang til gang som med de som har bra sperm. MEN ved betydelig nedsatt kvalitet dkdl de alltid ha TESA-beredskap. Det har de hatt hos oss, men ikke behøvd det.
Haha!!! Må le[emoji23]Nei, i utgangspunktet ikke jeg heller Men litt har jeg lært oppi detteOk, skjønner. Jeg har ikke så mye greie på sperm [emoji16]
Haha!!! Må le[emoji23]Nei, i utgangspunktet ikke jeg heller Men litt har jeg lært oppi dette
Det er mannfolk det er snakk om da[emoji23] Men nei, tror ikke det er noe verre. Mannen her og har vært redd for det, men han har sluppet unna heldigvis[emoji12]Kællen min var livredd for at han evt måtte ta (få?) en slik TESA. Er det så mye verre enn egguttak? Jeg vet ikke [emoji14]