❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
I dag kom tanta akkurat som antatt, 2 dager forsinket på grunn av kjemisk og Lutinus.
Nå er det bare å vente på det som skal utredes fremover :rolleyes:
[emoji173] Ønsker deg lykke til med videre utredning!!

UL viste en stor cyste på den ene eggstokken, tydeligvis en eggløsning som ikke har gått riktig for seg og dermed har hele syklusen blitt ødelagt. Gyn sa at tr nok ikke kom til å komme riktig enda, ut i fra hva hun kunne se. Så nå sitter jeg bare og venter på tlf fra Porsgrunn..
Hva skjer nå? Er det noen som vet? Må denne cysten bort før jeg kan starte opp sprøyter osv??
Å nei :/ ønsker deg lykke til videre. Skikkelig teit ... ikke bare bare .. den prosessen her

Last edited:
Oi, det vet jeg ikke, men gud så kjedelig :/
Håper det ordner seg <3
Så kjedelig [emoji17]
Det samme skjedde meg sist og da måtte cysten bort før jeg kunne starte på nytt[emoji53] Hvis den ikke sprakk av seg selv måtte jeg inn for å sprekke den[emoji4] heldigvis sprakk den og mensen kom fort[emoji4] lykke til[emoji2]
Har fått svar av Porsgrunn nå. Må inn til mandag å få tappet den fordi den var såpass stor. Så da skulle jeg fortsette med spray og vente på tr.. Så skulle vi ta det derfra til mandag. Men forsøket er nå utsatt i hvert fall en ukes tid. :(

Takk :)
Utålmodige meg har purret på legen i dag, men de har ikke fått sett på det enda visstnok. Æsj...

Hold ut :love022

Har fått svar av Porsgrunn nå. Må inn til mandag å få tappet den fordi den var såpass stor. Så da skulle jeg fortsette med spray og vente på tr.. Så skulle vi ta det derfra til mandag. Men forsøket er nå utsatt i hvert fall en ukes tid. :(

Huffda, masse lykke til! :hug013

Blæ, så dumt :/
Godt at det ikke ble avlyst riktignok, men er ikke så himla gøy å gå på spray..
Hold ut!

Takk :)
Hvordan går det med rugingen?
Det går fint enn så lenge, har nok å holde fingrene (og tankene i) [emoji1] Arrangerer surprisefest for mannen som blir 30 år i mars, nå på lørdag [emoji6] Mye styr og detaljer, for ikke å snakke om å IKKE forsnakke seg, med avtaler hit og dit.. tror jeg har ljugd nok for mannen de siste ukene til å holde et helt liv [emoji85]

God klem til Mator <3

Det går fint enn så lenge, har nok å holde fingrene (og tankene i) [emoji1] Arrangerer surprisefest for mannen som blir 30 år i mars, nå på lørdag [emoji6] Mye styr og detaljer, for ikke å snakke om å IKKE forsnakke seg, med avtaler hit og dit.. tror jeg har ljugd nok for mannen de siste ukene til å holde et helt liv [emoji85]

Så gøy! Og kjempefint for deg å holde hodet litt okkupert med noe annet enn ruging :)
Masse lykke til med festen! Håper han blir skikkelig overrasket og happy :)

Så gøy! Og kjempefint for deg å holde hodet litt okkupert med noe annet enn ruging :)
Masse lykke til med festen! Håper han blir skikkelig overrasket og happy :)
Tusen takk for det Avocado [emoji173]

Jenter, når begynner man med Lutinus? På uttaksdagen? I så fall hvordan løser man det ift. uttaket...?

Jenter, når begynner man med Lutinus? På uttaksdagen? I så fall hvordan løser man det ift. uttaket...?

Hva WCE sa ;) Jeg fikk også beskjed om å ikke ta lutinus den morgenen jeg skulle ha innsett, men det får du sikkert beskjed om.

Takk :rolleyes: Det er fortsatt en stund til det, men merket litt uro da jeg ikke kunne finne info om Lutinus i papirene fra Porsgrunn... :oops:

Mye de sier til deg muntlig :) Men lutinus starter du alltid med 2x tablett på kvelden etter uttak (drøy det gjerne så lenge du orker da det ikke er så behagelig der oppe).

Hei jenter!
Jeg har aldri vært aktiv på forum tidligere. Hvis dere oppdager feil skriftlig det betyr at jeg fra utlandet, men håper jeg blir tilgitt.
Jeg er en jente på 38 år og samboeren min 37 år gammel. IVF prøve har begynt i 2015 på Haukeland. Vi bor i Bergen. Har en sønn fra før , han er 20 år gammel. Min samboeren har ikke barn.
Vi har dårlig erfaring med Haukeland. I februar 2016 hadde vi 1 forsøk . Hadde kort protakol. Fikk Puregon 10 dager og 9 egg på uttak. Ble avbrutt på grunn av samboeren min hadde ikke sper "0" (ICSI) på samme dag . Var i sjokk. Googlet mye og lest mye om par opplevde det samme som oss. Fant Dr. Purvis som hjelp oss både med biopsi i testiklene( åpen operasjon) og medisiner . I avgust 2016 fikk vi svar fra spesialister om biopsi viser 30% sperm hos samboen min. Purvis anbefalt sterkt til oss Porsgrunn . Vi har sendt henvisning til Porsgrunn i octuber og fikk svar til forsamtale 5 januar 2017, men fikk tlf fra dem og ble spurt til 14 desember 2016. Og vi takket "ja" og var Kjempefornøyd med Dr. Hanavik.
Fikk plan om behandling og går på lang protakoll nå. Har begynt fra 17 januar med Synarela og 1 februar begynt på Menopur . Ul 8 februar( Hausken i Bergen) Håper jeg at 2017 blir vårs år/deres årMasse lykke til ❤

Hei jenter!
Jeg har aldri vært aktiv på forum tidligere. Hvis dere oppdager feil skriftlig det betyr at jeg fra utlandet, men håper jeg blir tilgitt.
Jeg er en jente på 38 år og samboeren min 37 år gammel. IVF prøve har begynt i 2015 på Haukeland. Vi bor i Bergen. Har en sønn fra før , han er 20 år gammel. Min samboeren har ikke barn.
Vi har dårlig erfaring med Haukeland. I februar 2016 hadde vi 1 forsøk . Hadde kort protakol. Fikk Puregon 10 dager og 9 egg på uttak. Ble avbrutt på grunn av samboeren min hadde ikke sper "0" (ICSI) på samme dag . Var i sjokk. Googlet mye og lest mye om par opplevde det samme som oss. Fant Dr. Purvis som hjelp oss både med biopsi i testiklene( åpen operasjon) og medisiner . I avgust 2016 fikk vi svar fra spesialister om biopsi viser 30% sperm hos samboen min. Purvis anbefalt sterkt til oss Porsgrunn . Vi har sendt henvisning til Porsgrunn i octuber og fikk svar til forsamtale 5 januar 2017, men fikk tlf fra dem og ble spurt til 14 desember 2016. Og vi takket "ja" og var Kjempefornøyd med Dr. Hanavik.
Fikk plan om behandling og går på lang protakoll nå. Har begynt fra 17 januar med Synarela og 1 februar begynt på Menopur . Ul 8 februar( Hausken i Bergen) Håper jeg at 2017 blir vårs år/deres årMasse lykke til ❤
Velkommen! :-) Vi går helt likt! :-) Startet med Menopur 1. februar, har UL 8. februar. :-) Masse lykke til!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp